کره شمالی آتش سلاح های پس از تهدید 'سرنوشت' اقدام

سئول کره جنوبی—کره شمالی اخراج سه ناشناس پرتابه را از ساحل شرقی روز دوشنبه کره جنوبی نظامی گفت: دو روز پس از ش

توسط MINERALNEWS در 19 اسفند 1398

سئول کره جنوبی—کره شمالی اخراج سه ناشناس پرتابه را از ساحل شرقی روز دوشنبه کره جنوبی نظامی گفت: دو روز پس از شمالی تهدید به "سرنوشت" اقدام به اعتراض به محکومیت بیش از آن در اوایل تمرین های آتش نشانی.

سئول ستاد مشترک در بیانیه ای گفت: این شناسایی سه راه اندازی ساخته شده از شرق شهر ساحلی در شمال, جنوب, Hamgyong استان است. آن گفت: کره جنوبی نظامی است که نظارت بر کره شمالی برای اضافی ممکن است راه اندازی شد.

در 10 روز گذشته کره شمالی گفت: رهبر کیم جونگ سازمان ملل متحد تحت نظارت دو دوره از زندگی-آتش توپخانه تمرینات خود را برای اولین بار سلاح آزمون از اواخر نوامبر است. کیم تا به حال وارد سال جدید با نذر خود را تقویت بازدارندگی هسته ای و نه محدود می شود عمده سلاح توقف آزمون میان یک بن بست در آمریکا دیپلماسی با هدف قانع کننده کیم به رها کردن خود از برنامه هسته ای خود در ازای اقتصادی و منافع سیاسی.

کره جنوبی و برخی از کشورهای اروپایی اعتراض دوم کره شمالی دریل که آنها باور دارند که درگیر موشک بالستیک راه اندازی در تخطی از شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه.

کره شمالی به شدت انتقاد کرد و از در خارج انتقاد کرد و گفت این حق و شبه نظامیان در مواجهه با نیروهای آمریکا و کره جنوبی در آستان آن.

سازمان ملل و شورای امنیت نمی صدور هر گونه بیانیه پس از بحث در مورد کره شمالی آوریل 1 راه اندازی هفته گذشته پنج اروپایی عضو محکوم آنچه آنها به نام "اقدامات تحریک آمیز."

بلژیک و استونی و فرانسه و آلمان و بریتانیا که خواهان بسته-درب جلسه گفت: در یک بیانیه مشترک پس از آن که تست تضعیف منطقه ای و بین المللی صلح و امنیت و ثبات و نقض آراء قطعنامه های شورای امنیت.

شمالی وزارت امور خارجه در روز شنبه متهم به پنج کشور اروپایی از "تکرار پوچ استدلال از محکومیت و نقض قطعنامه های سازمان ملل متحد هر زمان که ما انجام نظامیان."

"این غیر منطقی تفکر و sophism از این کشورها فقط به تدریج تحمل یک شباهت نزدیک به آمریکا است که دشمن به ما" یک وزارتخانه در بیانیه ای گفت:. "بی پروا رفتار این کشورها تحریک ایالات متحده را تبدیل به یک فیوز است که باعث خواهد شد ما در عین حال یکی دیگر از مهم واکنش است."

هفته گذشته کیم جونگ سازمان ملل متحد و خواهر جوان تر وارد انتقادات تند و خام توهین در برابر کره جنوبی برای انتقاد از آن در اوایل تمرین های آتش نشانی, اما او در بیانیه ای به دنبال داشت کیم ارسال نامه ای به رئیس جمهور کره جنوبی ماه Jae-در ابراز تسلیت بیش از آن شیوع کروناویروس.

برخی از کارشناسان می گویند کره شمالی ممکن است به قصد گرفتن کره جنوبی تعادل قبل از اینکه به دنبال کمک در احیای آن ویران اقتصاد از آمریکا گفته است تحریم ها علیه کره شمالی را در محل اقامت مگر اینکه در آن طول می کشد گام های قابل توجهی را نسبت به denuclearization.

مذاکرات هسته ای بین پیونگ یانگ و واشنگتن باقی می ماند متوقف شده پس از دومین اجلاس بین کیم رئيس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در هانوی ویتنام در اوایل سال 2019 به پایان رسید و بدون هر گونه توافق است.

پس از آن مذاکرات بین دو کشور موفق به تولید و پیشرفت های زیادی در میان اختلافات بیش چقدر تحریم ها باید در بازگشت به یک مرحله محدود به حرکت به دور از سلاح های هسته ای توسط کره شمالی.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن