نیویورک فرودگاه و بیمارستان و احساس فشار به عنوان ویروس آلارم رشد

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو گفت: دولت پشم شویی جهان برای لوازم پزشکی و سراغ موقت بیمارستان محل به عنوان

توسط MINERALNEWS در 3 فروردین 1399

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو گفت: دولت پشم شویی جهان برای لوازم پزشکی و سراغ موقت بیمارستان محل به عنوان coronavirus بحران رشد می کند. پروازها به مقصد شهر نیویورک-فرودگاه های منطقه بودند که به طور خلاصه به حالت تعلیق پس از یک هوا-کنترل ترافیک کارگر تست مثبت است. تعداد موارد تایید شده در سطح ایالت افزایش یافت و بالاتر از 11,000 دانشگاه کلمبیا ارشد از عمل جراحی مطرح هشدار در مورد تورنت بیماران به زودی قریب به اتفاق اتاق اورژانس.

بیشتر در آخرین coronavirus تحولات روز شنبه در نیویورک:

___

تخت بیمارستان & SUPPLIES

کومو گفت: هدف این است که به سرعت تقویت دولت ظرفیت بیمارستان از حدود 50000 تخت به 75,000 تخت. حدود 1600 نفر بستری شده اند تا کنون.

به سازمان مدیریت اضطراری فدرال اعلام کرده است یک فاجعه بزرگ در کشور آزاد کردن دسترسی به میلیاردها دلار کمک مالی.

همانطور که از اواخر شنبه شب این بیماری کشته شدن 60 نفر در شهر نیویورک است. شماره برای بقیه امور خارجه ناشناخته بودند.

کومو گفت: دولت به دنبال برای دیدن اگر Jacob K. Javits مرکز کنوانسیون در منهتن می تواند مناسب برای 1000 درخواست در زمینه تخت های بیمارستانی خواهد بود که عرضه شده توسط FEMA در "چادر پیکربندی" با تجهیزات و کارکنان.

همچنین روز شنبه دولت بود سراغ چهار مکان موقت برای بیمارستان ها است که می تواند ساخته شده توسط Army Corps of Engineers, کومو گفت. این سایت امکان پذیر است شامل Javits Center, دانشگاه استونی بروک و SUNY, پیر Westbury در لانگ آیلند و Westchester County مرکز شمال شهر.

"همه چیز را که می تواند انجام شود در حال انجام است," کومو گفت.

مقامات شناسایی 2 میلیون ماسک هایی که می توان به نقاط داغ, پوشاک, شرکت های در حال pivoting به ماسک کومو گفت. یک میلیون ماسک فرستاده شد روز شنبه به شهر نیویورک و بیمارستان و 500,000 به لانگ آیلند است.

به دلیل کاهش منابع بیمارستان شده اند سهمیه بندی لوازم و درخواست از کارکنان برای استفاده مجدد از ماسک تا زمانی که تبدیل شدن آنها به خاکی. کلمبیا دانشگاه, رئیس, جراح, دکتر کریگ اسمیت گفت: بیمارستان در نیویورک-پروتستان سیستم در حال سوختن از طریق حدود 40,000 ماسک یک روز -- در حدود 10 برابر مقدار طبیعی.

دولت نیز گرد کردن به شدت مورد نیاز, پنکه, خرید 6,000 برای اعزام به مناطق بحرانی و بررسی اینکه آیا متعدد بیماران خدمت می تواند توسط یک دستگاه تنفس مصنوعی, کومو گفت.

"ما به معنای واقعی کلمه کشاورزی جهان به دنبال لوازم پزشکی," او گفت:.

دولت نیز بلافاصله شروع به انجام آزمایش های تجربی COVID-19 درمان با هیدروکسی کلروکین و Zithromax, کومو گفت.

هیدروکسی کلروکین یک مالاریا مواد مخدر بوده است تبلیغ توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک امکان پاسخ-در-انتظار برای وقوع هر چند بسیاری از کارشناسان احتیاط آزمایش های بیشتری باید انجام شود. کومو گفت: غذا و دارو ارسال 10,000 دوز به دولت است.

____

"وحشت تصور کنید'

اسمیت شده است بالا بردن سطح هشدار در مورد افزایش سریع بیماران و کاهش منابع در نامه های روزانه به همکاران که در حال ارسال به کلمبیا بخش جراحی توییتر حساب.

اسمیت هشدار داد که جدید پیش بینی برآورد تعداد coronavirus بیماران ادامه خواهد داد به رشد بیش از 22 به 32 روز قریب به اتفاق نیویورک-پروتستان سیستم اتاق های اورژانس و مراقبت ويژه حتی با اقدامات انجام شده برای ایجاد ظرفیت های جدید است. پیش بینی ها نشان می دهد سیستم بیمارستان نیاز به 700 934 تخت ICU در هنگام شیوع بیماری به اوج خود می رسد.

فقط جمعه نوشت این سیستم شاهد افزایش 50 ٪ در coronavirus بیماران مبتلا ساخت و در مجموع 300 درمان و 200 در انتظار نتایج آزمون.

"هیچ چیز را به من لذت بیشتری نسبت به عذر خواهی فراوان در چند هفته برای داشتن دست بالا تهدید" اسمیت نوشت. "که ما هرگز بیش از حد ظرفیت و كمربند و morbidities به ندرت دیده می شود در غیر pandemic شرایط اجتناب شود. دو ماه آینده و یا ترسناک است تصور کنید اگر ما کم بها دادن به این تهدید است."

در NYU Langone سلامت یکی دیگر از بیمارستان اپراتور "ERs بسیار شلوغ" و برخی از بیماران در حال درمان در فضایی مجهز به گسترش ظرفیت سخنگوی جیم Mandler گفت شنبه.

___

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

اختلال در پرواز

اداره هوانوردی فدرال به طور خلاصه به حالت تعلیق پروازها به شهر نیویورک-فرودگاه های منطقه در روز شنبه پس از یک کارآموز در یک منطقه تهویه-مرکز کنترل ترافیک در لانگ آیلند آزمایش مثبت برای این بیماری است.

در یک هشدار ارسال شده آنلاین FAA توصیه کنترل ترافیک هوایی به "توقف تمام پروازهای" به جان اف کندی لاگاردیا نیوآرک و دیگر فرودگاه در این منطقه به دلیل مسائل نیروی انسانی در رنکنکما تسهیلات که آژانس می گوید در درجه اول دستگیره در ارتفاع بالا, cross-country پرواز.

این توقف که نیز تحت تاثیر فیلادلفیا فرودگاه برداشته شد و پس از حدود 30 دقیقه. کنترل در ابتدا هشدار داد که می تواند گذشته چند ساعت.

در بیانیه ای FAA گفت: رنکنکما تسهیلات باز می ماند. آژانس گفت کارآموز گذشته وجود دارد در روز سه شنبه است و آن را تلاش برای کشف کردن آنچه که کارگران دیگر او ممکن است با تعامل.

کنترل ترافیک هوایی در کندی عمل از مکانی دیگر در فرودگاه ملک در این هفته پس از یک تکنسین داده شده به فرودگاه برج کنترل آزمایش مثبت برای COVID-19.

FAA گفت که تکنسین تا به حال نشده است به کار پس از 11 مارس و کنترل بازگشت به برج احتیاطی پس از تمیز کردن.

___

تغییرات به عوارض راهنمایی و رانندگی

ایالت نیویورک Thruway تلفات جمع را متوقف نقدی پنج شنبه شب به عنوان یک اندازه گیری ایمنی.

رانندگان بدون یک E-ZPass برچسب باید وارد بزرگراه از طریق نقدی لین بدون در نظر گرفتن یک بلیط. زمانی که آنها خروج رانندگان باید به یک جمع که خروج آنها وارد شده باشد و ارائه اطلاعات پلاک. لایحه خواهد شد به صاحب خودرو در حدود یک ماه.

وجود دارد بدون هیچ تغییری برای رانندگان با E-ZPass.

همچنین روز شنبه, Cuomo, دستور تعلیق در بازدیدکننده داشته است دفتر در گروه وسایل نقلیه موتوری. معاملات آنلاین برای تمدید مجوز را هنوز هم در دسترس خواهد بود. فرماندار گفت: تاریخ انقضا بر روی گواهینامه ها و مجوزها تمدید خواهد شد.

___

هیل گزارش از آلبانی. آسوشیتد پرس دریافت پشتیبانی برای بهداشت و علوم از پوشش Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب. دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن