مقامات این بحث که آیا تفنگ فروشگاه ها ضروری ' در طول شیوع کروناویروس

بزرگنمایی این تصویر Andrea Schry (راست) پر کردن خریدار بخشی از فرم های حقوقی برای خرید یک تفنگ دستی

توسط MINERALNEWS در 9 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

Andrea Schry (راست) پر کردن خریدار بخشی از فرم های حقوقی برای خرید یک تفنگ دستی به عنوان کارگر مغازه خانم Morosky پر کردن فروشنده قطعات پس از Dukes فروشگاه ورزشی جدید قلعه Pa. بازگشایی در روز چهارشنبه. کیت Srakocic/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کیت Srakocic/AP

بیش از 200 میلیون نفر در حدود نیمی از کشورهای تحت دستور به ماندن در خانه به سرعت انتقال coronavirus.

تحت آن سفارشات و کسب و کار بسته اند مگر اینکه تلقی "ضروری" است که موجب بحث در سراسر کشور میان دولت و رهبران محلی: باید تفنگ فروشگاه در نظر گرفته شود ضروری?

"بسیاری از مردم ممکن است پیدا کردن خود را در موقعیت های که در آن آنها ممکن است نیاز به خود را اولین پاسخ" گفت: Michael شرکت کارگیل که اجرا می شود تگزاس مرکزی تفنگ با این نسخهها کار در آستین.

صاحبان اسلحه او گفت: "می خواهم برای محافظت از خانواده خود را در مورد چیزهایی که راه دیگری بروید."

جان Feinblatt رئیس جمهور Everytown for Gun Safety, که طرفداران کنترل سلاح و اقدامات گفت: برچسب زدن تفنگ خرده فروشان به عنوان "ضروری" در میان همه گیر جهانی است که در آن بهترین بهره.

"اسلحه را آمریکایی ها امن تر در صورت COVID-19," Feinblatt گفت. "تفنگ فروشگاه سزاوار نیست درمان خاص. در واقع افزایش در فروش تفنگ قرار داده خواهد شد بسیاری از جوامع در معرض خطر بیشتری اگر اسلحه نیست و ایمن ذخیره می شود و اگر چک های پس زمینه نیست به پایان رسید."

افزایش نگرانی برای طرفداران کنترل اسلحه در حال گزارش از مردم با استفاده از سلاح گرم از ترس ایجاد شده توسط coronavirus بحران است. در Alpharetta, Ga., برای مثال یک مرد به اتهام بیرون کشیدن اسلحه در دو زنان با پوشیدن ماسک های پزشکی در اداره پست چون او می ترسید که آنها تا به حال coronavirus.

اسلحه و مهمات فروش پرورشی پس از وقوع ظاهر. و برخی از وحشت رانندگی خرید نیز در حال حاضر به دلیل آنچه که تفنگ طرفداران حقوق را به عنوان خود را حفظ قانون اساسی حق حمل سلاح است. آنها استدلال می کنند در کوتاه مدت اورژانس محدودیت در فروش تفنگ می تواند به تضعیف خود مندرج حقوق.

"فقط به این دلیل که ما در یک بیماری همه گیر آمریکایی حقوق فراموش نمی شود" را علامت الیوا سخنگوی National Shooting Sports Foundation, NPR گفت. "وجود دارد متفاوت تفاسیر چگونه مردم می خواهید برای مشاهده این سفارشات اما متمم دوم صریح است."

بزرگنمایی این تصویر

کارمند پاسخ به سوالات در ورود به یک فروشگاه اسلحه شنبه در کالور سیتی, کالیفرنیا. مارسیو خوزه سانچز/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مارسیو خوزه سانچز/AP

در واقع یا نه تفنگ مغازه ها ضروری میان بهداشت جهانی بحران به نظر می رسد ایجاد یک درهم آمیخته از متفاوت قوانین و دستورالعمل های دولتی توسط دولت و تحریک دوباره کشمکش بین تفنگ طرفداران و تفنگ کنترل تقسيم شدند.

یک درهم آمیخته از سفارشات بیش از اینکه تفنگ مغازه ها 'ضروری'

در پنسیلوانیا رژیم صهیونیستی است. تام گرگ مجاز اسلحه برای باز کردن مغازه ها با جدید اجتماعی فاصله قوانین در خواست برخی از قضات در دولت دادگاه عالی.

لس آنجلس کلانتر دو بار دستور داد اسلحه مغازه ها را ببندید. اولیه او تصمیم گرفت به دنبال یک اعتراض و یک نظر از شهرستان های برتر وکلا که تفنگ خرده فروشان می تواند درهای خود را باز در طول بیماری همه گیر. خواسته بود که در حق رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت: آن را تا به محلی کلانترها.

تگزاس دادستان کل کن Paxton روز جمعه گفت که خرید و در اختیار داشتن سلاح گرم در این بیماری همه گیر است که در واقع ضروری است.

ایالت واشنگتن است که سازندگان: تفنگ مغازه ها با لیست اسلحه گرم خرده فروشان در لیست خود را از ضروری عملیات.

در New Orleans شهردار صادر اضطراری اعلام است که اجازه می دهد تا برای تعلیق "مشروبات الکلی و سلاح گرم و مواد منفجره" اگر لازم تلقی می شود.

در ضمن در دیگر نقاط کشور این سوال را در انتظار نتیجه از جنگ حقوقی.

وکلا با نیوجرسی دوم اصلاح جامعه واصل طرح دعوی در دادگاه فدرال این هفته در برابر دولت فرماندار برای طبقه بندی تفنگ خرده فروشان به عنوان ضروری است.

علامت اولیویا ملی تیراندازی ورزشی بنیاد گفت: گروه او شده است در گفتگو با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به مطمئن شوید که اسلحه گرم تولید را تجربه نمی اختلال در طول بیماری همه گیر.

او گفت: Department of Homeland مقامات امنیتی گفته اند او تفنگ سازان خواهد بود به اضافه یک لیست از "زیرساخت های حیاتی" بخش است که برای نگه داشتن کسب و کار باز در طول بحران.

"اکثریت اجرای قانون بخش تکیه بر خود خرده فروشان محلی برای عرضه آنها را با سلاح گرم و مهمات است که آنها نیاز به" اولیویا گفت. "پس از آن پایین می آید به ایمنی عمومی ماموریت های پلیس و ادارات باید در حال حاضر. کسانی که ماموریت نیست ، در واقع آن را مهم تر از همیشه در طول بیماری همه گیر."

FBI اطلاعات نشان داده است افزایش چک های پس زمینه برای خرید تفنگ از ابتدای سال روند کارشناسان می گویند که نسبت به سال 2020 بودن انتخابات ریاست جمهوری سال باعث نگرانی در مورد امکان جدید تفنگ محدودیت های پیش رو است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن