رژیم صهیونیستی نیویورک. Cuomo, گزارش کاهش تعداد مرگ و میر, اما هشدار ممکن است یک "تصویری بر روی صفحه رادار'

بزرگنمایی این تصویر پس از ورود در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا نیروی دریایی کشتی بیمارستانی آسایش

توسط MINERALNEWS در 17 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

پس از ورود در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا نیروی دریایی کشتی بیمارستانی آسایش, n. y. رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو است که دیده می شود در یک کنفرانس مطبوعاتی در مارس 30 در بیمارستان صحرایی سایت در Javits Center. Albin لهر-جونز/اقیانوس آرام پرس/LightRocket via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Albin لهر-جونز/اقیانوس آرام پرس/LightRocket via Getty Images

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو اعلام کرد در روز یکشنبه که برای اولین بار در روز دولت دیده می شود روزانه تعداد مرگ و بستری شدن در بیمارستان و لوله به عنوان یک نتیجه از COVID-19 کاهش می دهد. بیشتر بیماران نیز مرخص شدن از بیمارستان.

"چیزی وجود دارد کمی متفاوت در اطلاعات امروز" کومو گفت: همانطور که مقامات وزارت امور خارجه گزارش 594 جدید مرگ و میر در روز یکشنبه از 630 در روز شنبه.

فرماندار تاکید کرد که هنوز خیلی زود به بگویید اگر چه این بدان معناست که برای مدت طولانی. "ما واقعا صد در صد مطمئن شوید که چه اهمیت است که ما احساس ما راه را از طریق این." این امکان وجود دارد, او هشدار داد که رها من به سادگی یک "تصویری بر روی صفحه رادار."

نیویورک تبدیل به مرکز مبارزه با کروناویروس در ایالات متحده با بیش از 122,000 موارد در دولت و 4,159 مرگ و میر. مقیاس بحران و کومو را از دست داده و آن را تحت فشار قرار دادند تا او را به جلو به عنوان یکی از پیشرو, صدای, طول بحران اغلب صحبت کردن نه فقط به نیویورک اما به ملت نیز هست.

"شما از دیدن این روایت آشکار شدن حق است ؟ همه ما در حال تماشای یک فیلم ما در حال انتظار برای دیدن آنچه که در صحنه بعدی است و به عنوان فیلم گستراند شما شروع به دیدن داستان بهتر و بهتر" او گفت:.

رژیم صهیونیستی. کومو اذعان کرد که سیستم مراقبت های بهداشتی در کشور است که تحت فشار قرار دادند به مطلق آن محدود است. او گفت که تیم او بوده است و هماهنگی تمام بیمارستان ها در نیویورک برای به اشتراک گذاشتن منابع و کارکنان به عنوان نیاز بوجود می آیند در یک حرکت او به نام "موج و انعطاف پذیری."

"تنها راه ما می توانیم این کار این است که اگر ما انعطاف پذیری سیستم به طوری که ما تمام بیمارستان ها در تمام بیمارستان شبکه ... و ما با هم کار کنند به عنوان یک سیستم است که هرگز انجام شده است" کومو گفت.

او گفت که او فکر یک برنامه مشابه را به اجرا برای کشور است.

"این یک ورزش است. این یک مته. این فقط یک بیانیه از واقعیت است. شما در حال رفتن به تغییر و استقرار منابع به مکان های مختلف بر اساس نیاز از آن در محل" او گفت:. "همه می گوید این است که زمان جنگ. این یک جنگ و ویروس دشمن است."

کومو گفت که اورگان در حال حاضر انجام می شود که فقط ساخت ناخواسته اهدای 140 هواکش به نیویورک در روزهای اخیر یک حرکت است که او ستایش دوباره امروز. او گفت که پس از نیویورک بهبود حال او را آماده منابع در وزارت امور خارجه برای اعزام آنها به آینده سخت ترین ضربه از مناطق در کشور است.

"هیچ کس نمی تواند مسئولیت رسیدگی به این تنهایی" او گفت:. "این ویروس را پایمال منابع هر جامعه است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن