نیویورک تایمز نظر سردبیر استعفا زیر ارسال در نیروهای' جنجال

نیویورک تایمز روز یکشنبه اعلام کرد یک shakeup از جمله استعفای سرمقاله صفحه ویرایشگر جیمز بنت پس از تصمیم بحث ب

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399

نیویورک تایمز روز یکشنبه اعلام کرد یک shakeup از جمله استعفای سرمقاله صفحه ویرایشگر جیمز بنت پس از تصمیم بحث برانگیز به انتشار یک نظر قطعه توسط یک سناتور محافظه کار که حمایت برای استفاده از نیروی نظامی برای سرکوب اعتراضات در شهرهای آمریکا.

چهار شنبه التهابی op-ed ستون را ... Tom Cotton, R-ارک., به طور گسترده ای محکوم به درون دالان های نیویورک تایمز و در میان نمرات از خوانندگان. ستون که زد زیر تیتر "ارسال نیروهای" آمد و به عنوان اکثریت قریب به اتفاق تاریخی جورج فلوید اعتراضات صلح آمیز است. صدها نفر از هزاران نفر از معترضان شلوغ خیابان های شهر در طول نه روز گذشته خواستار عدالت اجتماعی و پایان دادن به نژادپرستی و خشونت پلیس. چند فرهنگی جمعیت کثیری را تقویت سیاه زندگی مهم جنبش است.

در ابتدا بنت و نیویورک تایمز ناشر A. G. Sulzberger در دفاع از انتشار پنبه را قطعه کرد و گفت: این کاغذ می خواستم به ارائه یک فروم برای همه طرف در یک بحث مهم. اما به عنوان ساعت عینک و در میان تورم اعتراض کاغذ عقب نشینی کردند.

در اواخر روز پنجشنبه نیویورک تایمز گفت: ستون خود را برآورده نمی کنند سرمقاله استانداردهای گفت که با عجله سرمقاله روند" منجر به انتشار آن.

بنت که اذعان کرد که او تا به حال خوانده پنبه ستون قبل از آن منتشر شد پایین پا یکشنبه.

"هفته گذشته ما شاهد قابل تفکیک در ویرایش فرآیندهای اول نیست ما تجربه کرده ایم در سال های اخیر" Sulzberger نوشت: در یک یادداشت به کارکنان گزیده ای که منتشر شد با این مقاله. "جیمز و من موافقت کرد که آن را به یک تیم جدید به رهبری گروه را از طریق یک دوره قابل توجهی تغییر."

جیم دائو معاون سرمقاله صفحه ویرایشگر که نظارت op-eds, همچنین پا را از موقعیت خود و منتقل خواهد شد به یک کار جدید در اتاق خبر, مقاله گفت. کتی Kingsbury, یک معاون سرمقاله صفحه ویرایشگر که در پیوست این مقاله از بوستون گلوب سه سال پیش خواهد بود که اقدام سرمقاله ویرایشگر صفحه هر چند انتخابات ماه نوامبر.

این shakeup مهم است زیرا بنت مشاهده شد به عنوان یک ستاره در حال افزایش در نیویورک تایمز و تصور می شود در موقعیت موفق دیرین ویرایشگر دین Baquet. نیویورک تایمز نظر بخش مدیریت توسط کارکنان جداگانه از Baquet را newsroom. Baquet سابق سردبیر لس آنجلس تایمز.

این مقاله فلیپ فلاپ روی پنبه ستون دعوت مطلب انتقاد. پنبه را به توییتر به انفجار مقاله: "آیا @nytimes هر گونه استانداردهای چپ فراتر از نگه داشتن بیدار اوباش خوشحال؟"

واشنگتن پست رسانه های منتقد اریک Wemple نوشت: با اشاره به نقد تحت عنوان: "بحران محکومیت در نیویورک تایمز" که در آن او گفت که فقط در دو روز نیویورک تایمز بود "بیگانه کارکنان خوانندگان لیبرال محافظه کاران رایگان-بیان absolutists از همه گرایشهای سیاسی و روحانی."

فلوید درگذشت در بازداشت پلیس در مینیاپولیس, مارس 25 بعد از یک افسر پلیس به زانو در گردن او برای هشت دقیقه و 46 ثانیه است. افسر درک چوین و سه همکار افسران نادیده گرفته فلوید در حال مرگ درخواست که او نمی تواند نفس بکشد. مرگ او گرفته شده بر روی تلفن همراه تصویری و رفتارهای غیر انسانی و مرگ او موجب شد. تظاهرات مسالمت آمیز تبدیل زشت آخر هفته گذشته و فروشگاه ها در لس آنجلس, Denver, آتلانتا, مینیاپولیس, فیلادلفیا و نیویورک در میان دیگران بودند تخریب شده و سوخته است.

پنبه در نظر او قطعه گفت: "برخی از نخبگان" تا به حال با گفتن یک "موج خشونت در روح رادیکال شیک" در پی پلیس به قتل جورج فلوید بهانه به او گفته بودند بر اساس "شورش اخلاقی ارزی از تظاهر کنندگان و غارتگران به صلح آمیز مطیع قانون شد." سناتور به نام برای استفاده از این قیام, قانون که اجازه رئیس جمهور به استقرار نظامی "و یا هر وسیله دیگر" در "موارد شورش یا انسداد به قوانین" برای بازگرداندن نظم است.

در عرض چند ساعت ده ها تن از نیویورک تایمز اعضای هیات لعنتی قطعه در کانال های رسانه های اجتماعی از جمله توییتر. آنها و دیگران در توئیتر خود نوشت "در حال اجرا در این نهاد سیاه @NYT کارکنان در معرض خطر" در بالای یک تصویر از پنبه قطعه.

بیش از 800 کارکنان را امضا کرده بود, نامه در اعتراض به بالا سردبیران و شرکت نیویورک تایمز. مدیران و گفت که پنبه مقاله حاوی اطلاعات غلط و نباید منتشر شده است. آنها استدلال می کنند که وجود ندارد شواهد برای حمایت از پنبه تصویر که "antifa" نفوذ کرده بود تظاهرات.

بنت پیوست نیویورک تایمز در ماه مارس سال 2016 پس از خدمت به عنوان سردبیر در اقیانوس اطلس برای یک دهه. قبل از آن او به مدت 15 سال در نیویورک تایمز که در آن او به عنوان کاخ سفید خبرنگار و اورشلیم دفتر رئیس.

بنت مشغول به کار را در بیشتر محافظه کار نویسندگان از جمله مقاله نویس برت استفنز و سردبیر و نویسنده باری وایس. نیویورک تایمز و کارکنان آن اغلب یک هدف برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و متحدان; رئیس جمهور به طور منظم توصیف سود برنده جایزه روزنامه به عنوان "شکست."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اما تصدی خود مشخص شده بود یک سری از بحران از جمله در سال گذشته انتشار یک ضد سامی کارتون, باعث این روزنامه اذعان به این که در آن چاپ شده بودند و بدون "نظارت کافی." دو سال پیش بخش استخدام یک تکنولوژی نویسنده تنها به کشف کنند که او تا به حال نوشته شده است در مورد دوستی با یک نئو نازی ها و دیگر مواد بحث برانگیز. نیویورک تایمز سپس لغو این پیشنهاد کار در میان واکنش.

Sulzberger در بیانیه ای گفت: "جیمز یک روزنامه نگار عظیم استعداد و صداقت معتقد است که عمیقا در این ماموریت از زمان. او نظارت یک تحول قابل توجهی از نظر گروه که گسترش طیف وسیعی از صداهای منتشر می کنیم و تحت فشار قرار دادند و ما را به فرمت های جدید مانند ویدئو گرافیک و صدا. ممنون میشم کمک های بسیاری از خود."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب