Newsom آماده به نزدیک سواحل در سراسر کشور به سرعت coronavirus گسترش

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom آماده شد به منظور به سواحل نزدیک در تلاش برای کند کردن گسترش coronavirus یک منبع

توسط MINERALNEWS در 11 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom آماده شد به منظور به سواحل نزدیک در تلاش برای کند کردن گسترش coronavirus یک منبع گفت.

یک یادداشت ارسال به کالیفرنیا روسای پلیس گفت: فرماندار در نظر دارد به اعلام پنج شنبه. منبع اجرای قانون به تایید بار است که مقامات در جریان این برنامه و همچنین ممکن است شامل بسته شدن برخی از پارک ها.

دفتر والی کاهش یافته است به نظر پنج شنبه شب. اما پیش از آن در روز Newsom گفت که او خانههای گلی خالی عمل بیشتر در سواحل.

"من کار با پارک های ایالتی و دیگران" او گفت:. "و بسیاری از ما دیگر شرکای -- Coastal کمیسیون, دولت, زمین [کمیسیون] و دیگران -- به شکل واقعا از ما چه گام های بعدی هستند. و من می توانم به شما اطمینان دهم که, که, که وضوح خواهد آمد در یک دوره بسیار کوتاه از زمان."

تبلیغات

تا به حال شهرستانها و استان ها بالا و پایین دولت گذاشته شده اند را از روی حیله و تزویر تصمیم متعادل بهداشت عمومی خطرات در حالی که همچنین ارائه دسترسی عادلانه به خارج از منزل. بسیاری از استان ها مانند سانتا کروز و مونتری انجام شده است جزئی تعطیلی اما باید تلاش کرد با ازدحام بیش از حد.

مقامات محلی تصمیم گرفت در این هفته به دوستداران نقطه در امتداد ساحل خلیج مانتری برای مثال با توجه به ازدحام بیش از حد

کالیفرنیا ساحلی کمیسیون معمولا دروازه بان از دولت, دسترسی به ساحل, قانون شده است, اعطای اورژانس چشم پوشی به مقامات محلی برای تصمیم گیری که آیا به سواحل.

Newsom روز دوشنبه با انتقاد کالیفرنیا که به مبارزه طلبیده ایالت اقامت در خانه نظم و رنگی به سواحل بیش از آخر هفته گفت که نادیده گرفتن محدودیت می تواند طولانی گسترش coronavirus در دولت است.

تبلیغات

Newsom نظرات پس از هزاران beachgoers فرود در سواحل در پرتقال و ونتورا شهرستان با وجود درخواست خود در هفته گذشته برای جلوگیری از انجام این کار در طول گرم آخر هفته.

"این ویروس نیست نگاهی به تعطیلات آخر هفته خاموش" Newsom گفت: در طول روزانه خود را COVID-19 جلسه در ساکرامنتو. "تنها چیزی که ما را به عقب است مردم توقف به عمل فاصله فیزیکی و اجتماعی مناسب فاصله. این تنها چیزی است که رفتن به کم کردن سرعت توانایی ما برای بازگشایی این اقتصاد است."

رهبران شهر در ساحل نیوپورت بحث بسته شدن خود را از سواحل در دیدار سه شنبه شب. اما پس از ساعت ها بحث شورا تصمیم گرفت در برابر آن است.

لاگونا بیچ خواهد بازگشایی سواحل شهرستان برای چند ساعت در هفته صبح آغاز و تا روز دوشنبه اجازه می دهد فعالیت های آب و راه رفتن و یا دویدن در امتداد ساحل.

تبلیغات

در روز سه شنبه Newsom پرده برداری گسترده طرح کلی از یک طرح خود را بلند stay-در-خانه ترتیب و به آرامی کاهش محدودیت در کالیفرنیا در چهار مرحله در هفته ها و ماه های آینده. فرماندار همچنین اعلام کرد که مدارس به طور بالقوه می تواند بازگشایی در ماه ژوئیه یا اوت ابتلا به مربیان بودند که یادگیری در مورد آن برای اولین بار خاموش نگهبان.

در ضمن او خواست کالیفرنیا روز چهارشنبه در خانه بمانند و تمرین فیزیکی فاصله برای جلوگیری از خراب پیشرفت دولت ساخته شده است که برای جلوگیری از گسترش coronavirus به عنوان او آماده برای اجازه می دهد برخی از کسب و کار به تدریج بازگشایی شده است.

اریک نونیز رئیس ستاد' association, آسوشیتدپرس گفت که این یادداشت فرستاده شد به پلیس رهبران یک سر-تا قبل از پنج شنبه اعلام خواهد شد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن