مقامات: می سی سی پی جاری شدن سیل باقی مانده است 'مخاطره آمیز' و می تواند به نوبه خود در هر لحظه'

بزرگنمایی این تصویر جریان قوی از تورم مروارید رودخانه, سیل بیش از براندون جاده پل در جکسون, Miss., د

توسط MINERALNEWS در 27 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

جریان قوی از تورم مروارید رودخانه, سیل بیش از براندون جاده پل در جکسون, Miss., در روز یکشنبه. Rogelio V. Solis/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Rogelio V. Solis/AP

پیش بینی در می سی سی پی در حال نیروبخش برای چه چیزی می تواند یکی از مخرب ترین سیل در تاریخ دولت به عنوان روز سنگین بارندگی استوک ترس است که یک رودخانه در ایالت جکسون ادامه خواهد داد به تورم فراتر از آن بانک ها و تهدید خانه های هزاران نفر از مردم.

جاری شدن سیل در حال حاضر شروع به موج در سراسر نقاط جکسون و مناطق اطراف آن و دولت و مقامات فدرال در حال کار شامل شدت سیل در صورت اضافی بارش انتظار می رود در روز های آینده.

می سی سی پی رژیم صهیونیستی است. تیت ریوز اعلام وضعیت اضطراری شنبه و مقامات آزاد شده اند آب از یک مخزن محلی بود که با نزدیک شدن ظرفیت به منظور کاهش پایین دست جاری شدن سیل و ساکنان اجازه می دهد زمان بیشتری را به دنبال سرپناه.

باران سیل داده است راه را برای شرایط آفتابی و روشن آسمان در مرکزی می سی سی پی, اما ریوز هشدار داد ساکنان مناطق کم ارتفاع به فرض خطر سیل را تصویب کرده است.

"آیا اجازه نمی دهد که آرامش شما را به یک حس کاذب از امید" ریوز گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز یکشنبه صبح. "سیل است و نه فروکش," او گفت:.

در حالی که مقامات دیدم امیدوارم که در سطح آب در حال افزایش آهسته تر از انتظار می رود در 24 ساعت گذشته وجود دارد باقی می ماند واقعی امکان جاری شدن سیل به طور ناگهانی بدتر شدن.

مقامات اورژانس در حال نگه داشتن چشم خود را بر روی هوا در اواخر این هفته از چند اینچ از بارش باران بین سه شنبه و پنج شنبه که می تواند سیل حاد تر.

"این یک وضعیت مخاطره آمیز است که می تواند به نوبه خود در هر لحظه" ریوز گفت. "این خواهد بود که روز قبل از ما به خارج از جنگل و آب شروع به عقب رفتن."

بزرگنمایی این تصویر

دستشویی در Madison County طرف راس بارنت مخزن سرریز پارک ها در مورد تنها ساختار هنوز هم قابل مشاهده است که سیلاب ها باید تحت پوشش هر دو طرف از محبوب ماهیگیری و قایق فرود در مرکزی می سی سی پی. Rogelio V. Solis/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Rogelio V. Solis/AP

در صبح روز یکشنبه مروارید رودخانه ایستاده بود در 36.5 و پیش بینی آن را می گویند انتظار می رود که برای صعود به قله از 37.5 ،

اگر زمان مدل های پیش بینی برگزاری این رودخانه در جکسون را تاج برخی از زمان صبح روز دوشنبه.

تخلیه اجباری سفارشات در محل قطعات از جکسون و حومه شمال برنت با اجرای قانون رفتن درب به درب به اجرای تخلیه در برخی از مناطق.

تمام گفته ها در مورد 1000 خانه به شمار می رود تحت تاثیر جاری شدن سیل موثر بر بیش از 3000 نفر ریوز گفت.

"اگر شما در یک منطقه آسیب دیده, شما نیاز به آماده سازی در حال حاضر در طول ساعات روز و تخلیه گفت:" می سی سی پی, مدیریت اضطراری مدیر آژانس گرگ میشل.

مقامات راه اندازی پناهگاه های اضطراری برای ساکنان آواره از جاری شدن سیل. مقامات گفت: به نظر می رسد به عنوان اگر اکثر ساکنان غذای سفارشات به دنبال زمین بالاتر.

در علاوه بر این به انتشار آب از مخزن محلی برای کنترل سیل مقامات توزیع نزدیک به 146,000 کیسه های شن در سراسر آسیای مرکزی می سی سی پی و موانع نصب شده اند همراه interstates در معرض خطر است.

مقامات اورژانس باید انجام چهار کمک به تخلیه ساکنان که گرفتار شده بودند با توجه به جاری شدن سیل.

هیچ آسیب و یا مرگ و میر گزارش شده است.

ریوز گفت: ساکنان در آب گرفتگی جوامع باید دور ماندن از خانه های خود را تا زمانی که مقامات دولتی بالابر تخلیه سفارشات.

"این احتمالا سه تا چهار روز قبل از اینکه ما می بینیم قابل توجهی کاهش می یابد" ریوز گفت:, و اضافه کرد که مقامات انتظار می رود چند اینچ از بارش باران بین ظهر سه شنبه و چهار شنبه شب.

انتظار می رود آبگیری می تواند بدترین سیل در جکسون از سال 1983 زمانی که رودخانه مروارید گل رز به 39.58 ، تمام وقت با سابقه راه اندازی شد در سال 1979 که دیدم رودخانه تاج در 43.28, پا, با توجه به خدمات ملی آب و هوا.

"این خواهد بود که سومین رودخانه پرل است که تا کنون در می سی سی پی" ریوز گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب