مقامات: بمب کشتن 7 در پناهگاه برای آوارگان در لیبی

قاهره - بمب ضربه یک پناهگاه برای آوارگان در لیبی در طرابلس کشته شدن حداقل هفت نفر از جمله 5 کودک از بنگلادش, م

توسط MINERALNEWS در 28 اردیبهشت 1399

قاهره - بمب ضربه یک پناهگاه برای آوارگان در لیبی در طرابلس کشته شدن حداقل هفت نفر از جمله 5 کودک از بنگلادش, مقامات بهداشت و درمان روز یکشنبه گفت.

بمباران تاسیسات در شهر Furnaj منطقه اواخر روز شنبه همچنین زخمی شدن حداقل 17 نفر از جمله یک زن 52 ساله بنگالی مهاجر و 5 ساله فرزند ملک Merset سخنگوی پایتخت خدمات آمبولانس گفت. مرد نیز پدر مرده کودک است.

این آخرین حمله بر غیر نظامیان در جنگ بیش از طرابلس بین شرقی بر اساس نیروهای نظامی تحت فرماندهی خلیفه Hifter و آرایه ای از شبه نظامیان آزادانه متحد U. N. حمایت ضعیف دولت در پایتخت.

آتش سوزی در بخش هایی از پناهگاه مسکن مردم آواره قبلی درگیری نظامی صهیونیست در Merset گفت.

آمبولانس خدمات نگفت که کدام طرف مسئول توپخانه.

خودخوانده لیبی عرب نیروهای مسلح به رهبری Hifter راه اندازی یک حمله به طرابلس در ماه آوریل سال گذشته است. در هفته های اخیر جنگ شدت یافته است به عنوان حامیان خارجی از دو طرف شدت نظامی خود را پشتیبانی می کند.

Hifter حمایت فرانسه و روسیه و همچنین مصر و امارات متحده عربی و دیگر کشورهای عربی. به طرابلس-متفقین شبه نظامیان در حال کمک ترکیه که اعزام سربازان و مزدوران برای کمک به تقویت متحدان خود در اوایل سال جاری و همچنین ایتالیا و قطر. مزدوران عمدتا از سوریه در میدان جنگ, در حال حاضر مبارزه در هر دو طرف پیچیده و در حال حاضر پیچیده جنگ نیابتی.

در اوایل سال جاری طرابلس-شبه نظامیان متفقین در زمان چند شهرهای غربی از Hifter نیروهای و شدت حملات خود را با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین عرضه شده توسط ترکیه بر روی یک کلید به پایگاه نظامی و شهر ترهونه.

Hifter را LAAF گفت: روز شنبه آن را به ضرب گلوله یک ترکیه هواپیماهای بدون سرنشین بود که در تلاش برای حمله به al-Watiya هوایی. به طرابلس-متفقین شبه نظامیان ادعا کرد که آنها را نابود کرد, روسیه ساخته شده ضد هوایی سیستم ادعا را رد کرد و با LAAF.

لیبی شده است در آشفتگی از سال 2011 زمانی که یک جنگ داخلی را سرنگون کرد و بعد از کشته شدن زمان دیکتاتور Moammar Gadhafi. این کشور پس از تقسیم بین رقیب دولت در شرق و غرب هر یک از حمایت گروه های مسلح و کشورهای خارجی است.

این طرابلس مبارزه با تهدید کرده است که فشار لیبی به عمده آتش سوزی در مقیاس 2011 جنگ داخلی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن