نیویورک مقامات حمایت از پوشش صورت در

نیویورک مقامات بهداشتی دولت در حال حاضر می گویند که آنها حمایت از مردم را پوشش چهره خود را در حالی که نیویورک

توسط MINERALNEWS در 21 فروردین 1399

نیویورک مقامات بهداشتی دولت در حال حاضر می گویند که آنها حمایت از مردم را پوشش چهره خود را در حالی که نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio می گوید: این شهرستان نیاز بیشتر coronavirus تست ظرفیت.

---

پوشش صورت توصیه

نیویورک مقامات بهداشتی دولت در حال حاضر می گویند که آنها در حمایت از مردم با پوشیدن پارچه پوشش صورت زمانی که آنها را به خصوص در مناطق "جامعه مهم انتقال است."

دولت از رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو قبلا آن را گفته روشن نیست که آیا ماسک صورت موثر هستند.

مراکز کنترل و پیشگیری بیماری در حال حاضر توصیه پارچه پوشش صورت در تنظیمات عمومی که در آن اجتماعی فاصله اقدامات دشوار است برای حفظ به عنوان شهر نیویورک مقامات.

دولت را هدایت منتشر شد روز شنبه به نقل از مطالعات اخیر در مورد تعداد قابل توجهی از افراد بدون علامت با COVID-19 که گسترش این ویروس حتی فقط صحبت کردن در نزدیکی دیگران است.

----

'اگر ما واقعا سخت کار می کنند'

شهردار بیل د Blasio روز پنجشنبه گفت که شهر نیویورک نیازهای اجتماعی ادامه داد و فاصله بیشتر conoravirus تست ظرفیت برای رسیدن به یک نقطه که در آن شل شدن محدودیت می تواند در نظر گرفته شود.

"اگر ما واقعا سخت کار ما شانس دیدن تغییر در ماه مه یا ژوئن" د Blasio گفت: در یک شهرستان در سالن جلسه.

جدید ترین نیویورکی در حال پیوستن به سلامت دستورالعمل ممنوعیت تجمعات عمومی اما هر کسی که می بیند کسی نقض قوانین باید گزارش آن را از طریق این شهر 311 تماس سیستم de Blasio گفت.

"عصبانی نمی شود فقط بر روی گوشی," او گفت:. "در آن عمل می کنند."

شروع جمعه این شهرستان خواهد شد و انتشار مداوم داده ها در سه بخش کلیدی ویروس شاخص: تعداد افراد بستری شده در بیمارستان ها و مظنون به داشتن COVID-19 تعداد بستری شدن در بیمارستان برای بیماری و تعداد واحد مراقبت های ویژه پذیرش برای این بیماری de Blasio گفت.

هر سه شماره را به پایین هماهنگ برای 10 روز تا دو هفته قبل از این شهرستان می تواند در نظر شل اجتماعی فاصله محدودیت, او گفت:.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

اما به منظور تامل بازگشت به چیزی نزدیک شدن به حالت عادی گفت: این شهرستان نیز نیاز به قادر به تست بیشتر مردم برای ویروس.

"ما نیاز به برخی از ظرفیت بیشتری," او گفت:. "من فکر می کنم دولت فدرال است که هنوز هم مهم ترین بخش از این معادله وقتی که می آید به تست."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب