خانه سالمندان شیوع وضع لخت مزمن مشکلات صنعت

نیویورک - رو به رشد شیوع کروناویروس در خانه های پرستاری در, Washington, Illinois, New Jersey, و در جای دیگر می

توسط MINERALNEWS در 2 فروردین 1399

نیویورک - رو به رشد شیوع کروناویروس در خانه های پرستاری در, Washington, Illinois, New Jersey, و در جای دیگر می گذاری سر این صنعت را در طولانی مدت مشکلات از جمله مبارزه برای کنترل عفونت و نیروی انسانی بحران است که متکی بر پرداخت ضعیف مشاوران که نمی توانیم به ماندن در خانه بیمار است.

که آمد به تمرکز روشن در مرگبارترین تک نقطه در کشور coronavirus بحران های زندگی, مرکز مراقبت در سیاتل و حومه کرکلند که فدرال محققان بر این باورند عامل مؤثر در 35 میلادی تا کنون کم بود-کارگران پرداخت که به کار با این بیماری و به طور بالقوه حتی گسترش آن به دیگر امکانات در این نزدیکی هست که در آن آنها در زمان تغییرات است.

فراتر از آن است که شیوع حداقل 15 کشته و ده ها تن آلوده شده اند در دراز مدت مراقبت از امکانات در سراسر کشور با عمده شیوع 46 آلوده در شیکاگو و حومه ویلووبروک چهار مرگ و میر در دو امکانات در نیوجرسی 13 آلوده در لیتل راک آرکانزاس و 11 آلوده در تروی, اوهایو با 30 بیشتر نشان دادن علائم.

"خانه های سالمندان خواهد همیشه بوده اند ground zero اما توجه ما در حال حاضر بزرگ کمبود نیروی انسانی این خواهد بود بزرگ شده, گفت:" دیوید Grabowski یک دانشکده پزشکی هاروارد استاد که به بررسی مشکلات نیروی انسانی در خانه است. "این می تواند بدتر برای امروز خانه های پرستاری از همیشه."

بیشتر نگران او گفت که 75 درصد از این کشور خانه های پرستاری برآورده نمی فدرال پیشنهاد حداقل سطح برای نیروی انسانی و بسیاری از کارگران بی تجربه هستند. چهار نفر از پنج خانه سالمندان کارمندان کارگران ساعتی و با توجه به پایین بودن حقوق و دستمزد اغلب ترک به صورت خرده فروشی و رستوران شغل فقط به عنوان آنها تبدیل به آشنایی با مراقبت های مناسب روش است.

و مشکلات نیروی انسانی در کشور 15,000 تسهیلات مراقبت دراز مدت تنها می تواند از تشدید coronavirus بحران به گفته کارشناسان به دلیل مستندات و تعطيلي مدرسه را ترک کرده اند بسیاری از این کارگران با هیچ چاره ای جز ماندن در خانه و مراقبت از فرزندان خود را.

"ما آسیب پذیر ترین افراد در یک وضعیت که در آن ... خانه های سالمندان انجام نمی آنچه آنها باید انجام دهید چرا که آنها understaffed نه به اندازه کافی آموزش دیده وجود دارد و گردش مالی بالا" گفت: استیون لوین شیکاگو وکیل که به شکایت خانه های سالمندان بیش از شیوه های خود را. "من بسیار وحشت زده است."

شری پری certified nursing assistant در یک خانه سالمندان لبنان تنسی شده است کار را از طریق coronavirus بحران و معتقد است که خود کارفرما بوده و در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی اضافی برای جلوگیری از عفونت مانند تمیز کردن دست ریل چند بار در روز.

اما او می داند که اثر کمبود کارگر را در زندگی او — او اغلب مسئول مراقبت, شستشو و تغذیه 13 نفر در هر شیفت.

"آن را به چالش کشیدن. ما نمی تواند به صرف تا آنجا که زمان به عنوان ما می خواهم با بیماران" گفت: پری که پس از 34 سال در این کار باعث می شود 17 دلار در ساعت است. کسانی که تنها با شروع از $10 یا 11 دلار. "کار سخت است آنها underpaid و آنها جنبهی."

در همان زمان خانه های پرستاری شده اند در تلاش برای کنترل عفونت. نزدیک به 10 ، 000 خانه در ایالات متحده آمریکا — تقریبا دو سوم از کل — سقوط کوتاه در حداقل یک کنترل عفونت اندازه گیری بیش از چهار سال گذشته با توجه به تجزیه و تحلیل گزارش های بازرسی توسط قیصر سلامت نیوز. برخی از "کمبود" ذکر شده به نظر می رسد نسبتا جزئی مانند ناقص رکورد نگه داشتن. دیگران جدی تر مانند کارکنان شستن دست قبل از کمک به ساکنان در پوشک قرار داده و یا ترک زخم های باز بر روی یک پا در معرض کف کثیف.

ساقط مشترک هستند و حتی در خانه با دولت اعتبار برای کیفیت کلی. چهار نفر از 10 از بالاترین رتبه بندی خانه ها شده اند ذکر شده برای عفونت مشکلات. در میان بالاترین امتیاز تسهیلات — کسانی که با تک ستاره — 8 در 10 شده اند اشاره کرد.

قلعه پرستاری و مرکز توانبخشی در ویلووبروک ایلینوی که تا به حال دو ستاره به طور کلی فدرال امتیاز در این هفته شیوع پیدا شد در یک سال 2018 بازرسی به شکاف بزرگ در مراقبت های اولیه.

در این فضا از چند ساعت سه پرستار و دستیاران تمیز کردن باسن از ساکنان نه تنها موفق به شستن دست های خود را پس از آن آنها حتی حذف خود را کثیف, دستکش, قبل از رفتن به سالن تغییر منسوجات خانگی و یا کمک به ساکنان قرار داده و بر روی پوشک و لباس. در نزدیکی ساکن شد و در رختخواب دراز کشیده ورق که رنگ آمیزی شد از نشت از یک rectal tube — یک مشکل تکراری دو بستگان از محققان گفت: چون کارکنان را بررسی نمی کند و در کافی است.

یک دلیل برای همه sloppiness با توجه به توبی Edelman ارشد سیاست وکیل در مرکز مدیکر وکالت: اکثریت قریب به اتفاق مراقبت از کمبود نمی آیند با یک خوب است.

"یک چیز این coronavirus نشان داده است که اجرای سیستم راه بیش از حد تحمل از امکانات جلسه استانداردهای مراقبت," او گفت:.

تنها چند ماه قبل از وقوع این برگ برنده دولت پیشنهاد کاهش تا بیشتر در یک منطقه کلیدی: توقف عفونت. دولت گفت: این برنامه ریزی برای تغییر حکومت نیاز خانه را به یک کنترل عفونت متخصص در کارکنان "حداقل بخشی از زمان خود" برای داشتن یک کار یک "کافی" مقدار زمان رسم اعتراض از صنعت منتقدان و ناظران که تغییر به سمت چپ بیش از حد اتاق تکان دادن.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

مرکز مدیکر و مدیکید خدمات که نظارت بر تسهیلات مراقبت دراز مدت گفت: تغییر در نظر گرفته شده بود به روشنی متخصص نمی تواند محدود به یک موقعیت پاره وقت, اما این است که بررسی عمومی انتقادات و پیشنهادات خود را به تعیین گام های بعدی.

با وجود آن پنج ستاره, امتیاز, بازرسان دولتی در مراقبت از زندگی در کرکلند آوریل گذشته یافت عفونت-کنترل کمبود زیر دو آنفولانزا شیوع بیماری که مبتلا 17 ساکنان و کارکنان. پیگیری و بازرسی در بر داشت که آن را به حال اصلاح مشکلات.

تعدادی از اعضای خانواده و دوستان که بازدید از ساکنان در زندگی مراقبت در روز قبل از وقوع آسوشیتدپرس گفت که آنها متوجه نیست غیر معمول احتیاطی و گفت: هیچ یک از آنها خواسته شد در مورد سلامت خود را و یا اگر آنها در حال بازدید از چین یا هر کشور دیگری رخ داد توسط ویروس. آنها گفت: بازدید کنندگان در آمد و به آنها همیشه گاهی اوقات بدون ثبت نام. کارکنان تا به حال تنها به تازگی آغاز کرده اند و با پوشیدن ماسک. و حوادث سازمان یافته در رفت و به عنوان برنامه ریزی شده از جمله یک مردی گراس, حزب, Feb. 26 با حضور ده ها تن از ساکنان بازدید کنندگان و کارکنان.

اگر چه فدرال و ایالتی مقامات بهداشتی نیست گره خورده است کرکلند شیوع بیماری و عفونت در 23 منطقه دیگر خانه های پرستاری برای هر کارمند در خانه در این منطقه شد به دلیل آسیب پذیر کارکنان مشغول به کار با علائم مشغول به کار در بیش از یک مرکز و گاهی اوقات نمی دانم و یا به دنبال توصیه های در مورد حفاظت از چشمان خود را و یا اینکه مراقب باشید در حالی که در تماس نزدیک با بیماران بد.

"آنها نیاز به پول است. آنها لازم نیست که بیمار را ترک کنند. آنها را به رسمیت نمی شناسیم علائم خود را. آنها انکار علائم خود را" دکتر جف Duchin بهداشت عمومی افسر سیاتل و پادشاه شهرستان به خبرنگاران گفت: این هفته است.

دکتر دیوید Gifford, افسر ارشد پزشکی برای انجمن بهداشت آمریکا یک صنعت گفت که چنین مشکلاتی نمی تواند به طور ناگهانی بود و ثابت است که شیوع بیماری در خانه های پرستاری منعکس کننده ماهیت این ویروس است که می تواند گسترش بدون علامت بیماران به جای زمینه مسائل مربوط به نیروی انسانی.

"هر نوع بحران گلچین سیستماتیک مشکلاتی که در اطراف برای مدتی شده است."

_____

AP پزشکی نویسنده کارلا K. Johnson در سیاتل کمک به این گزارش.

_____

آسوشیتد پرس دریافت پشتیبانی برای بهداشت و علوم از پوشش Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن