نیویورک تعطیل, برخی از مدارس به مدت 2 هفته در حومه ضربه توسط ویروس

آلبانی, n. y. - ایالت نیویورک است که سازندگان: چندین مدرسه و خانه عبادت برای دو هفته در حومه و ارسال در گارد م

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398

آلبانی, n. y. - ایالت نیویورک است که سازندگان: چندین مدرسه و خانه عبادت برای دو هفته در حومه و ارسال در گارد ملی برای کمک به با آنچه به نظر می رسد ملت بزرگترین خوشه ای از موارد از coronavirus رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو روز سه شنبه گفت.

مقامات دولتی با استفاده از یک برنامه به طور بالقوه دلسردکننده اصطلاح — "در منطقه مهار" — برای توصیف بخشی از نیو راشل شمال شهر نیویورک که در آن تعطیلی به اجرا گذاشته خواهد شد. اما آنها تاکید کرد که این یک مستند.

افرادی که نیست شخصا قرنطینه خواهد بود قادر به ترک خانه های خود و رفتن به محل کار. کسب و کارهای محلی می تواند باز باقی می ماند. ساکنان و بازدید کنندگان به رایگان راه رفتن در پیاده رو.

هنوز "این یک اقدام چشمگیر," دموکراتیک فرماندار گفت: در یک کنفرانس خبری. "این بزرگترین خوشه ای از موارد در کشور است."

"اعداد در حال بالا رفتن دارد و ما نیاز به یک ویژه بهداشت عمومی استراتژی برای New Rochelle" کومو گفت.

حومه در حدود 80,000 ساکنان در مرکز شیوع 108 مورد در شهرستان Westchester از 173 ایالت از سه شنبه. شهر نیویورک 36 مورد در حالی که جمعیت آن بیش از 100 بار که از نیو راشل.

برخی از 14 بيمار ایالت بستری هستند در حالی که دیگران هستند که برای مراقبت در خانه کومو گفت.

جدید کروناویروس است که بیمار هزاران نفر در سراسر جهان باعث می شود تنها خفیف یا متوسط علائمی مانند تب و سرفه برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله پنومونی و گاهی اوقات می تواند کشنده باشد.

اکثریت قریب به اتفاق مردم بهبود می یابند. با توجه به سازمان بهداشت جهانی افراد مبتلا به بیماری خفیف بهبود می یابند در حدود دو هفته در حالی که کسانی که با شدیدتر بیماری ممکن است سه تا شش هفته بهبود می یابند. . در سرزمین اصلی چین که در آن ویروس برای اولین بار منفجر شد و بیش از 80,000 نفر تشخیص داده شده اند و بیش از 58,000 که تا کنون بدست آمده است.

شده اند وجود دارد هیچ مرگ و میر در ایالت نیویورک هر چند یک بیمار اعتقاد به قرارداد این ویروس در حالی که سفر در خارج از کشور درگذشت و در نزدیکی شمال نیوجرسی.

این Westchester شیوع شروع به ظهور پس از 50 سال از وکیل در بیمارستان بستری شد با COVID-19 بیماری ناشی از ویروس است. برخی از بستگان و دوستان بعد از تست مثبت است. بسیاری از اعضای جدید راشل کنیسه جایی که او با حضور در رویدادهای خواسته شد به قرنطینه خود را. آن خاخام همچنین آزمایش مثبت است.

سرباز گارد ملی کمک خواهد کرد تمیز کردن فضاهای عمومی و ارائه مواد غذایی به افرادی که در قرنطینه در جدید "مهار منطقه" است که 1-مایل-شعاع (1.6 متر) در اطراف یک نقطه در نزدیکی کنیسه کومو و دیگر مقامات گفت. دفتر او نیست و بلافاصله باید تعدادی از چگونه بسیاری از سربازان در حال مستقر شده اند اما گفت که برخی از آنها در حال حاضر وارد.

این منطقه شامل سه مدارس دولتی که نزدیک به دو هفته از شروع چهارشنبه مدرسه منطقه گفت. کلیساها و کنیسه و "رویداد دیگر فضاهای که در آن تعداد زیادی از مردم جمع آوری و هم باقی می ماند برای مدت زمان طولانی" نیز بسته می شود, دولت, کمیسیون بهداشت و درمان دکتر هوارد Zucker گفت.

دولتی و خصوصی در نظام سلامت در حال راه اندازی یک مرکز آزمایش در این منطقه است.

فروشگاه های مواد غذایی و کسب و کار به طور کلی نیست که تعطیل, مقامات گفت. هنوز هم برخی از جزئیات نیست و در عین حال روشن است.

وجود دارد یک "معامله بزرگ از عدم قطعیت" در مورد چگونه آن کار خواهد کرد و آیا این امر تاثیر می گذارد برای مثال در یک باشگاه محلی است که میزبان رویدادهای در نیو راشل گفت: Westchester County عضو مجمع امی Paulin یک دموکرات است.

کومو سخنگوی غنی حادثه ای گفت: دولت با همکاری با مقامات محلی در مورد نحوه رسیدگی به این باشگاه است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

___

Peltz گزارش از نیویورک است.

___

آسوشیتد پرس دریافت پشتیبانی برای بهداشت و علوم از پوشش Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب