هیچ ایفل, مونا لیزا یا ورسای: سایت های یاد ماندن بسته

LE PECQ, فرانسه - نگه دارید که لبخند مونا لیزا. برج ایفل و کاخ ورسای باقی خواهد ماند محدودیت برای آینده بیش از

توسط MINERALNEWS در 9 خرداد 1399

LE PECQ, فرانسه - نگه دارید که لبخند مونا لیزا. برج ایفل و کاخ ورسای باقی خواهد ماند محدودیت برای آینده بیش از حد.

هیچ کدام از فرانسه سه نمادین ترین مکان های توریستی را بازگشایی در زمانی که کشور در آسانسور بیشتر از آن باقی مانده coronavirus مستند محدودیت در هفته آینده. برخی از اروپا و دیگر سایت های فرهنگی نیز در نظر گرفتن وقت خود را برای بازگشایی شده است.

برج ایفل به احتمال زیاد قادر نخواهد بود به بازگشایی قبل از نیمه دوم ماه ژوئن با توجه به استفان Dieu یک کار نماینده بنای تاریخی کارکنان. او گفت که آنها هنوز هم نیاز به لحن خوب با مدیریت سایت, چگونه برای محافظت از کارکنان و بازدید کنندگان و اجتماعی را حفظ فاصله.

"برای لحظه ای آن را نمی ممکن است با همه بهترین در جهان" Dieu گفت.

زمانی که برج آیا بازگشایی sightseers به دنبال نمایش خیره کننده از پاریس ممکن است در یک پله تمرین: آسانسور که معمولا ماهوت پاک کن زدن بازدید کنندگان به سه سطح مختلف خواهد شد و به احتمال زیاد باقی می ماند بسته Dieu گفت.

در موزه لوور مدیران باید گفت که کارگران آنها با هدف بازگشایی برخی از زمان بین پایان ماه ژوئن و در اواسط ماه ژوئیه گفت: Andre Sacristin یک کار نماینده است که درگیر در برنامه ریزی نشده است.

زمانی که این موزه بازگشایی خواهد شد سخت, عمومی بهداشت, قوانین و بازدید از "موزه لوور را نمی خواهد در همه تواند به عنوان قبل از آن بود. غیر ممکن است" Sacristin گفت.

او گفت که او انتظار دارد همه کارکنان و بازدید کنندگان را مجبور به پوشیدن ماسک.

حدود 20 ٪ -30 ٪ از موزه اتاق ممکن است بسته شود اما "البته مونالیزا باز خواهد شد" Sacristin گفت.

جزئیات خواهد بود اتو کردن در جلسات بیشتر بین مدیریت و کارکنان است.

ورسای, کاخ به خانه سابق فرانسه پادشاهان نیز نمی بازگشایی پنج شنبه, زمانی که بسیاری از باقی مانده مستند محدودیت ها برداشته در فرانسه.

کاخ گفت: یک تاریخ برای بازگشایی نشده است تصمیم گرفته شده است.

تطبیق عمده گردشگران تساوی به کروناویروس ضرورت در نظر گرفتن زمان در جاهای دیگر بیش از حد.

در مادرید, پرادو, Reina Sofía و Thyssen موزه ها - به اصطلاح "مثلث هنر"- در حال برنامه ریزی به طور مشترک بازگشایی در ژوئن 6, دو هفته پس از آنها به طور رسمی مجاز به بازدید کنندگان خوش آمدید دوباره.

در ابتدا برخی از آنها نمایشگاه فضای بسته باقی خواهد ماند و تعداد بازدید کننده را محدود به 30 درصد از اندازه خود را قبل از همه گیر.

در حالی که کوچکتر اسپانیایی موزه شد و سریع برای بازگشایی این ماه عمده آنهایی که گفتند نیاز به زمان بیشتری برای آماده شدن دنده محافظ برای کارکنان متوسط چک برای بازدید کنندگان و جمعیت-کنترل اقدامات است.

پرادو, تاج, جواهر, اسپانیایی, موزه ها مسکن آثار Francisco de Goya, دیگو ده ولاسکز و دیگر استادان شده است بسته از مارس 11 آن طولانی ترین بسته در هشت دهه از 1936-1939 جنگ داخلی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

شعار انتخاب شده توسط موزه برای آن مجدد باز است "دوباره روبرو می شوند."

___

AP نویسنده Aritz Parra در مادرید کمک کرده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب