شمالی و کره جنوبی نیروهای خلاصه تجارت تیراندازی در امتداد مرز

بزرگنمایی این تصویر شمالی و کره جنوبی نیروهای رد و بدل آتش همراه خود را در تنش مرزی روز یکشنبه جنوب

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

شمالی و کره جنوبی نیروهای رد و بدل آتش همراه خود را در تنش مرزی روز یکشنبه جنوب نظامی گفت: سرزنش سربازان کره شمالی برای هدف قرار دادن یک پست گارد. Ahn Young-joon/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Ahn Young-joon/AP

شمالی و کره جنوبی نیروهای خلاصه معامله تیراندازی همراه در این کشور به شدت گشت مرزی در صبح روز یکشنبه با توجه به جنوب نظامی.

دولت بودجه Yonhap News Agency گزارش می دهد که کره جنوبی از سربازان شنیده صدای شلیک گلوله در اطراف 7:41 a. m. به وقت محلی و چهار گلوله سوراخ در یک پست گارد واقع در داخل منطقه غیرنظامی. سربازان اخراج بازگشت — در مجموع 20 دور — و پخش هشدارهای مطابق با پروتکل های نظامی با توجه به کشور ستاد مشترک.

هیچ تلفات گزارش شده در کره جنوبی سمت و عمل به نظر نمی رسد به یک "تحریک عمدی و" Yonhap می رود می گویند به نقل از یک مقام نظامی. هیچ آسیب و یا مرگ و میر گزارش شده توسط کره شمالی.

افسر به نقل از Yonhap همچنین می گوید که این حادثه رخ داده است در شرایط مه آلود در زمانی که سربازان کره شمالی به طور معمول چرخش شیفت. منبع می افزاید که هیچ غیر نظامی جنبش شده بود شناسایی پیش از شلیک شد.

قبل از یکشنبه صبح روز سه ارز بدون درگیری گزارش شده در مرز مشترک این پس 2017 زمانی که سربازان کره شمالی اخراج در یکی از خود را در طول شجاعانه ارتداد تلاش.

هر دو کشور پس از آن امضا برای مقابله با تنش های بین دو کشور در سال 2018 اما مقامات کره جنوبی می گویند ارز ممکن است که توافق و خواست خود را جاودانه کرد.

این مختصر حادثه نیز اتفاق می افتد پس از رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد با حضور در افتتاح یک کارخانه کود در روز جمعه — اولین گزارش حضور عمومی در هفته. کیم آشکار غیبت از انظار تولید شده بین المللی گمانه زنی ها از سلامت خود را.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن