'شواهد' که بهبود COVID-19 بیماران سیستم ایمنی هستند که می گوید

بزرگنمایی این تصویر Coronavirus آنتی بادی کیت تست نشستن مرتب با هم در پکن. چنین کیت کلید به طرح پیشن

توسط MINERALNEWS در 6 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

Coronavirus آنتی بادی کیت تست نشستن مرتب با هم در پکن. چنین کیت کلید به طرح پیشنهادی "ایمنی گذرنامه" اما سازمان بهداشت جهانی هشدار داده است که این کارت ها به سادگی ممکن است تشویق بیشتر انتقال است. گرگ بیکر/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گرگ بیکر/خبرگزاری گتی ایماژ

سازمان بهداشت جهانی تحت فشار قرار دادند تا در برابر این نظریه که افراد می توانند تنها با گرفتن coronavirus یک بار به عنوان به خوبی به عنوان طرح های پیشنهادی برای بازگشایی جامعه است که بر اساس این قرار است ایمنی.

علمی مختصر مورخ جمعه سازمان ملل متحد گفت: این ایده که یک بار به عفونت می تواند منجر به ایمنی باقی می ماند اثبات نشده است و در نتیجه غیر قابل اعتماد به عنوان یک پایه و اساس برای مرحله بعدی جهان در پاسخ به همه گیر.

"برخی از دولت ها پیشنهاد کرده اند که تشخیص آنتی بادی ها به SARS-CoV-2 ویروس است که باعث COVID-19 می تواند در خدمت به عنوان پایه ای برای 'ایمنی گذرنامه" یا "ریسک گواهی" است که قادر خواهد بود افراد برای مسافرت و یا برای بازگشت به کار فرض کنید که آنها در حال محافظت در برابر عفونت مجدد" WHO نوشت. "در حال حاضر هیچ شواهدی وجود دارد که افرادی که از بهبود COVID-19 و آنتی بادی های محافظت از دوم عفونت است."

این بیانیه می آید روز پس از شیلی اعلام آغاز صدور کارت ایمنی به مسافران است که به طور موثر عمل می کنند به عنوان گذرنامه اجازه می دهد آنها را برای روشن شدن امنیت در فرودگاه با یک سند که ظاهرا نشان می دهد آنها در حال حاضر بهبود از ویروس. مقامات و محققان در کشورهای دیگر مانند فرانسه و انگلستان — ابراز علاقه به ایده های مشابه در حالی که برخی در آمریکا از جمله لس آنجلس شهردار اریک Garcetti کردهاند آن را به عنوان یکی ممکن است جنبه از بازگشایی استراتژی است.

مفهوم برای این کارت است که تا حد زیادی مبتنی بر این فرض استوار است که یک فرد می تواند تنها قرارداد coronavirus یک بار قبل از توسعه آنتی بادی های لازم برای مبارزه با آن است. که فرض مبنای یکی دیگر از نظریه رایج: مفهوم شناخته شده به عنوان گله ایمنی است که اگر به اندازه کافی از جمعیت آلوده شده است با کروناویروس — و بنابراین ایمنی بدن — انتقال خود را آهسته خواهد شد و خطر عفونت را کاهش دهد و حتی برای کسانی که گرفتار آن نشده است.

اما این ایده ها بستگی دارد به میزان زیادی بر فرض که کسی نمی تواند گرفتن coronavirus بار دوم — ایده ای که جهان مقامات بهداشت گفت: رهبران باید بر روی تعداد در حال حاضر. از جمعه که گفت: "هیچ مطالعه ارزیابی اینکه آیا حضور آنتی بادی به SARS-CoV-2 اعطا ایمنی متعاقب عفونت با این ویروس در انسان است."

بیشتر چه داده های گزارش شده از جهان اولیه COVID-19 نقاط مانند کره جنوبی و چین نشان داده است که تعداد فزاینده ای از بهبود بیماران به نظر می رسد که دچار عود بیماری.

اواسط ماه آوریل کره ای, مقامات بهداشت گفت که تعداد زیادی از مردم — و یا فقط بیش از 2 درصد از کشور را بهبود بیماران — بودند در انزوا دوباره پس از آزمایش مثبت برای بار دوم. و در ووهان چین داده ها از چندین امکانات قرنطینه در شهر که در خانه بیماران برای مشاهده و پس از ترخیص از بیمارستان نشان می دهد که حدود 5 ٪ -10 ٪ از بیماران مبتلا به تلفظ "بهبود" را آزمایش مثبت دوباره.

به عنوان آن هنوز مشخص نیست دقیقا چرا این اتفاق می افتد — آن است که آیا نشانه ای از یک دوم عفونت مجدد باقی مانده ویروس در بدن و یا در نتیجه نادرست آنتی بادی آزمون.

ده ها تن از آنتی بادی آزمایش برای رمان coronavirus در حال حاضر در بازار با تغییر نرخ از قابلیت اطمینان و دقت است. آمریکا راه اندازی کرده اند بررسی آنتی بادی آزمایش و آیا غذا و دارو باید آن را افزایش می دهد اجرای آنها با توجه به سی ان ان.

"در این نقطه در همه گیر وجود ندارد شواهد کافی در مورد اثر آنتی بادی با واسطه ایمنی برای تضمین دقت و صحت از 'ایمنی گذرنامه" یا "ریسک گواهی', " WHO هشدار داد.

"افرادی که فرض کنیم که آنها سیستم ایمنی بدن به یک دوم عفونت زیرا آنها دریافت نتیجه تست مثبت ممکن است نادیده گرفتن بهداشت عمومی مشاوره. استفاده از این گواهی ممکن است در نتیجه افزایش خطرات ناشی از ادامه انتقال است."



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن