افسر متهم در Floyd مرگ واجد شرایط برای بازنشستگی پول

مینیاپولیس - سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین است واجد شرایط برای دریافت مزایای بازنشستگی خود را در طول سال

توسط MINERALNEWS در 24 خرداد 1399

مینیاپولیس - سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین است واجد شرایط برای دریافت مزایای بازنشستگی خود را در طول سال های بازنشستگی حتی اگر او را به جرم کشتن جورج فلوید با توجه به مینه سوتا آژانس است که نشان دهنده بازنشسته عمومی کارگران.

چوین است به اتهام قتل درجه دوم و سوم-قتل عمد و غيرعمد در مارس 25 مرگ جورج. تصویری از دستگیری نشان می دهد چوین که سفید است, با استفاده از زانو خود را به پین کردن گردن جورج که سیاه بود و دست به دستبند, برای چند دقیقه به عنوان فلوید التماس هوا و در نهایت متوقف شد. جورج مرگ برانگیخته تظاهرات در سراسر جهان است.

مینه سوتا عمومی کارکنان کانون بازنشستگان در بیانیه ای گفت که کارمندان سابق که با ظهر از خدمات مورد نیاز واجد شرایط برای منافع صرف نظر از اینکه آنها را ترک و یا اخراج شدند. کسانی که پرداخت نمی کنند با اتهامات جنایی یا اعتقادات این سازمان گفت: با استناد به قانون دولت است.

بررسی پلیس, حقوق و دستمزد, حقوق و دستمزد و قرارداد اطلاعات به دست آمده توسط سی ان ان تخمین می زند که چوین سالانه پرداخت خواهد بود حدود 50.000 دلار یا بیشتر اگر او انتخاب برای شروع به دریافت توزیع در سن 55. چوین عضو مینیاپولیس نیروی پلیس برای 19 سال است.

چوین وکیل اریک نلسون را بلافاصله بازگشت یک ایمیل درخواست به دنبال نظر.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن