نیویورک تاخیر ریاست جمهوری اولیه; تهمت nixes قرنطینه ایده

نیویورک - به عنوان coronavirus موارد رز در ملی کانون نیویورک, رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تعجب فرم

توسط MINERALNEWS در 10 فروردین 1399

نیویورک - به عنوان coronavirus موارد رز در ملی کانون نیویورک, رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تعجب فرمانداران دولت و همسایه نیوجرسی و کانکتیکات گفت شنبه که او ممکن است اعمال قرنطینه در ساکنان خود را قبل از به tweeting بعد در روز است که یک مشاوره سفر بود و راه رفتن است.

مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات در مورد قرنطینه led نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو به آن را غیر قانونی و "فدرال اعلام جنگ است." در ضمن کومو به تعویق افتاد نیویورک ریاست جمهوری اولیه از آوریل تا ژوئن و پرستاران ساخته شده نگران درخواست برای بیشتر تجهیزات حفاظتی و رد مقامات ادعا می کند که منابع کافی هستند. با نیویورک موارد انتظار می رود به قارچ نسبت به اواسط تا اواخر مارس قله کومو در زمان دستی-پمپ هوا از ماسک در دست برای نشان دادن آنچه ممکن است دروغ در فروشگاه در صورت نیاز هواکش نمی رسند.

در اینجا آخرین coronavirus تحولات در نیویورک:

یک TRI-STATE قرنطینه?

مغلوب ساختن پیشی جستن در جمع خبرنگاران در کاخ سفید او به وزن ایده قرنطینه برای جلوگیری از مردم در منطقه سه جانبه دولت از سفر برای یک زمان کوتاه است. اواخر روز شنبه هر چند او در توئیتر خود نوشت که او تصمیم به رفتن با یک مشاوره سفر.

تمام 50 ایالت آمریکا گزارش داده اند که برخی از موارد این ویروس است که باعث COVID-19 اما نیویورک است که بیشتر با بیش از 52,000 مثبت آزمایشات برای بیماری و بیش از 700 مرگ و میر. در مورد 7,300 نفر در نیویورک بیمارستان های شنبه, از جمله در مورد 1800 در بخش مراقبت های ویژه.

دولت فدرال قدرت را به اتخاذ اقدامات برای جلوگیری از گسترش بیماری های مسری در میان کشورهای, اما روشن نیست که آیا این بدان معناست که تهمت می توانید سفارش مردم به ترک کشورهای خود را.

مغلوب ساختن پیشی جستن ذکر شده در درخواست از فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis همکار جمهوری خواه و صریح تهمت حامی که شکایت در مورد نیویورکی آینده به دولت خود را در میان شیوع و دستور داد آنها را به منزوی کردن خود در هنگام ورود برای 14 روز.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او تا به حال صحبت با کومو اما فرماندار دموکرات گفت وجود داشته است و هیچ صحبت از یک قرنطینه زمانی که این دو صحبت می کرد صبح روز شنبه.

فرماندار گفت: roping خاموش متحده را به مقدار "فدرال اعلام جنگ" استدلال آن را غیر قانونی خواهد بود, اقتصادی فاجعه بار "مضحک" و کوته زمانی که سایر نقاط ایالات متحده در حال دیدن موارد افزایش بیش از حد.

"اگر شما شروع به دیوارها کردن مناطق در سراسر کشور این امر می تواند کاملا عجیب و غریب, معکوس, ضد آمریکایی و ضد اجتماعی" کومو با سی ان ان گفت.

قفل کردن کشور سرمایه مالی خواهد شوک بازار سهام و "فلج شدن اقتصاد" در زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن نشان داده است او را خارش به آن در مسیر فرماندار اضافه شده است.

"چرا شما فقط ایجاد مجموع دوزخ در بالا یک بیماری همه گیر من هیچ ایده" کومو گفت.

___

اولیه به تعویق افتاد

کومو گفت که او به تأخیر انداختن دولت, ریاست جمهوری اولیه از مارس 28 به تاریخ 23 ژوئن زمانی که دولت قصد دارد برای برگزاری قانونی کنگره و حزب محلی شرکت کنند ،

"من فکر نمی کنم آن را عاقلانه به آوردن افراد به یک محل رای" در تاریخ مارس, او گفت:.

نیویورک می پیوندد بیش از یک دوجین متحده است که تاخیر در برخی از انتخابات است. یک گروه کوچک از جمله اوهایو, گرجستان, لوئیزیانا, کانکتیکات, مریلند, رود آیلند, ایندیانا و کنتاکی نیز به تعویق افتاد خود را در انتخابات مقدماتی.

فرماندار تصمیم را به عنوان کمیسیون انتخابات در سراسر نیویورک هشدار داده بودند "خطر" سلامت و ایمنی خود را به دیدار قریب الوقوع مهلت برای تست ماشین آلات و آماده سازی برگه های رای پیش از مارس 28 تاریخ.

___

تغییر برای بیمارستان تولد

کومو نیز می گوید او با امضای یک فرمان اجرایی آموزش بيمارستان اجازه می دهد تا حداقل یک شریک به تحویل اتاق.

فرماندار در زمان عمل شنبه پس از برخی از بیمارستان ها محروم بود بیماران از داشتن هر بازدید کننده ای از جمله باردار پدران به دلیل خطر این افراد مطرح می تواند به مراقبت های بهداشتی کارگران اگر آنها آلوده هستند.

___

پرستاران درخواست تجدید نظر برای ماسک

در یک کنفرانس خبری در خارج از شهر اجرا ژاکوبی بیمارستان, پرستاران خواهان ماسک و تجهیزات دیگر برای حفاظت از خود در برابر این ویروس که تا کنون بیمار بیش از 29 ، 000 نفر کشته و بیش از 500 در شهرستان.

حداقل یک مراقبت های بهداشتی کارگر کوه سینا وست دستیار پرستاری مدیر Kious کلی 36 سالگی از ویروس. دیگران نیز کاهش یافته است بیمار در اطراف منطقه شهری ،

ژاکوبی پرستاران گفت: مدیران در برانکس بیمارستان شده اند سهمیه بندی تجهیزات حفاظتی آنها را قادر به تغییر از بالا پایان ذرات فیلتر ماسک شناخته شده به عنوان N95s به عنوان اغلب به عنوان آنها باید. دو ژاکوبی پرستاران "مبارزه برای زندگی خود را در بخش مراقبت های ويژه در حال حاضر" پرستار کودکان شان خرده گفت: سرزنش کمبود تجهیزات است.

مقامات شهرستان را اصرار وجود دارد به اندازه کافی تجهیزات حفاظتی برای تقریبا هفته آینده هر چند آنها نگران برای هفته بعد.

شهردار بیل د Blasio گفت: این شهرستان تحویل داده شده 200,000 N95 ماسک به بيمارستان جمعه با 800,000 بیشتر به آمده روز شنبه همراه با بارهای کمتر-محافظ فولاد ماسک و تجهیزات دیگر. ماموریت سازمان ملل در شنبه اهدا 250,000 ماسک صورت به شهرستان با آمریکا ماموریت خود به سازمان ملل کمک به تسهیل هدیه.

این شهر سیستم بیمارستان, رئیس جمهور دکتر میچل کاتز گفت: در یک کنفرانس خبری جمعه که کارکنان کار به طور انحصاری با کروناویروس بیماران می تواند در حفظ منابع N95 ماسک با پوشیدن یک زن در طول شیفت تزیین با ماسک های جراحی است که می تواند تغییر بیشتر است. برخی از کارکنان مراقبت های بهداشتی را انتخاب کرده اند به پوشیدن کلاه با استفاده مجدد فیلتر هوا -- تا حدودی مانند "Darth Vader, ماسک," او گفت:.

در برخی از بیمار-مراقبت از تنظیمات فولاد ماسک کفایت خواهد کرد گفت: اما کارگران ترجیح می دهند که N95s می توانید از آنها استفاده کنید.

خرده گفت: سیاست تجهیزات حفاظتی بودند رانده می شود با کمبود علم نیست و او ناودان مقامات به عنوان معرض پزشکی کارگران برای اجتناب از خطرات.

"ما نمی خواهد اجازه دهید هر سلامت رسمی و یا رسمی دولت می گویند که ما به اندازه کافی" تجهیزات حفاظتی او گفت: "تا زمانی که هر مراقبت های بهداشتی کارگران دارای یک N95 برای هر بار تعامل آنها با یک COVID-19 بیمار است."

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

___

خدمتگزاران مردم قطع توسط ویروس:

پلیس شهر نیویورک کمیسر درموت شیا اعلام کرد مرگ کارآگاه Cedric دیکسون 23-سال کهنه که اختصاص داده بود به 32 حوزه در هارلم.

"ما از دست داده اند سه نفر از اعضای خانواده ما در کمی بیش از 48 ساعت است. من نمی تواند شروع به توصیف آنچه که ما احساس" شیا گفت: روز شنبه. او کاهش یافته است به ارائه اطلاعات در مورد دیکسون سلامت.

"این بیماری به خصوص تهاجمی در برابر مردم با آسیب پذیری و من آن را ترک که در آن" شیا گفت.

Giacomina Barr-قهوه ای یک کارمند غیر نظامی که مشغول به کار در یک رول تماس دفتر درگذشت پنج شنبه شب در خانه اش. دنیس Dickson, گروه, سرایدار, درگذشت زودتر از عوارض این بیماری است.

شهر نیویورک اصلاح افسر Quinsey سیمپسون در روز جمعه اول شد اصلاح افسر به مرگ از coronavirus با توجه به اصلاح افسران خیرخواه انجمن.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

سیمپسون شده بود در بخش اصلاح برای 18 سال و مشغول به کار در Rikers Island.

"مرگ غم انگیز خود را از این بیماری نامرئی اتحاد چپ قلب ما شکسته" COBA جمهور الیاس Husamudeen گفت.

___

کشیش می میرد

بروکلین اسقف نشین اعلام کرده است مرگ کشیش جورج اورتیز-Garay, کشیش سنت Brigid کلیسا در ویکاف ارتفاعات بروکلین.

49 ساله Ortiz-Garay, وابسته به قلمرو اسقف هماهنگ کننده وزارت مهاجران مکزیکی, درگذشت الیزابت مرکز پزشکی بیمارستان در بروکلین. مرگ بود مقصر عوارض مربوط به کوروناویروس.

بروکلین اسقف نیکلاس DiMarzio به نام مرگ او "یک روز غم انگیز و فوق العاده ای از دست دادن برای اسقف نشین بروکلین."

DiMarzio اضافه شده که Ortiz-Garay "بزرگ بود کشیش محبوب مردم مکزیک و یک کارگر خستگی ناپذیر برای همه مؤمنان در بروکلین و کوئینز."

___

MTA رئیس تست مثبت برای COVID-19

رئیس و مدیر اجرایی این کشور بزرگترین سیستم حمل و نقل دارای آزمایش مثبت برای coronavirus.

حمل و نقل شهری سازمان گفت: در یک نسخه که رئیس پت Foye آموخته شنبه از مثبت شدن تست. آن گفت که او منزوی در خانه احساس خوب و حفظ کامل خود را برنامه.

با توجه به انتشار Foye شد بدون علامت هنگامی که او در گذشته در دفتر کار خود در روز چهارشنبه, حفظ امن اجتماعی فاصله از دیگران است. آن گفت که او از خانه کار می کرد پنج شنبه و جمعه عنوان شده بود مرتب قبلا توسط برنامه.

MTA عمل شهر مترو و اتوبوس در علاوه بر این به Long Island Rail Road و MetroNorth راه آهن سیستم های کشش به این نکته از جزیره و شمال به, New Haven کانکتیکات است. آژانس شتاب خود را تمیز کردن عملیات برای ضد عفونی کردن چند صد مترو و ایستگاه های راه آهن و هزاران نفر از اتوبوس و مترو و قطار.

___

دستی هوایی ماسک

به عنوان دولت همچنان تقلا سعی کنید به جمع 30,000 هواکش جلوتر از پیش بینی اواسط تا اواخر مارس در اوج coronavirus موارد کومو صراحت نشان داده شده جایگزین: ماسک با دستی عمل کیسه های هوا.

او گفت: دولت خریداری 3,000 از آنها دستور داده است تا از 4000 بیشتر است و با توجه به آموزش گارد ملی پرسنل به آنها عمل می کنند. مستلزم آن پمپاژ لامپ مانند کیسه با دست -- در 24 ساعت شبانه روز برای هر بیمار نیاز دارند.

"اگر ما به نوبه خود به این دستگاه در هر مقیاس اساس است که قابل قبول وضعیت" کومو گفت: "بنابراین ما بازگشت به پیدا کردن هواکش."

دولت فدرال فرستاده است بیش از 4000 هواکش به دولت و شهر نیویورک در این هفته.

دیگر تحولات:

— یک کشتی بیمارستانی نیروی دریایی است که با توجه به وارد دوشنبه در شهر نیویورک به عنوان بخشی از تلاش ها برای افزایش تعداد تخت های بیمارستانی موجود است.

— مقامات بهداشت هشدار داد از پتانسیل گسترش ویروس در زندان ها و زندان.

— جوامع بازنشستگی نیز همچنان به علت نگرانی با یک جزیره پیچیده گزارش شش مرگ و میر ناشی از کروناویروس در کمتر از دو هفته.

— رانندگان با نیویورک پلاک در حال کشیده شدن توسط Rhode Island State Police طوری که گارد ملی مقامات می تواند جمع آوری اطلاعات تماس با ما و اطلاع از اجباری, 14-روز قرنطینه.

___

تامپسون گزارش از بوفالو, n. y. آسوشیتد پرس نویسندگان جولی واکر در نیویورک و Zeke میلر در واشنگتن کمک کرده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب