NFL بر روی زانو زدن بازیکنان تظاهرات: "ما در اشتباه بودند,' کمیسر می گوید

بزرگنمایی این تصویر پس از آن -- San Francisco 49ers کارفرمایی khezri زانو زده در طول سرود ملی قبل از

توسط MINERALNEWS در 17 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

پس از آن -- San Francisco 49ers کارفرمایی khezri زانو زده در طول سرود ملی قبل از سپتامبر 2016 بازی برابر Seattle Seahawks در سیاتل. تد S. وارن/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تد S. وارن/AP

NFL کمیسر راجر Goodell روز جمعه گفت NFL اذعان می کند که "ما در اشتباه بودند برای گوش دادن به بازیکنان NFL زودتر و تشویق همه به صحبت کردن و مسالمت آمیز اعتراض کنند."

بیانیه ای ساخته شده و در بیش از توییتر می آید یک روز پس از نزدیک به 20 بازیکن به نام NFL را به یک موضع قوی تر میان در سراسر کشور در اعتراض به خشونت پلیس علیه مردم سیاه و سفید.

"ما NFL محکوم کردن نژادپرستی و سیستماتیک سرکوب مردم سیاه و سفید. ما NFL, اعتراف ما در اشتباه بودند برای گوش دادن به بازیکنان NFL زودتر و تشویق همه به صحبت کردن و اعتراض مسالمت آمیز. ما NFL, باور, سیاه زندگی موضوع" NFL گفت.

لیگ بیانیه ای باعث می شود هیچ اشاره ای به سابق سان فرانسیسکو کارفرمایی khezri شده است که قابل رویت ترین تظاهرات در NFL علیه خشونت پلیس و نژادی و نابرابری در ایالات متحده است.

Kaepernick شروع به زانو در طول سرود ملی قبل از بازی در سال 2016. این تظاهرات مسالمت آمیز در نظر گرفته شده بود به تمرکز توجه خود را بر روی خشونت پلیس علیه اقلیت ها و نابرابری های اجتماعی. به عنوان Kaepernick تظاهرات به دست آورده حرکت آن را نیز جلب خشم رئیس جمهور تهمت و دیگران و در نهایت به پایان رسید سوپر باول کارفرمایی حرفه ای فصل آینده است.

این موضوع محوری را در انظار عمومی یک بار دیگر در این هفته پس از یک NFL ترین بالا مشخصات بازیکنان, New Orleans Saints کارفرمایی Drew Brees صحبت کردن و گفت او را پشتیبانی نمی کند و بازیکنان را به زانو در طول سرود ملی.

در مصاحبه روز شنبه با یاهو امور مالی Brees گفت که او "هرگز موافق با کسی بی احترامی به پرچم ایالات متحده آمریکا است."

Brees که سفید است, در مورد وطن پرستی و با اشاره به پدربزرگ خود که در جنگ جهانی دوم. او همچنین گفت: ایستادن برای سرود ملی با یک دست بیش از یک قلب را نشان می دهد "وحدت را نشان می دهد و ما همه در این با هم."

کارفرمایی نظرات درو سریع و سریع محکومیت و او عذرخواهی کرد روز بعد.

مغلوب ساختن پیشی جستن وزن در واکنش جمعه صبح کوبیدن Brees برای عذرخواهی.

"او باید گرفته اصلی خود را مبنی بر گرامیداشت باشکوه پرچم آمریکا. شکوه قدیمی است که به محترم گرامی و پرواز بالا" مغلوب ساختن پیشی جستن است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن