بدون جرم زندان آزاد در حال حاضر; فدرال پنل می گوید که نمی تواند حکومت در coronavirus مورد

یک دادگاه فدرال پنل را رد کرده اضطراری حرکت به زور کالیفرنیا مقامات زندان به حرکت هزاران نفر از زندانیان از را

توسط MINERALNEWS در 17 فروردین 1399

یک دادگاه فدرال پنل را رد کرده اضطراری حرکت به زور کالیفرنیا مقامات زندان به حرکت هزاران نفر از زندانیان از راه آسیب است و حتی به تعدادی از کارگران و زندانیان تست مثبت برای COVID-19 افزایش می یابد.

"ما در حال زندگی در بی سابقه بار. گسترش COVID-19 یک بحران جهانی یک بحران است که افزایش در آسیب پذیر ترین گروه ها در میان ما" 13-صفحه: حکم آغاز می شود. اما در پایان تصمیم گیری قضات نوشت: تصمیم در مورد اینکه آیا نیاز به جرم زندان منتشر شده و اقدامات دیگر است ایشان را.

تعدادی از عفونت های رشد در دو روز پس از قضات برگزار شد جلسه اضطراری حرکت است. توسط شنبه, 60 افراد در زندانها از جمله 47 کارگران و 13 زندانیان تشخیص داده شد با COVID-19. وزارت کالیفرنیا از اصلاحات و توانبخشی گفت: هشت زندانیان بیمار در زندان ایالتی در لنکستر چهار زندانی در حال آلوده در کالیفرنیا موسسه برای مردان در چین و یکی در شمال کرن دولت ،

درخواست زندانیان وکیل برای توده منتشر شده است "قابل فهم" و زندانیان باید یک هشتم متمم مناسب برای محافظت از بیماری حاکم متحده است. اما سه قاضی در پنل ویژه حکومت است که در برخورد با یک بیماری همه گیر است که فراتر از قدرت آن است.

تبلیغات

سه قاضی دادگاه در سال 2007 ایجاد شد به آدرس مزمن زندان ازدحام بیش از حد و قدرت خود را در سال 2009 تایید توسط دیوان عالی ایالات متحده. قضات شنبه گفت: این سوال را از حفاظت از زندانیان از COVID-19 متعلق به قبل از یک دادگاه به عنوان یکی از جمله نظارت بر عملیات مراقبت های پزشکی.

"ما هیچ رضایت در چرخش به دور شاکیان حرکت بدون رسیدن به این سوال مهم است که آیا متهمان را اجرا قانون اساسی اقدامات کافی برای حفاظت از زندانیان از زندانهای کالیفرنیا از تهدید جدی ناشی از این بی نظیر بیماری همه گیر" این حکم اعلام کرد.

زندانی از وکلا گفت که آنها برنامه ریزی برای refile حرکت قبل از یک دادگاه. "بله" گفت: همین شبح, مدیر اجرایی, زندان, دفتر حقوقی در برکلی است.

تبلیغات

این تصمیم توسط سه قاضی دادگاه نیز گذاشته انتظارات که دولت سیستم زندان نیاز به انجام بیشتر.

"این احتمال وجود دارد که تنها از طریق تلاش های قابل توجهی را در کالیفرنیا زندان قادر خواهید بود برای به حداقل رساندن گسترش COVID-19," قضات نوشت.

زندانی وکلا صورت گرفت که زبان به عنوان یک پیروزی نسبی.

"این یک پیام روشن به دولت گفت:" مایکل بین یکی از سرب وکیل برای زندانیان در فدرال حقوق مدنی مورد.

کالیفرنیا خاموش ملاقات و برنامه های داوطلبانه متوقف پذیرش از یک انتظار 3,000 جدید زندانیان در زندان های شهرستان و شروع غربالگری کارگران به عنوان آنها را وارد کنید زندانها.

دولت در حال حاضر شروع به فرایند از 3500 زندانیان منتشر می شود در اوایل بعد از دو ماه. یک زندانی زندان در چین گفت: اعضای خانواده یک آزادی مشروط عامل آمد و روز شنبه با اخبار است که او خواهد بود منتشر شده توسط مارس 13.

دولت وکلا استدلال می کنند که فراتر رفتن از آن منتشر خواهد مانع برنامه های برای کمک به بی خانمان ها و بار جامعه بيمارستان.

تبلیغات

کالیفرنیا گزینه های دیگر در کنار جمعی, زندان, انتشار, Bien گفت. "وجود دارد قدرت برای انتقال زندانیان وجود دارد مکان های دیگر که در آن زندانیان می شود" Bien گفت: از جمله خالی از امکانات دولتی و خواص است که می توانید اجاره و یا فرماندهی.

این حکم به طور کامل نمی شد به اتفاق آراء. ایالات متحده منطقه قاضی کیمبرلی مولر در ساکرامنتو موافقت نهایی با حکم اما اختلاف نظر در مورد اینکه آیا پنل این قدرت را داشت که تجدید نظر تراکم محدودیت در طول بیماری همه گیر.

"شرایط فعلی به نظر می رسد به افشای, در شرایط کامل بالقوه نیاز به دوباره جاری جمعیت کلاه" مولر نوشت. حتی پس از, او گفت:, سفارش زندان منتشر شده است "last resort" و زندانیان نیاز به برای اولین بار به مطبوعات پرونده خود را قبل از یک قاضی.

مولر در حال حاضر ریاست این تاثیر COVID-19 داشتن در مراقبت های بهداشت روانی در زندان ایالتی سیستم از جمله رقابت دولت تصمیم به توقف عملیات نقل و انتقال دولت به بیمارستان های روانی.

برخی از 46,000 زندانیان زندگی در خوابگاه با تختخواب دو پا از هم جدا. زندان پزشکی سیستم گزارش می دهد که 45,000 دولت 120,000 زندانیان — 37% —حداقل یک خطر سلامت به COVID-19 عفونت از جمله 14,700 زندانیان مبتلا به آسم.

کالیفرنیا قصد دارد به حرکت برخی از 500 زندانی از این خوابگاه به مسکن جایگزین که شامل تخت در ورزشگاهها و بازگشت به تمرین کالیفرنیا مورد استفاده در اوج ازدحام.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن