نیویورک برای تست 140K مردم برای ویروس آنتی بادی در ماه آینده

نیویورک توقف شیوع مربوط به اخراج تمدید شد دوشنبه برای دو ماه بیشتر توسط رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو.فرماندا

توسط MINERALNEWS در 18 اردیبهشت 1399

نیویورک توقف شیوع مربوط به اخراج تمدید شد دوشنبه برای دو ماه بیشتر توسط رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو.

فرماندار در ماه مارس صادر کرده است یک مهلت قانونی است که به طول انجامید تا ژوئن اما گفت که او می خواست برای کاهش اضطراب از خانواده از طریق اقتصادی shutdown. آن است که در حال حاضر توسعه یافته تا Aug. 20.

"من امیدوارم که آن را می دهد خانواده ها یک نفس عمیق" کومو گفت: در جلسه توجیهی روزانه.

این حکم اجرایی خواهد شد و همچنین ممنوعیت هزینه های پرداخت برای پرداخت های از دست رفته و اجازه می دهد مستاجرها به درخواست خود را سپرده به پرداخت اگر آنها می خواهم که به پرداخت آن را به عقب در طول زمان است.

نیویورک اندکی 231 ویروس های مربوط به مرگ و میر در روز چهارشنبه. هر چند بستری شدن در بیمارستان همچنان به کاهش و به آرامی روزانه مرگ و میر است hovered حدود 230 به مدت چهار روز.

در اینجا آخرین coronavirus مربوط به تحولات در نیویورک:

تست آنتی بادی

شهر نیویورک را تست 140,000 مردم برای coronavirus آنتی بادی بین هفته آینده و اوایل ماه ژوئن, شهردار, بیل د Blasio پنج شنبه اعلام کرد.

این آنتی بادی آزمایش که نشان می دهد که آیا یک فرد آلوده شده با این ویروس در برخی از نقطه ارائه خواهد شد به صورت رایگان با تعیین وقت قبلی در پنج مکان در اطراف شهر de Blasio گفت. نتایج در دسترس خواهد بود به فرد در یک تا دو روز و نیز استفاده خواهد شد که برای تحقیقات اپیدمیولوژیک, او گفت:.

محققان گفته اند معلوم نیست که آیا آنتی بادی برای coronavirus ایمنی و یا اینکه آیا افرادی که تست مثبت آنتی بادی هنوز هم می تواند بیمار توسط ویروس.

"ما امیدوار کننده نیست مردم یک باغ گل رز در اینجا" د Blasio گفت. "ما نمی گوییم این آزمایش پادتن است حرف آخر. آن را نمی. اما آن را به شما می گوید چیزی است."

این شهرستان خواهد شد با استفاده از آزمون های ساخته شده توسط BioReference آزمایشگاه برای تست برنامه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

آزمایش خون متفاوت از بینی تست های گرد در حال حاضر استفاده می شود برای تشخیص فعال COVID-19 عفونت. این آزمایش به دنبال خون پروتئین ها به نام آنتی بادی که در بدن تولید روز یا چند هفته پس از مبارزه با یک عفونت است. بیشتر با استفاده از یک انگشت و خراش از خون بر روی یک نوار تست.

مقامات بهداشتی در آمریکا و در سراسر جهان پیشنهاد کرده اند این آزمون میتواند در شناسایی افرادی که قبلا ویروس — با یا بدون بیمار شدن و توسعه برخی از ایمنی نسبت به آن است. اما محققان هنوز قادر به پاسخ بسیاری از سوالات در مورد آزمون شامل چه سطح آنتی بادی در آن طول می کشد به ایمنی و چه مدت است که ایمنی به طول می انجامد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن