اوباما برنامههای نژادی تاثیر COVID-19 مرگ و میر در کشور سخنرانی

واشنگتن—رئیس جمهور سابق باراک اوباما در روز شنبه تقبیح نژادی و بی عدالتی نشان داد coronavirus همه گیر و گفت: ف

توسط MINERALNEWS در 28 اردیبهشت 1399

واشنگتن—رئیس جمهور سابق باراک اوباما در روز شنبه تقبیح نژادی و بی عدالتی نشان داد coronavirus همه گیر و گفت: فارغ التحصیلی دانشجویان که بحران "پاره پشت پرده در این ایده که بسیاری از مردمی مسئول دانستن آنچه که آنها انجام می دهند."

"بسیاری از آنها حتی تظاهر به اتهام" اوباما گفت: در livestreamed شروع آدرس برای دانشجویان فارغ التحصیل از این کشور تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه ها.

اوباما تحویل این سخنرانی به دنبال داشته باشد و بعد از آن در روز توسط یک تلویزیونی در سراسر کشور آدرس به فارغ التحصیلان دبیرستان به عنوان موسسات آموزشی در سراسر کشور مجبور به لغو فرد در مراسم فارغ التحصیلی مطابق با ماندن در خانه و اجتماعی-فاصله سفارشات در طول اضطراری برای بهداشت عمومی.

سخنرانی تبدیل شده ملی در کانون توجه اوباما در زمانی که رئیس جمهور سابق در حال تبدیل شدن به یک مرکزی رقم در سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری است. او معاون رئيس جمهور جو بایدن به عنوان حزب دموکرات را presumptive نامزد است و استقبال از اوباما میراث.

و پس از تا حد زیادی دور نگه داشتن از سیاست در طول مقدماتی که برای بسیاری از پست-ریاست جمهوری اوباما به تازگی با هدف یک سری از پژمرده انتقادات در تهمت خود را برای دست زدن به coronavirus بحران و مسائل دیگر.

مغلوب ساختن پیشی جستن هدف قرار داده سلف خود را برای دور تازه حملات برای یک بیمار-تعریف رسوایی تهمت است به نام "Obamagate."

به عنوان اولین کشور آفریقایی-آمریکایی رئیس جمهور اوباما تا به حال یک پیام ویژه برای فارغ التحصیلان شنبه در مورد چالش مقابله با نابرابری نژادی تشدید coronavirus بحران و آنه توسط مورد Ahmaud Arbery یک مرد سیاه و سفید که به ضرب گلوله کشته شد پس از تعقیب توسط دو مرد سفید در گرجستان است.

"بیایید صادق باشیم — یک بیماری مانند این فقط افکن اساسی نابرابری و اضافه بار که جوامع در طول تاریخ تا به حال برای مقابله با این کشور" اوباما گفت.

"ما آن را در مخربی از COVID-19 در جوامع ما فقط به عنوان ما آن را هنگامی که یک مرد سیاه و سفید می رود برای تنه زدن و برخی از افراد احساس می کنند می تواند به توقف و سوال و شوت او اگر او نمی کند ارسال به بازجویی."

شنبه شب اوباما نیز انتظار می رود به آدرس 2020 فارغ التحصیلان دبیرستان در یک ساعته پخش انجام شده توسط شبکه های بزرگ و در سراسر سیستم عامل رسانه های اجتماعی. این رویداد با حمایت XQ موسسه آموزش و پرورش اصلاحات غیر انتفاعی; از LeBron James Family Foundation, و صنعت سرگرمی ،

این ایده از اوباما یک ملی سخنرانی باعث اجتماعی-رسانه ها سر و صدا در ماه آوریل زمانی که در لس آنجلس, دبیرستان, دانش آموز, عقاب راک ارشد بالا لینکلن Debenham زمان به توییتر به درخواست رئیس جمهور سابق.

"مانند بسیاری دبیرستان/سالمندان کالج, من غمگین از دست دادن نقطه عطف رویدادهای مدل & فارغ التحصیلی. در گذرگاه زمان آن را به ما بدهد راحتی بزرگ برای شنیدن صدای شما" او توییتی در, اوباما و جلب 226,000 دوست دارد و بیش از 46,000 رسانهها.

یک مشاور اوباما روز شنبه گفت که رئیس جمهور سابق بود "آگاه و flattered ویروسی کمپین" اما او شروع برنامه ساخته شد در پاسخ به گسترده تر "سیل از درخواست از موسسات مدرسه سیستم ها و سازمان های دیگر."

"با توجه به وضعیت بی سابقه ای فارغ التحصیلان روبرو هستند رئیس جمهور می خواستم به ارسال پیام های الهام بخش آنها را به طور مستقیم در سراسر چندین سیستم عامل" اوباما مشاور گفت.

سومین رویداد است که میله میله برای ژوئن 6, زمانی که اوباما و همسرش میشل را به شرکت در یک ستاره نکردم جشن فارغ التحصیلی از طریق یوتیوب. دیگر شرکت کنندگان در این ترکیب التقاطی شامل لیدی گاگا, Alicia Keys, وزیر خارجه سابق Condoleezza Rice, سابق وزیر دفاع باب دروازه و ملاله یوسف زی از پاکستان زنان در آموزش و پرورش فعال چه کسی برنده 2014 جایزه صلح نوبل.

در سخنرانی خود به سیاه و سفید کالج و فارغ التحصیلان دانشگاه اوباما اشاره نمی کند مغلوب ساختن پیشی جستن. اما او خواست فارغ التحصیلان به دفاع از رهبری در حال حاضر که سیاست و اقتصاد شده اند طرح میتوانست با این بیماری همه گیر.

"با همه چیز به طور ناگهانی احساس مانند آن را برای grabs این است که وقت خود را برای به دست گرفتن ابتکار عمل" او گفت:. "هیچ کس نمی تواند به شما بگویم دیگر که شما باید انتظار خود را به نوبه خود. هیچ کس نمی تواند به شما بگویم دیگر این است که چگونه آن را همیشه انجام شده است.'"

او هشدار داد مخاطبان خود در برابر تلاش ها برای تقسیم آنها را در برابر دیگران به دنبال تغییر است.

"در ناتمام اهداف در این کشور مانند اقتصادی و عدالت زیست محیطی و بهداشتی برای همه گسترده اکثریت موافق به پایان می رسد," او گفت:. "همین دلیل است که مردمی با قدرت را حفظ خواهد کرد تلاش برای تقسیم شما بیش از این معنی است."

اوباما شروع پله تا مشخصات خود را در سال 2020 سیاست که پس از امتناع از بازگشت به هر یک از بسیاری از نامزدها برای ریاست جمهوری او حمایت بایدن پس از دوم تا به حال به طور موثر مورد ضرب و شتم همه اصلی مخالفان است.

اوباما مانند روسای جمهور قبل از او بیشتر روشن سازی به طور مستقیم حمله خود را جانشین او اگر چه انتقاد از تهمت و سیاست های خود را به عنوان او مبارزه برای دموکرات ها در سال 2018 انتخابات میان دوره ای.

اوباما اخیر نقد مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ به کروناویروس بحران در یک ویدئو کنفرانس با 3000 سابق مشاوران خصوصی گفتار است که او بدون شک می دانست که خواهد نشت. او گفت: پاسخ همه گیر تبدیل شده بود "مطلق هرج و مرج فاجعه وقتی که طرز فکر" چه در آن است برای من ؟ ' و 'به معامله با هر کس دیگری' — وقتی که طرز فکر است operationalized در دولت ما."

اوباما همچنین با انتقاد از وزارت دادگستری برای درخواست یک قاضی به رها کردن اتهامات ناروا اولین مشاور امنیت ملی, مایکل فلین که تا به حال التماس کرد گناه را به دروغ به اف بی آی است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"ما درک اساسی از حکومت قانون در معرض خطر است" اوباما گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن در ضمن شدت حملات خود را بر اوباما و پیشرفت یک تئوری توطئه در مورد تلاش برای جلوگیری از او 2016 انتخابات که به او لقب "Obamagate." مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش است برای به تصویر کشیدن فلین — و خودش — به عنوان قربانیان یک "دولت عمیق" توطئه مربوط به یک درهم بازیگران از تصور دشمنان از دولت اوباما.

و مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش است تا لینک بایدن به اتهام توطئه است. معاون سابق رئیس جمهور در مبارزات انتخاباتی را رد کرد و این حملات به عنوان یک خل شگرد سیاسی برای منحرف کردن اذهان از رئیس جمهور را از دست داده و coronavirus بحران است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن