نیویورک برای سرکوب رمز و راز آتش بازی که چیز ساییده شده اعصاب و اخلال در خواب

بزرگنمایی این تصویر یک نمایش آتش بازی بالای خالی پارک در روز چهارشنبه در بروکلین. با توجه به شهر نیو

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک نمایش آتش بازی بالای خالی پارک در روز چهارشنبه در بروکلین. با توجه به شهر نیویورک مقامات شکایت در مورد آتش بازی سر به فلک کشید در هفته های اخیر. استفانی کیت/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استفانی کیت/گتی ایماژ

به عنوان مرموز نمایش آتش بازی در ادامه به مجموعه ای خاموش در سراسر کشور – در شیکاگو, فیلادلفیا و بوستون و لس آنجلس مقیم در شهر نیویورک می گویند شبانه صدای ناهنجار و خشن آنها آجیل رانندگی.

"این نوع است کمی همه گیر باید صادقانه گفت:" بروکلین ساکن اریک اندرسون 33. "من رفتن به رختخواب شنیدن آن. من از خواب بیدار شده تا با شنیدن و پس از آن در خوراک توییتر من همه کسی در حال انجام است صحبت کردن در مورد آن است."

در New York City police department گفت: وجود 54 آتش بازی شکایت در نیمه اول سال گذشته است. در همان دوره در این سال وجود داشته است بیش از 11,000.

آن را غیر قانونی برای تنظیم کردن آتش بازی خود را در نیویورک و شهردار, بیل د Blasio گفت: این شهرستان در حال رفتن به سرکوب کنندگان. "ما قصد داریم برای شروع یک نیش عملیات و دریافت این آتش بازی های غیر قانونی در پایه" او گفت:. هفته گذشته او منصوب نیروی کار ساخته شده از افسران اداره پلیس شهر نیویورک, آتش مارشال و اعضای کلانتر اداره تحقیقات جنایی.

در حالی که آن را روشن است که راه خاموش کردن آتش وجود دارد بسیاری از تئوری های توطئه بودن مطرح در رسانه های اجتماعی. یکی این است که سازمان سیا و یا پلیس در حال هماهنگی حمله جوامع از رنگ.

واقعیت این است که بسیار ساده تر با توجه به اسکات اسمیت از ملی آتش بازی در ارتباط است. او گفت: مردم در حال خرید مقدار زیادی از آتش بازی در این سال است. چهارم جولای سقوط در یک شنبه وی افزود که همچنین می تواند افزایش فروش. اضافه کردن پس از آن وجود دارد همه گیر خستگی با مردم احساس cooped و مایل به انجام کاری خارج از, او گفت:.

اسمیت گفت که او می خواهد به سرکوب شایعه ای دیگر بیش از حد. او گفت: این آتش بازی حرفه ای نیست-درجه. کسانی که بار کد ردیابی. خود فیوز سوزاندن سریع تر و بنابراین شما نیاز به یک لوله مخصوص و یا ملات برای راه اندازی آنها را با خیال راحت — که ارسال خواهد شد آنها را دور به سرعت.

اما این آتش بازی هنوز هم مقدار زیادی با صدای بلند.

اندرسون گفت که در محله بروکلین های شبانه انفجار به نظر می رسد به دنبال یک برنامه.

"در حال حاضر ما می دانیم که زمانی که آنها شروع ما نیاز به مانند سر خم کردن در اتاق خواب ما حدود 9 ساعت," او گفت:. "ما نزدیک درب. من مانند پرده ضخیم تر در تلاش برای جلوگیری از برخی از سر و صدا. من به نوبه خود از تلویزیون به عنوان با صدای بلند به عنوان من می توانم. من مانند سه طرفداران و AC. اما زمانی که آنها در حال که شما هنوز هم احساس کوپن."

او گفت: آتش بازی تمایل به رفتن دوباره حدود ساعت 3 صبح و سگ خود را, مورچه, یک سگ پشمالوی سیاه پومرانیا-corgi مخلوط وحشت زده در هر زمان. اندرسون در تلاش است برای تسکین سگ با قرص آرام بخش اما گفت: مورچه نمی خواهد آنها را به خاطر او در حال حاضر همکاران آنها را با سر و صدا.

یک ساکن بروکلین گفت: از طریق ایمیل است که او را در حال حرکت – پس از 11 سال – به دلیل آتش بازی تشدید صرع خود. نوشته های دیگران در مورد چگونه آن را دشوار است به تحمل صدای بلند موی چتری زمانی که زندگی با اختلال استرس پس از سانحه.

اندرسون گفت: او بسیار نا امید او ایجاد توییتر ویژه رسیدگی @FireworksNo و شکایت با شهر نیویورک تدریس خصوصی در خانه برای عروق کرونر از خدمات. اما تا کنون او را متوقف کوتاه از تماس با پلیس. او گفت: در حال حاضر فضای سیاسی باعث می شود او تمایلی به انجام این کار و اضافه کرد که او مطرح شد نه به پلیس تماس بگیرید مگر اینکه همه چیز جدی است.

"من فکر نمی کنم آن را به ارزش آن را به تماس با پلیس در مورد چیزی شبیه به این گفت:" چرا که "این در واقع تهدید کننده زندگی هر کسی است. همانطور که از در حال حاضر."

در منهتن در سمت غرب بالا سینتیا Ceilán گفت که او بیش از حد نا امید آتش بازی شبانه در خارج از طبقه سوم پنجره. اما او نشده به نام 911 یا نه. "بخش بزرگی از تردید من شد یک نگرانی در مورد آنچه که یک تعامل بین کسی بود که تنظیم کردن این آتش بازی غیرقانونی خواهد بود اگر مواجه با پلیس," او گفت: "وقتی اعصاب ما آنقدر خام در حال حاضر."

Ceilán گفت: او را با وزن کمتر از دو evils: ناراحت, توسط صدا و با سگ اعصاب در مقابل آنچه او فکر می کند که احتمال این که یک بچه فقط به تماشای آتش بازی می تواند بدرفتاری توسط یک افسر سرکش. او یکی دیگر از نگرانی بیش از حد: پلیس نشان داده نمی شود در همه. "من این احساس وحشتناک است که وجود دارد خواهد بود پلیس که می گویند شما می خواهید به پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس ؟ خوب شما با این مشکل برخورد', " او گفت:.

هنوز هزاران نفر از نیویورک شکایت کرده اند به مقامات در مورد آتش بازی گرفته اند و به رسانه های اجتماعی به دریچه امیدی با آنچه آنها می گویند عدم پاسخگویی.

وقتی پرسیده شد که در مورد نا امیدی و پلیس با اشاره به شهردار جدید نیروی کار.

در ضمن Ceilán گفت که در حال حاضر او را به رفتن به اجرای قانون است. او فقط امیدوار است که امشب بهتر خواهد بود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن