NYC می توانید ببینید 22,000 عمومی کارمند اخراج به دلیل COVID-19

بزرگنمایی این تصویر نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio می گوید: این شهرستان در حال حاضر از دست دا

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio می گوید: این شهرستان در حال حاضر از دست داده و حدود 9 میلیارد دلار در درآمد با توجه به COVID-19 و پیش بینی تلفات می تواند بسیار بالاتر است. فرانک فرانکلین دوم/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فرانک فرانکلین دوم/AP

شهر نیویورک می تواند به عنوان بسیاری از 22,000 عمومی کارکنان از دست دادن شغل خود را در تابستان پایان به دلیل آمار اقتصادی از COVID-19 که تا حد زیادی منجمد فعالیت های کسب و کار و نابود مالیاتی مجموعه.

صحبت یکشنبه, شهردار, بیل د Blasio گفت: این شهرستان در حال حاضر از دست داده و حدود 9 میلیارد دلار در درآمد و پیش بینی تلفات می تواند بسیار بالاتر بسته به طولانی اثرات بیماری و سرعت بهبود اقتصادی.

در کوتاه مدت گفت: مقامات شهر در حال مسابقه به برش اضافی $1 میلیارد دلار از هزینه های برنامه ریزی برای سال آینده است.

"تنها راه ما می توانیم پیدا کردن این نوع از پول در حال همکاری با جنبش کارگری" de Blasio گفت.

"آخرین رفت و آمد مکرر خواهد بود اخراج و furloughs گرفتن شغل از کارگران شهرستان. اما ما در حال اجرا از گزینه های در اینجا است که حقیقت بی پرده."

در همه de Blasio گفت: 22,000 موقعیت آسیب پذیر هستند. "که تعداد سرسام آور است," او گفت:, و اشاره کرد که برای اولین بار lay-offs خواهد آمد در پاییز.

بسیاری از متغیرها در بازی هستند که می تواند به معنای کمتر زیان کار است.

بسیاری از دولت و مقامات محلی شده است لابی واشنگتن برای اضافی بسته محرک با هدف نجات دولت است که باید دیده درآمدهای مالیاتی تبخیر شود.

اما د Blasio گفت که غیر واقعی به تعداد این نوع از کمک های ورود به هر زمان به زودی.

"همه ما تا به حال این امید وجود دارد خواهد بود یک طرح محرک اقتصادی فدرال در حال حاضر," او گفت:. "این کاملا روشن است که این اتفاق نمی افتد. ما نمی دانیم که اگر چه زمانی که آن اتفاق می افتد."

او اشاره کرد که قانونگذاران ایالتی در آلبانی نیز کاهش یافته است به گسترش شهر قرض گرفتن قدرت.

در حالی که فوری اقتصادی ضربه های عظیمی به این شهرستان حدود 8.3 میلیون نفر de Blasio هشدار داد که بهبودی کامل می تواند سه تا چهار سال است.

"این فقط آغاز است در چه خواهد بود یک چالش طولانی مدت," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن