روزنامه دست می دهد تلاش برای رسیدن اپستاین هیئت منصفه متن

غرب پالم بیچ فلوریدا. - یک قاضی حکم داده است در برابر یک فلوریدا روزنامه تلاش برای به دست آوردن آزادی از دولت

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399

غرب پالم بیچ فلوریدا. - یک قاضی حکم داده است در برابر یک فلوریدا روزنامه تلاش برای به دست آوردن آزادی از دولت هیئت منصفه در متن مربوط به این تحقیقات به جفری اپستین ثروتمند سرمایه محکوم به جرایم جنسی و مشکوک به بسیاری از.

پالم بیچ پست گزارش رئیس مدار قاضی Krista مارکس حکومت روزنامه نمی تواند تقاضای ثبت از دولت وکیل دیو Aronberg یا کارمند & حسابرسی شارون باک. تنها یک قاضی می تواند دستور انتشار سوابق مارکس نوشت.

مارکس اعطا درخواست از Aronberg و باک به اخراج از طرح دعوی در دادگاه. اما قاضی نیز گفت: روزنامه حق دارد بپرسید که راز هیئت منصفه مواد منتشر خواهد شد به طوری که آنها می تواند به اشتراک گذاشته شود ، این پست را وکیل گفت: در این مورد ادامه خواهد داد.

"دادگاه نیست پیشنهاد می کنم این پست هیچ موجود ساز و به دست آوردن حکم دادگاه اعطای این دسترسی به هیئت منصفه رسیدگی" مارکس نوشت اما افزود که طرح دعوی در دادگاه در برابر Aronberg و Bock "است و نه مناسب ساز و کاری برای این پست و به دنبال هدف خود است."

طرح دعوی در دادگاه نگرانی شهادت قبل از فلوریدا هیئت منصفه در مورد اتهامات اپستاین تجاوز جنسی ده ها تن از دختران زیر سن قانونی در پالم بیچ عمارت. اپستاین نیز تحت تحقیقات فدرال در زمان اما یک پیشنهاد آمریکا کیفرخواست کنار گذاشته شد و در سال 2008 تقاضای معامله ای که اجازه اپستاین به اعتراف به گناه به کمتر اتهامات عنوان شده علیه دولت.

اپستاین خدمت 13 ماه از 18 ماه حبس شد و نیاز به ثبت نام به عنوان یک مجرم جنسی. سال گذشته او تحت تعقیب در اتهامات فدرال در نیویورک مربوط به اتهامات مشابه حمل بسیار طولانی حبس اما در زندان درگذشت آنچه در حکم خودکشی است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب