Obit-راجر کان

ممرنکک n. y. - راجر کان نویسنده است که موج خاطرات و بیس بال و لمس میلیون ها نفر از خوانندگان خود را از طریق رم

توسط MINERALNEWS در 18 بهمن 1398

ممرنکک n. y. - راجر کان نویسنده است که موج خاطرات و بیس بال و لمس میلیون ها نفر از خوانندگان خود را از طریق رمانتیک حساب بروکلین داجرز در "بچه تابستان" درگذشت. او در 92.

پسر گوردون کان گفت پدرش فوت کرد روز پنج شنبه در یک مرکز پرستاری در ممرنکک.

نویسنده 20 کتاب و صدها مقاله کان بهترین و شناخته شده برای 1972 پرفروش است که نگاه خود را در رابطه با پدر خود از طریق عشق مشترک خود را از داجرز یک شی از نوستالژی برای بسیاری از طرفداران که سوگواری این تیم حرکت به لس آنجلس پس از سال 1957 فصل است.

"در یک نقطه در زندگی که یکی از طریق بچگی اما هنوز کشف چگونه به یک مرد آن بود که من ثروت به سفر با بیشترین marvelously جذاب از تیم" کان نوشت.

"بچه تابستان" یک داستان از جوانان از دست داده حق را به عنوان آن را بعدا قرض گرفته شده به صورت یک آمار دان هنلی آهنگ مورد اشتیاق خود را برای گذشته است. کان کتاب نقل مکان کرد به عقب و جلو بین اوایل 1950s, زمانی که او تحت پوشش داجرز برای نیویورک هرالد تریبون و 20 سال بعد هنگامی که برخی از آنها بیمار (جکی رابینسون) تلخ (کارل Furillo) و یا در یک صندلی چرخدار (Roy Campanella).

کتاب های فوری آمار اگر چه کان بود برای انتقاد sentimentalizing داستان خود را.

"در اینجا یک کتاب است که موفق شد برای من با وجود تقریبا همه چیز را در مورد آن" نوشته کریستوفر لمان-haupt ارسال اواخر کتاب منتقد نیویورک تایمز.

کان خود را آغاز کرد پرکار حرفه ای در سال 1948 به عنوان یک کپی برای تریبون و به زودی یک بازی بیس بال, نویسنده, کار تحت مشهور ورزشی ویرایشگر استنلی وودوارد. او به یاد می آورد وودوارد به عنوان "تعجب" که پس از درمان یک نویسنده با استفاده از کلیشه "ستون فقرات-سوزن سوزن شدن" گفتن او را به "بیرون رفتن در حقه و درخواست هر یک از کسانی که طرفداران اگر ستون فقرات خود را در واقع tingled."

او شروع به نوشتن در مورد داجرز در سال 1952 و در سن 26 بود روزنامه را برجسته خبرنگار ورزشی درآمد حقوق و دستمزد $10,000 و همچنین پوشش شهر دیگر تیم غول و یانکی ها.

در سال 1956 او به نام ورزش سردبیر مجله نیوزویک و خدمت در شنبه شب پست از سال 1963 تا 1969 به عنوان سردبیر ، او همچنین نوشت: برای Esquire, زمان, و, ورزش نشان داده شده است.

کان ورزش نوشتن اغلب گنجانیده مسائل اجتماعی به خصوص مسابقه. او نوشت: در طول حدود رابینسون و مبارزات خود را در شکستن بیس رنگ خط و دو تشکیل یک دوستی.

"توسط کف رابینسون یک مرد احساس نمی کنند که او موضع خود را در یکپارچه سازی و یا باز کردن مسکن. اما برای یک لحظه او را پذیرفته رابینسون به سادگی به عنوان یک شهر توپ, بازیکن," کان یک بار نوشت. "به بی اعتنایی به رنگ حتی برای یک لحظه به گام به دور از تعصبات قدیمی و نفرت. است که یک مسیر که در آن بسیاری از دخول به عقب."

زمانی که کان القاء شد به ملی یهودی Sports Hall of Fame در سال 2006 بیس بال کمیسر جوانه Selig او را به نام "یک آیکون از بازی ما است."

در میان کان دیگر کتاب های ورزشی: 2004 را "اکتبر مردان: Reggie Jackson, جورج Steinbrenner بیلی مارتین و یانکی ها' معجزه آسا پایان در سال 1978" 1986 "جو و مرلین: حافظه عشق" و در سال 1999 "شعله خالص آتش: جک دمپسی و خروش '20s."

یک کتاب باعث ماندگاری خجالت: کوهن همکاری با پیت رز در سال 1989 مجاز زندگینامه "Pete Rose: داستان من." گل لیگ برتر همه زمان بازدید رهبر اخیرا محروم از بیس بال برای شرط بندی بر روی بازی و کتاب برجسته خود اصرار که اتهامات نادرست است.

اما رز اذعان سال بعد پس از آن خاطرات است که او قمار است. کان گفت: "اولین واکنش به رسیدن به کیسه برف."

"من متاسفم من همیشه درگیر در کتاب" کان گفت: لس آنجلس تایمز در سال 2007. "معلوم می شود که پیت رز ویتنام از ballplayers. او یک بار به من گفت که او بهترین سفیر بیس بال تا به حال. من در این مورد فکر کردم و فکر که چرا ما نیست و او را فرستاده به ایران است."

کان همچنین نوشت: دو رمان و دو کتاب غیرداستانی مربوط به ورزش: 1968 را "پرشور مردم: آنچه در آن به معنی یک یهودی در امریکا" و 1970 "نبرد برای Morningside ارتفاع: چرا دانش آموزان شورشی." او حفظ دوستی با شاعر رابرت فراست او برفلد در شنبه شب پست.

او بعد از تدریس نوشتن در چندین دانشکده و سخنرانی در دانشگاه ییل پرینستون و دانشگاه کلمبیا و در سال 2004 او در خدمت یک ترم کمک هزینه تحصیلی به عنوان Ottaway وقف استاد روزنامه نگاری در دانشگاه ایالتی نیویورک در Paltz جدید.

کان متولد بروکلین در Oct. 31, 1927 و به ارث برده عشق خود را از بیس بال از پدرش که بازی سوم پایه برای شهرستان ،

"هیچ کس من لذت بردم از صحبت کردن بیس بال با آنجا که این چشم سبز قوی, مسلح, ملایم, شدید moustached آستین توپ زدن, پیاده روی, دایره المعارف بود که پدر من," او نوشت: او در سال 1997 "خاطرات تابستان."

کان زندگی در سنگ ریج در نیویورک دره هادسون.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

یک تشییع جنازه است برای ... 10 در Katonah, New York.

___

سابق آسوشیتد پرس نویسنده Jessica M. Pasko نوشت: این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب