نوکیا سود تا با وجود همه گیر به عنوان مدیر عامل جدید طول می کشد بیش از

هلسینکی - نوکیا گزارش بهتر از حد انتظار درآمد سه ماهه دوم در پشت بهبود حاشیه برای تجهیزات مخابراتی و نرم افزار

توسط MINERALNEWS در 10 مرداد 1399

هلسینکی - نوکیا گزارش بهتر از حد انتظار درآمد سه ماهه دوم در پشت بهبود حاشیه برای تجهیزات مخابراتی و نرم افزار با وجود coronavirus بحران باعث افت قابل توجهی در درآمد.

اسپو فنلاند-بر اساس سازنده نسل جدید 5G موبایل و شبکه های دیگر در روز جمعه گفت که سود خالص خود را برای ماه آوریل تا ژوئن دوره بود تا 22 درصد در 316 میلیون یورو ($376 میلیون). فروش پایین 11 درصد در 5.1 میلیارد یورو رسید.

مدیر عامل شرکت Rajeev Suri در بیانیه ای گفت که اکثریت کاهش در درآمد بود "نتیجه COVID-19 و همچنین به عنوان یک کاهش شدید در چین بر اساس رویکرد محتاطانه ما گرفته اند که در بازار است."

نوکیا تخمین زده است که COVID-19 بحران صدمه دیده خود را خالص فروش در حدود 300 میلیون یورو در سه ماهه دوم و حدود 500 میلیون یورو در نیمه اول سال است.

سوری گفت که نوکیا در حال حاضر به این نتیجه رسیدند 85 تجاری معاملات برای 5G جدید شبکه فن آوری است که اجازه می دهد تا فوق العاده سریع سرعت دانلود در میان چیزهای دیگر. همراه با چین Huawei و سوئد اریکسون و نوکیا یکی از سه اصلی ارائه دهندگان شبکه های 5G. Huawei در این مرکز ایالات متحده-چین اختلاف بیش تکنولوژی با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گفت: از آن می تواند کمک به دولت چین در جاسوسی از مردم ادعا می کنند که شرکت را رد می کند.

سهشنبه مشخص شده روز گذشته به عنوان مدیر عامل برای سوری های نوکیا جانباز با 25 سال در خدمت و رئیس این شرکت پس از سال 2014 به عنوان جانشین منصوب Pekka Lundmark طول می کشد بیش on Aug. 1.

Lundmark, 56, سابق, مدیر عامل شرکت فنلاندی انرژی گروه Fortum که قبلا مشغول به کار در نوکیا های مختلف در سمت های اجرایی بین سال های 1990 و 2000.

در ماه مه نوکیا سهامداران تایید انتصاب ساری Baldauf که همچنین دارای گسترده نوکیا پس زمینه به عنوان شرکت جدید صندلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن