نیویورک آغاز می شود نقاشی سیاه زندگی موضوع نقاشی دیواری در مقابل برج ترامپ

بزرگنمایی این تصویر Azia توسن در سمت چپ شرکت در نقاشی از زندگی ماده در خیابان پنجم در مقابل برج ترام

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Azia توسن در سمت چپ شرکت در نقاشی از زندگی ماده در خیابان پنجم در مقابل برج ترامپ در روز پنج شنبه در نیویورک است. علامت Lennihan/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت Lennihan/AP

یک نقاشی دیواری با کلمات سیاه و سفید زندگی می کند موضوع به زودی emblazon منهتن در خیابان پنجم درست در مقابل یکی از خاص برجسته: برج ترامپ.

صبح روز پنجشنبه کار خدمه مسدود کردن ترافیک بین 56هفتم و 57هفتم خیابان. گروه نقاشان و سپس با استفاده از غلطک به شروع به پر کردن در بزرگ زرد نامه ها در پیاده رو.

رئیس جمهور تهمت تمسخر دیواری طرح در هفته گذشته گفت: این امر می تواند "بدنام کردن این لوکس خیابان" و آنتاگونيزه پلیس شهر به عنوان "نمادی از نفرت است."

شهردار نیویورک, بیل د Blasio پاسخ داد: "مردم سیاه و سفید ساخته شده است 5th Ave و خیلی از این ملت است. خود را 'لوکس' آمد از کار خود را که آنها هرگز عادلانه جبران شود. ما با ارج نهادن به آنها را. این واقعیت است که شما آن را به عنوان بدنام کردن خیابان خود را تعریف نژاد پرستی."

این آثار هنری جدید طول می کشد یک نشانه دیگر از نقاشی دیواری در مغلوب ساختن پیشی جستن آستان.

در اوایل ماه ژوئن در واشنگتن دی سی شهردار موریل Bowser خود در حال کلمات سیاه زندگی موضوع نقاشی در زرد نامه ها در خیابان که منجر به کاخ سفید است. فعالان محلی به زودی اضافه شده کلمات "پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس است."

در سراسر شهر نیویورک, سیاه زندگی موضوع نقاشی های دیواری نقاشی شده است در خیابان. یک در رنگ زرد روشن در بدفورد Stuyvesant. رنگارنگ التقاطی یکی در پایین منهتن. در هارلم رنگارنگ نقاشی دیواری است که دهانه هر دو طرف از Adam Clayton پاول جونیور بلوار.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب