مقامات تایید اولین coronavirus مورد در کشور سرمایه

واشنگتن - یک مرد در 50s خود را آزمایش مثبت شنبه برای coronavirus — اولین presumptively مورد تایید شده در پایتخ

توسط MINERALNEWS در 18 اسفند 1398

واشنگتن - یک مرد در 50s خود را آزمایش مثبت شنبه برای coronavirus — اولین presumptively مورد تایید شده در پایتخت کشور و شخص دیگری که در سفر از طریق شهر نیز آزمایش مثبت در مریلند, مقامات گفت.

منطقه کلمبیا شهردار موریل Bowser خود گفت: این مرد در اولیه مورد آغاز برگزاری نمایشگاه علائم COVID-19 در اواخر فوریه. او بستری در بیمارستان واشنگتن در روز پنج شنبه و به نظر می رسد هیچ سابقه مسافرت های بین المللی و بدون تماس به هر یک از دیگر موارد تایید شده در سراسر ایالات متحده Bowser خود گفت.

"با آزمون بازده presumptive, مثبت, d. C. سلامت آغاز شده است تحقیقات خود را در همراهی با CDC دستورالعمل" Bowser خود گفت. این تحقیقات شامل ردیابی مرد حرکات هر چند شهردار کاهش یافته است به می گویند که در آن در واشنگتن مردی زندگی می کردند.

ویرجینیا ثبت اولین مورد شنبه هنگامی که یک دریایی ایالات متحده مستقر در فورت بلویر داشت ویروس.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او نگران نیست "در همه" در مورد کوروناویروس نزدیک به کاخ سفید پس از اولین واشنگتن مورد تایید شد و به گفته مقامات شرکت کننده اخیر سیاسی کنفرانس در پایتخت که در آن تهمت خود صحبت کرده و همچنین آزمایش مثبت برای ویروس.

"من نگران نیست در همه. نه من نیستم. ما انجام یک کار بزرگ" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

هر چند در اولیه واشنگتن مورد تا به حال هیچ سفر تاریخچه و بدون تماس با هر کسی تایید به coronavirus مرد مورد آزمایش قرار گرفت برای COVID-19 چرا که او در نظر گرفته شد و در معرض عوارض, دکتر گفت: Anjali Talwalkar اصلی ارشد معاون مدیر برای این منطقه در بخش بهداشت و درمان.

مرد دوم که از طریق واشنگتن نیز در 50s و زندگی در نیجریه, اما ماندن شده بود با اعضای خانواده در واشنگتن به تازگی گفته است. او آزمایش مثبت در مریلند جایی که او همچنان در بیمارستان بستری Bowser خود گفت.

مقامات تا به حال هیچ برنامه ای برای لغو هر گونه حوادث از جمله سالانه گیلاس شکوفه جشنواره شروع می شود که در 20 مارس و تساوی هزاران نفر از گردشگران است.

"ما می دانیم که آن مایع است و هر روز ما را به نظارت بر وضعیت بر روی زمین در منطقه" Bowser خود گفت.

مقامات همچنین تاکید کرد آنها آماده بودند برای گسترش این ویروس شده اند و هماهنگ کننده آمادگی با انواع سازمان.

دکتر جنیفر اسمیت که منجر واشنگتن بهداشت عمومی آزمایشگاه گفت: مسئولان باید قابلیت تست در حدود 50 بيمار در هر روز. در این منطقه همچنین دستور داد بیش از 42000 ماسک برای تحویل به منطقه آتش نشانی و اورژانس پزشکی کارگران, مقامات گفت.

مقامات گفته بودند در تماس با همتایان خود در ادارات بهداشت در سراسر آمریکا از جمله در نیویورک و کالیفرنیا پس از دو نفر که با حضور آمریکایی امور عمومی اسرائیل کمیته رویداد در واشنگتن شد و مبتلا به کوروناویروس.

در همین حال مقامات مریلند شنبه هشدار داد که یک فرد که با حضور اخیر محافظه کارانه عمل سیاسی کنفرانس در حومه آکسان هیل-گلاسمانور تا به حال آزمایش مثبت برای ویروس. هر دو مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون رئیس جمهور مایک پنس صحبت می کرد در این کنفرانس است. کاخ سفید روز شنبه گفت هیچ نشانه ای که هم ملاقات کرده بودند و یا در "نزدیکی" به آلوده کنندگان.

وقتی پرسید که آیا او در تجمعات انتخاباتی را ادامه خواهد داد و در CPAC مورد رئیس جمهور پاسخ داد: "ما باید فوق العاده ای"،" مغلوب ساختن پیشی جستن خود را برگزار اخیر کمپین تجمع دوشنبه گذشته در Charlotte, North Carolina. او دست تکان دادند خاموش سوال دیگر برای پیوستن به یک شام برای رئیس جمهور برزیل بود که در بازدید از مغلوب ساختن پیشی جستن در رئیس جمهور در فلوریدای جنوبی.

دریایی در فورت بلویر شد اولین نظامی مورد coronavirus گزارش در داخل آمریکا گفت: پنتاگون رسمی صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن به بحث در مورد.

دریایی بود که درمان در فورت بلویر جامعه, بیمارستان واقع در جنوب واشنگتن بود و به تازگی از خارج از کشور انتساب پنتاگون سخنگوی Jonathan هافمن گفت در توییتر.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

___

Superville گزارش از پالم بیچ فلوریدا. AP امنیت ملی نویسنده رابرت برنز کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب