Obamacare باید 'سقوط' مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می گوید دیوان عالی کشور

بزرگنمایی این تصویر دیوان عالی ایالات متحده ساختمان در واشنگتن سهشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مجد

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

دیوان عالی ایالات متحده ساختمان در واشنگتن سهشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مجددا بر موضع خود که کل مقرون به صرفه مراقبت از قانون خلاف قانون اساسی است. سوزان والش/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سوزان والش/AP

در یک پرونده با دیوان عالی کشور مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مجددا موقعیت خود را که قانون مراقبت مقرون به صرفه در تمامیت آن غیر قانونی است چرا که کنگره حذف مالیاتی مجازات برای عدم خرید بیمه پزشکی.

وکیل ژنرال نوئل فرانسیسکو دولت رئیس مدافع قبل از دیوان عالی کشور گفت: در مختصری که دیگر مفاد Obamacare غیر ممکن است به جدا شدن از فردی حکم که "این لزوما به شرح زیر است که بقیه ACA نیز باید سقوط."

مدت کوتاهی پس از مختصر به نظر می رسد در دادگاه ثبت دعاوی حقوقی اواخر سه شنبه مجلس نانسی پلوسی در بیانیه ای گفت: "رئیس جمهور تهمت و جمهوری خواهان در مبارزات انتخاباتی به پاره کردن و دور حمایت و مزایای قانون مراقبت مقرون به صرفه در وسط coronavirus بحران یک عمل ژرف ظلم و ستم."

مورد قبل از انتخابات آغاز شد و با طرح دعوی در دادگاه آورده 20 متحده آمریکا تگزاس خواستار حذف ACA. آن تثبیت شده است و برای بحث با یک مورد دیگر به ارمغان 17 متحده آمریکا کالیفرنیا به دنبال حفظ قانون است. دادگاه به احتمال زیاد به شنیدن در مورد سقوط.

طرح دعوی در دادگاه برای اولین بار شنیده ام در تگزاس در سال 2018 توسط ایالات متحده در منطقه قاضی نی اوکانر که زده کل ACA به عنوان قانون اساسی. در آن زمان مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گرفته نشده بود که همه-یا-هیچ چیز موقعیت اما پس از آن آمده است برای حمایت از طرح دعوی در دادگاه.

از بین بردن ACA خواهد end بیمه پزشکی برای بیش از 20 میلیون آمریکایی. این امر همچنین در پایان به طور گسترده ای محبوب مقررات این قانون از قبیل گسترش والدین پوشش برای کودکان تا سن 26 و منع شرکت های بیمه از انکار پوشش بر اساس شرایط از پیش موجود.

مغلوب ساختن پیشی جستن و کنگره جمهوریخواه بلند گفت: آنها می خواهند به "لغو و به جای" Obamacare اما در عین حال از ارائه قانون رسیدگی به چه جای آن است.

موارد قبل از دیوان عالی کشور در حال ایالت کالیفرنیا, et al., v. ایالت تگزاس, et al. (19-840) و ایالت تگزاس, et al., v. ایالت کالیفرنیا, et al. (19-1019).

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن