نیویورک شهری موزه هنر باز خواهد شد درهای خود را دوباره در اواخر ماه اوت

بزرگنمایی این تصویر موزه متروپولیتن در شهر نیویورک بسته شده است از اواسط ماه مارس اما باز خواهد شد ب

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

موزه متروپولیتن در شهر نیویورک بسته شده است از اواسط ماه مارس اما باز خواهد شد به بازدید کنندگان پنج روز در هفته شروع در ماه اوت است. آنجلا Weiss/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آنجلا Weiss/خبرگزاری گتی ایماژ

نیویورک شهری موزه هنر خواهد بازگشایی آن خیابان پنجم محل پنج روز در هفته آغاز Aug. 29 با "جامع" جدید بهداشت و ایمنی در محل.

این کشور بزرگترین موزه هنر بسته شده در مارس 13 در میان coronavirus بیماری همه گیر. در اطلاعیه ملاقات مقامات گفت: در حال بسته شده است برای بیش از سه روز در بیش از یک قرن قبل از آن.

"ما مشتاق به بازگشایی و انتظار این خواهد بود که ممکن است در ماه آینده" گفت: Daniel وایس ملاقات های رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت. "شاید در حال حاضر بیشتر از همیشه در این موزه می تواند در خدمت به عنوان یک یادآوری از قدرت روح انسان و ظرفیت هنر را به راحتی الهام بخشیدن انعطاف پذیری و کمک به ما در درک بهتر یکدیگر و جهان اطراف ما."

موزه مقامات گفت: آنها به دنبال خواهد داشت بهداشتی و دستورالعمل های ایمنی از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری و همچنین از شهرستان و دولت است. اقدامات حفاظتی شامل محدود کردن بازدید کنندگان به 25 درصد از بیش از دو میلیون فوت مربع ساختمان ظرفیت و نیاز بازدید کنندگان و کارکنان به سایش پوشش صورت در تمام زمانها.

این موزه خواهد بود برای عموم آزاد پنج شنبه ها از طریق روزهای دوشنبه با کمی بعد از ساعت پنج شنبه ها و جمعه ها.

همه گیر شده است و قابل توجهی تلفات مالی در این نهاد است.

ملاقات مقامات در آوریل اعلام کردند که در انتظار کسر بودجه به عنوان بزرگ به عنوان $150 میلیون دلار برای این سال مالی و گذاشته بود خاموش 81 کارکنان در خدمات به مشتریان خود و گروه خرده فروشی. مدیران ارشد نیز در زمان قابل توجهی کاهش پرداخت.

در این موزه ارائه شده است مجازی برنامه نویسی و حوادث در وب سایت خود و کانال های رسانه های اجتماعی در حالی که درهای خود را بسته بودند. مقامات گفتند که برنامه ای برای ادامه آن ارائه شده و همچنین پرده سه نمایشگاه جدید زمانی که این موزه بازگشایی — علاوه بر آن گسترده مجموعه دائمی.

"این خواهد بود که زمان برای نیویورک دوباره به هم متصل با مورد علاقه خود را به آثار هنری و فضاهای در موزه" گفت: مدیر Max Hollein. "بسیاری از مردم رسیده اند که در طول زمان بسته به بیان چقدر آنها را از دست ندهید که در این ملاقات کرد و ما مشتاق به استقبال همه بازگشت به گالری."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن