نیویورک ویروس ردیابی کردن یک پر از دست انداز شروع: گزارش

شهر نیویورک در تلاش برای متوقف کردن گسترش coronavirus از طریق تماس با ردیابی شده است مانع از بی میلی بسیاری از

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399

شهر نیویورک در تلاش برای متوقف کردن گسترش coronavirus از طریق تماس با ردیابی شده است مانع از بی میلی بسیاری از افرادی که مبتلا به این ویروس هستند به ارائه اطلاعات به ردیاب با توجه به گزارش در نیویورک تایمز.

گزارش تایمز گفت: فقط 35 درصد از 5,347 ساکنان شهر که تست مثبت بودند و یا فرض مثبت برای COVID-19 در دو هفته اول از تماس, ردیابی برنامه به اطلاعات در مورد نزدیک خود را تماس با ما.

پری N. Halkitis رئیس دانشکده سلامت عمومی دانشگاه " راتگرز به نام نرخ 35% برای استخراج اطلاعات تماس "بسیار بد است."

"برای هر فرد شما باید در تماس با 75 درصد از مخاطبین خود را در یک روز" Halkitis گفت: بار.

دکتر تد بلند و سر از شهر نیویورک جدید تست و ردیابی سپاه در دفاع از این برنامه یکشنبه و گفت: 69 درصد از افرادی که در یک مصاحبه ارائه اطلاعات تماس. "ما فکر می کنیم که یک شروع قوی, اما ما همچنین می خواهید که برای دریافت شماره های" طولانی آسوشیتدپرس گفت.

بلند گفت: 35 درصد از رقم ذکر شده توسط بار نشان دهنده یک درصد از همه کسانی که این ردیاب رسیده و برخی از این افراد از جمله برخی که COVID-19 علائم برای هفته ها ندارد و مربوط به مخاطبین را فراهم کند.

بلند گفت: او معتقد است این برنامه که شروع شده 1 ژوئن موفق تر خواهد بود زمانی که ردیاب شروع به رفتن به خانه های مردم در هفته آینده یا دو به جای تکیه بر روی گوشی.

شهر نیویورک ساخته شده است گام های بزرگ در مهار شیوع این بیماری پس از coronavirus خاموش آغاز شده در ماه مارس با بیش از 320 مورد جدید گزارش شده در روز پنج شنبه از چند هزار نفر در یک روز در اوج. اما مقامات می گویند تماس ردیابی تلاش بسیار مهم است برای جلوگیری از تجدید حیات به عنوان شهر وارد فاز دوم کاهش coronavirus محدودیت در دوشنبه جمله ناهار خوری در رستوران ها و در فروشگاه های خرده فروشی خرید.

شهردار بیل د Blasio گفت که او انتظار دارد به عنوان بسیاری از 300,000 بیشتر مردم به بازگشت به شغل خود را در طول فاز 2.

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو تایید کرد که این شهرستان در مسیر شروع فاز 2 از بازگشایی در روز دوشنبه و در انتشار اخبار گفت که 15 مرگ و میر نسبت داده شد به COVID-19 سراسر کشور در روز شنبه. است که دولت کمترین تلفات از اوایل روز از شیوع این بیماری در ماه مارس است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب