بدون کلاه بدون لباس: برای بسیاری از در کلاس از سال 2020 آغاز شده است به نام خاموش

بزرگنمایی این تصویر لا جانسون/NPR آن را بسیار عادی روز سنت پاتریک. Nathan Stewart و یک زن و شوه

توسط MINERALNEWS در 13 فروردین 1399
Will virtual graduation ceremonies be the norm this year due to Covid-19-related school closures?
بزرگنمایی این تصویر
لا جانسون/NPR

آن را بسیار عادی روز سنت پاتریک. Nathan Stewart و یک زن و شوهر از دوستان بودند حلق آویز کردن نوشیدن یک آبجو چند خیساندن تا ارشد بهار در دانشگاه ویرجینیا است. سپس یک ایمیل به فرود در صندوق خود را: کلاس های در حال حرکت بودند حاضر و فارغ التحصیلی بود به طور نامحدود به تعویق افتاد.

"راستش دوستان من و من فقط بلافاصله شروع به گریه می گوید:" استوارت. او در طول چهار سال در برابر اشعه های مضر UVA فارغ التحصیلی شده بود یک محرک عمده ای. زمانی که او و دوستان خود را دارا بودند روز های سخت از آنها می خواهم بگویم هر یک از دیگر "فقط صبر کنید تا روز فارغ التحصیلی. همه ما در حال راه رفتن در سراسر مرحله با هم و ما دیپلم ما. این خواهید بود تا به ارزش آن است."

در حال حاضر او می گوید که احساس می کند سوخته. تحقیقات خود را در پردیس قطع شد — که تنها منبع درآمد — پس استوارت است که بدانند چگونه به پرداخت اجاره خود را در خارج از دانشگاه آپارتمان. که در بالا از تمام کلاس های خود را تغییر آنلاین. "مقید به تعادل مالی جنبه ای از آن را در میان آن احساسی است که واقعا دشوار است," او می گوید. "سخت ترین چیزی است که شما نمی توانید جای خود را به خشم یا غم و اندوه بر کسی چون هیچ کس نمی داند چه چیزی آنها انجام می دهند."

به عنوان او و دوستانش نشسته بودند در اطراف نوشیدن کله پاچه بیش از خبر بد او به خاطر فکر کردن: "شما می دانید چه ؟ دولت است که احتمالا انجام دقیق همان چیزی: نشستن بر کسی دیگری کوچ نوشیدن چند آبجو و گفت: "چه جهنم می خواهیم کاری انجام دهید؟" "

Nathan Stewart مناسب است. مدیران و روسای جمهور در حال تلاش برای کشف کردن چه باید بکنید در مورد فارغ التحصیلی این سال است. چگونه می توانید آنها اذعان دانش آموزان کار سخت و موفقیت در حالی که هنوز حفظ اجتماعی فاصله میان شیوع کروناویروس?

بسیاری از کالج ها در سراسر کشور را آشکار لغو فارغ التحصیلی دیگران مانند دانشگاه هاروارد و دانشگاه میامی در اوهایو باید برنامه ریزی های مجازی مراسم. برخی از دانش آموزان گرفته اند همه چیز را در دست خود و ایجاد خود مراسم — در بازسازی پردیس — از طریق کمیته مبارزه با سانسور.

در صورت عدم وجود واقعی مراسم خواهد مدارس مجازی ایجاد سالنامه? لا جانسون/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لا جانسون/NPR

هنوز هم دیگران مانند تثلیث دانشگاه واشنگتن در یک مدرسه خصوصی در واشینگتن دی سی گفته است که به دنبال یک تاریخ در ماه ژوئن به برنامه ریزی مجدد در فرد و مراسم.

"اگر ما نمی تواند آن را انجام دهد در ماه ژوئن ما بسیار متعهد به انجام یک شروع مراسم کامل لباس شاهانه یا فاخر کامل پمپ و شرایط می گوید:" پاتریشیا مک گوایر, رئيس جمهور از ترینیتی. "هنگامی که ما را وادار به انجام آن را برای رفتن به بزرگترین رفو حزب ما تا کنون داشته است."

هنگامی که ساندرا مندز که مجموعه ای فارغ التحصیل از تثلیث این ممکن است شنیده اخبار در مورد به تعویق انداختن فارغ التحصیلی او در دل: "من شده اند در انتظار برای این روز از آنجایی که من کمی بود."

برای مندز, فارغ التحصیل از کالج نیست همیشه یک چیز مطمئن است. پس از دبیرستان او در زمان برخی از زمان قبل از رفتن به کالج در ویسکانسین. او در آنجا ماند برای دو سال پس از آن نقل مکان کرد و در بازگشت به خانه به کارولینای شمالی. "من تو را در مدرسه و در مجموع فقط به علت آن راه گران" او می گوید.

اما یک بورس تحصیلی هموار راه را برای او شروع به در تثلیث سه سال پیش و در حال حاضر او به اندازه کافی اعتبار به فارغ التحصیل در رشته زیست شناسی. "من احساس می کنم مثل من همیشه در تلاش برای اثبات خودم به خانواده من بود و من قصد دارم به انجام این کار, من قصد دارم به انجام این کار است."

خانواده اش برنامه ریزی شده بود در نهایت به بازدید از پردیس برای او مراسم فارغ التحصیلی. به جای برنامه سفر خود را لغو. او خوش شانس است که او شغل پاره وقت در معامله گر جو است که هنوز هم آوردن برخی از پول و می گوید برنامه های آینده خود را برای تبدیل شدن به یک دامپزشک ممکن است در نگه داشتن برای یک بیت.

"پدر و مادر من ویران شد."

جشن فارغ التحصیلی واقعا در مورد او می گوید: مونیکا Ferrufino که در پایان در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در لس آنجلس است. آن را واقعا می تواند برای پدر و مادر خود را.

"هنگامی که آنها لغو فارغ التحصیلی آن را دقیقا 60 روز قبل از ما برنامه ریزی شده شروع," او توضیح می دهد. او می داند که چون پدر و مادر او نگهداری آهنگ شمارش پایین روز عبور هر یک در تقویم خود را. هنگامی که او به آنها گفت که آن را خاموش مادر او گریه کرد. "پدر و مادر من نیست را به پایان برساند دبیرستان," او می گوید: "بنابراین برای آنها از دیدن دختر خود فارغ التحصیلی کالج فقط فراتر از رویاهای خود."

ایده هایی برای جشن

زمانی که Yolanda نورمن استاد در دانشگاه هوستون, آغاز جلسه از دانش آموزان نا امید در مورد فارغ التحصیلی او بلافاصله فکر خود را از دست رفته فارغ التحصیلی سال پیش. "من فقط نمی همدردی با آنچه که من واقعا می دانم آنچه در آن احساس می کند مانند به این لحظه گرفته می گوید:" نورمن. بنابراین او شروع به وردپرس یک لیست از راه خانواده ها و مدارس می تواند هنوز هم جشن می گیرند.

Yolanda نورمن یک محقق از نسل اول دانشجویان crowdsourced یک لیست از ایده های در مورد چگونه مدارس می توانند با برگزاری مراسم در میان Covid-19 بیماری همه گیر. لا جانسون/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لا جانسون/NPR

"کسی گفت: 'ما فقط لطفا یک فارغ التحصیلی و ایستاده شش فوت از هم جدا؟' "او می گوید: خنده. "آن را به اتفاق می افتد اما آن عالی خواهد بود."

همچنین در نورمن لیست: یک مراسم ملی توسط یک همکار نسل اول کالج, دانشجو, میشل اوباما بانوی اول. و البته به احتمال زیاد گزینه gradations بیش از چت تصویری با دوستان و خانواده. "من می دانم که دانش آموزان خانواده در حال رفتن به آنها را جشن می گیرند. شما بهتر است باور ما و دوباره می شیم بسیاری از فیلم ها از, حیاط خلوت, فارغ التحصیلی, خانه, فارغ التحصیلی و قرنطینه فارغ التحصیلی است." او می گوید: امید است که مدارس معاون کشیش بخش و به اشتراک گذاری این فیلم تا دیگر دانش آموزان ، والدین و اعضای هیات علمی می توانند در شادی است.

"من میخوام دریافت درجه یا راه است."

"این فقط یک مراسم می گوید:" Alexandrea مادیان که زندگی با پدربزرگ و مادربزرگ و حضور در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در نورتریج. در حال حاضر او می گوید: او به مراتب بیشتر در رابطه با نگه داشتن خودش و خانواده اش سالم است. "شما می دانید چه ؟ من سلامت و بهداشت است, آنچه مهم است," او می گوید. "در پایان روز آن را به درجه ای که شما و

من میخوام دریافت مدرک در هر صورت در پایان ترم."

است که می گویند او نیست بسیار افتخار از شش سال سفر: "حتی اگر ما در حال داشتن یک فارغ التحصیلی من هنوز هیجان زده به دریافت دیپلم من در ایمیل و چسبیدن به آن را بر روی دیوار."

او برنامه ریزی در داشتن یک جشن فارغ التحصیلی در داخل خانه تنها با او و پدربزرگ و مادربزرگ. از آنجا که او می گوید: هستند افرادی که واقعا مهم است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب