اوباما خواستار جوان مردم را به نگه دارید تا تظاهرات خود را تغییر

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور سابق باراک اوباما در سخنرانی روز شنبه طی مجازی تاون هال رویداد با مرد

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور سابق باراک اوباما در سخنرانی روز شنبه طی مجازی تاون هال رویداد با مردم به بحث در مورد پلیس و ناآرامی های مدنی است که به دنبال مرگ جورج فلوید. AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
AP

جسارت بیشتر به گفتمان عمومی او تا به حال تا حد زیادی برگزار می شود پس از کنار رفتن دفتر بیضی به رئیس جمهور تهمت سابق رئیس جمهور باراک اوباما پیوست مجازی تاون هال پنج شنبه به حمایت از این نوع از امید و تغییر است که هنگامی که الهام گرفته از یک کشور به دو بار انتخاب او به عنوان رهبر آن است.

"ما را دیده اند در طی چند هفته و چند ماه گذشته این نوع از حماسه تغییرات در حوادث در کشور ما هستند که به عنوان عمیق به عنوان چیزی که من دیده ام در طول عمر من" 58 ساله پیشین سازمان جامعه گفت: نهان مخاطبان آنلاین در یک زوم ویدئو کنفرانس توسط برادر خود هابیل داد بخشی از اوباما پایه و اساس است.

با عنوان "Reimagining پلیس در پی ادامه خشونت پلیس" این رویداد برجسته چند جوان جامعه فعالان و همچنین اوباما سابق دادستان کل اریک هولدر.

اما اوباما به وضوح از جاذبه های اصلی.


نشسته در shirtsleeves با کم پر از قفسه به عنوان یک پس زمینه از 44 رئیس جمهور اعلام کرد که با وجود این تراژدی مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس و نامتناسب تلفات در جوامع از رنگ های گرفته شده توسط این بیماری همه گیر کوروناویروس او باقی مانده خوش بینانه است زیرا بسیاری از افراد جوان در حال گرفتن گالوانیزه و با انگیزه است.

"وقتی گاهی من احساس ناامیدی من فقط دیدن آنچه که اتفاق می افتد با افراد جوان در سراسر کشور و استعداد و صدا و پختگی است که آنها در حال نمایش," او گفت:, و اشاره کرد که مارتین لوتر کینگ جونیور, Cesar Chavez و Malcolm X همه جوان بودند زمانی که آنها درگیر شدم در خود را باعث می شود. "و این باعث می شود من احساس خوش بینانه است. آن را می سازد به من احساس به عنوان اگر شما می دانید, این کشور, جاوا بهتر است."

انتخابات ریاست جمهوری که در آن اوباما سابق در حال اجرا همسر جو بایدن آماده است برای به چالش کشیدن مغلوب ساختن پیشی جستن کردم هرگز هیچ ذکر است در این جلسه 90 دقیقه ای.

اوباما مشاهده شده است که بسیاری از تغییرات مورد نیاز برای بهتر و امن تر پلیس مانند محرومیت استفاده از strangleholds را به اتفاق می افتد در سطح محلی است.

"من از شنیدن کمی از پچ پچ در اینترنت در مورد رای گیری در مقابل اعتراض, سیاست و مشارکت در مقابل نافرمانی مدنی و اقدام مستقیم" او بازگو کرد. "این است که یک 'یا' — این است که یک 'و' به ارمغان می آورد در مورد تغییر واقعی ما هر دو باید برای برجسته کردن یک مشکل و مردم را در قدرت ناراحت کننده است."

جریان نزاع در امریکا او اضافه کرد: ممکن است در قرعه کشی مقایسه با تحولات اجتماعی و اعتراضات خیابانی در سال 1960. اما او می گوید که متنوع آرایش جمعیتی از تظاهرات در حال حاضر متفاوت است.

"شما نگاه کنید در این تظاهرات که به مراتب بیشتر در مقطع نماینده آمریکا در خیابان های مسالمت آمیز در اعتراض به" او اشاره کرد. "که وجود ندارد در دهه 1960 است که نوع ائتلاف وسیع است."

که "امید" بخشی از رئيس جمهور سابق پیام.

نیز وجود دارد یک تماس برای تغییر اوباما با صدور یک هشدار است که در حالی که "توجه حرکت می کند در برخی از نقطه اعتراضات شروع به خرد شدن در اندازه" و تلاش برای تغییر "یک ماراتن است نه یک دو سرعت."

"فقط به یاد داشته باشید, این کشور تاسیس شد و در اعتراض: آن است که به نام انقلاب آمریکا و در هر مرحله از پیشرفت در این کشور هر گسترش آزادی بیان هر از عمیق ترین آرمان های برنده شده است از طریق تلاش ساخته شده است که از وضع موجود ناراحت کننده" اوباما گفت: او به عنوان خداحافظی به مخاطبان خود را. "و همه ما باید خدا را شکر برای مردمی که در حال حاضر در یک کشور صلح آمیز و منظم راه به خارج وجود دارد ساخت یک تفاوت."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب