Newsom می دهد رئیس دادگستری قدرت های گسترده ای در طول coronavirus

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom صادر جمعه سفارش دادن کالیفرنیا رئیس دادگستری قدرت های گسترده ای از جمله حق تعلیق

توسط MINERALNEWS در 9 فروردین 1399

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom صادر جمعه سفارش دادن کالیفرنیا رئیس دادگستری قدرت های گسترده ای از جمله حق تعلیق قوانین در طول coronavirus بحران است.

قانون کالیفرنیا با مهلت های بسیاری برای حفاظت از حقوق متهمان جنایی دسترسی عمومی الزامات و قوانین مربوط به مسائل حقوقی باید انجام شود.

Newsom را سفارش می دهد رئیس هنتای, بندگی, Tani Cantil-Sakauye منصوب توسط رژیم صهیونیستی. آرنولد شوارتزنگر حق را به حالت تعلیق این الزامات قانونی در این بیماری همه گیر.

با دادگاه تا حد زیادی تعطیل, 1st متمم گروه ابراز نگرانی کرده اند که این ناحیه خواهد شد و دسترسی به اسناد و مدارک و اقدامات انجام شده توسط تلفن.

تبلیغات

دفاع جنایی وکیل تلاش برای بدست آوردن مشتریان خارج از زندان شکایت کرده اند که آنها هیچ راهی برای فایل های اسناد به دلیل دادگاه کارمندان قفل شده خود را در درب.

در شب جمعه Cantil-Sakauye صادر شده خود را سفارش چگونه دولت بالاترین دادگاه برگزار خواهد شد دهان استدلال ماه آینده.

منظور مجوزها تنها 15 عضو از رسانه ها به آن سان فرانسیسکو دادگاه. روزنامه نگاران را پذیرفته اول آمده, بر اساس و باید برای نشستن شش فوت از هم جدا.

را نمی شود پذیرفت اما می توانید با تماشای مجموعه مقالات حاضر در این شعبه قضایی وب سایت.

تبلیغات

برای پاسخگویی اجتماعی-فاصله مورد نیاز بیش از پنج دادگاه هفت قضات خواهد بود و نشسته بر روی نیمکت. دو نفر دیگر را شرکت از راه دور.

وکلا را به استدلال های خود را از طریق ویدئو و یا کنفرانس تلفنی.

در یکی دیگر از سفارش, Cantil-Sakauye تمدید مهلت قانونی برای دادگاه عالی توسط 30 روز برای مسائل بودند که به تصمیم مارس 20 مارس 20. به طور معمول دادگاه باید تصمیم بگیرد یک مورد ظرف 90 روز از استدلال است.

شورای قضایی به ریاست رئیس دادگستری دیدار خواهد کرد, توسط telephoneSaturday در ظهر. کسانی که مایل می تواند نظارت بر رسیدگی از طریق تلفن.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن