کره شمالی دوباره ظاهر در پس از حدس و گمان در مورد سلامت خود را

به روز شده در 9:17 p. m. ET بزرگنمایی این تصویر رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد با حضور در م

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399

به روز شده در 9:17 p. m. ET

بزرگنمایی این تصویر

رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد با حضور در مراسم برای یک کارخانه کود شمالی از پیونگ یانگ روز جمعه در اولین حضور عمومی خود را در هفته. KCNA از طریق رادیو فردا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
KCNA از طریق رادیو فردا

رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد ساخته شده است که اولین حضور عمومی خود را در نزدیک به سه هفته به پایان حدس و گمان شایع است که او مرده بود یا ناتوان کره جنوبی را Yonhap News Agency گزارش.

کیم با حضور در مراسم اتمام یک کود گیاهی در Sunchon یک شهر در حدود 45 متر (28 مایل) شمال پایتخت پیونگ یانگ Yonhap گفت: با استناد به کره شمالی رسانه ها.

مردم در کارخانه "شکست را به صاعقه وار به سلامتی از هورا" زمانی که او به نظر می رسد با توجه به بی بی سی که ذکر شده کره شمالی و کره جنوبی خبرگزاری مرکزی.

کیم آخرین گزارش در روز 11 آوریل در یک جلسه دفتر سیاسی حاکم کارگران, پارتی, Yonhap گفت.

شایعات در مورد چاق و چله رهبر بهداشت و درمان به سرعت گسترش پس از شکست او به نظر می رسد چهار روز بعد در جشن تولد خود را در اواخر پدربزرگ اولین رهبر کره شمالی کیم ایل سونگ. لقب "روز خورشید" مارس 15 بزرگترین تاریخ در تقویم سیاسی در کره شمالی.

برخی از ناظران بر این باورند که کیم ممکن است در تلاش برای جلوگیری از جمعیت در میان COVID-19 بیماری همه گیر. یک کره جنوبی وب سایت است که متکی بر شبکه ای از روزنامه نگاران مخفی در کره شمالی گزارش داد که او تا به حال تا به حال عمل جراحی قلب. شایعاتی وجود دارد بعد از آن که عمل جراحی را اشتباه رفت و او ناتوان و یا مرده است.

کره شمالی ساخته شده است عمومی که موفق کیم اگر که لازم شد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن