نیویورک Coronavirus مرگ و میر تصویب 9,000

بزرگنمایی این تصویر کریستوفر عشق مدیر کل میثاق رحمت ماموریت آگهی های نماز در کنار یک خط از بازدید کن

توسط MINERALNEWS در 25 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

کریستوفر عشق مدیر کل میثاق رحمت ماموریت آگهی های نماز در کنار یک خط از بازدید کنندگان در حال انتظار برای مواد غذایی و کمک های مالی در مانور جامعه کلیسا در روز شنبه در نیویورک است. اضافی 758 نفر از coronavirus بیش از 24 ساعت گذشته Gov. اندرو کومو گفت: در روز یکشنبه. جان Minchillo/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Minchillo/AP

نیویورک از دست یکی دیگر از 758 زندگی بیش از 24 ساعته-دوره Gov. اندرو کومو گفت: در طول روزانه خود را در کنفرانس خبری در روز یکشنبه.

"هر یک چهره و یک نام و یک خانواده است که درد و رنج" کومو گفت. "این واقعا خبر غم انگیز."

این ششمین مستقیم بعد از ضرر و زیان بیش از 700 در هر روز.

"که یک عدد است که من مشتاقانه منتظر دیدن رها کردن به عنوان به زودی به عنوان من باز چشم در صبح" کومو گفت. "آن شده است تراز وسط قرار دارد اما مسطح در وحشتناک یک سطح بالا."

در مجموع coronavirus را کشته است 9,385 مردم در نیویورک است. دولت رو به رشد مرگ و میر کوتوله نزدیک به 3 ، 000 مرگ و میر در مرکز تجارت جهانی در 9/11 "که قرار بود این فاجعه از من عمر" کومو گفت.

روزانه بستری شدن در بیمارستان بود پایین دوباره کومو گفت: با 53 جدید COVID-19 پذیرش در گذشته روز — "کمترین تعداد از آنجا که ما شروع به انجام این نمودار" کومو اشاره کرد. فرماندار گفت مقامات زیر تعدادی از جدید hospitializations نزدیک به دلیل "ترس بزرگ" همیشه "قریب به اتفاق خام ظرفیت سیستم بیمارستان." در مورد 18,700 نفر در بیمارستان بستری هستند و با کروناویروس در نیویورک است.

واحد مراقبت های ویژه پذیرش علامت تا هر چند کومو گفت: این افزایش بود "مشکوک" به او چرا که تقریبا تمام تخت بیمارستان این روزها اساسا درمان به عنوان ICU تخت.

یکی دیگر از 110 بيمار انتوبه بیش از روز گذشته با توجه به حالت چهره. "بسیاری از افرادی که انتوبه نمی خواهد آمد ونتیلاتور," کومو گفت. "به طوری که یک مشکل شماره."

در این جلسه فرماندار همچنین تبلیغ یک جفت از دستور اجرایی او گفت که او خواهد بود امضای قرارداد در روز یکشنبه. یکی هدایت کارفرمایان برای ارائه به کارگران ضروری پارچه یا فولاد ماسک صورت برای پوشیدن زمانی که به طور مستقیم در تعامل با مردم است. است که به دنبال یک شبیه فرمان اجرایی امضا شده توسط معاون برنامه ریزی ، فیل مورفی.

دیگر سفارش را گسترش می دهد تعداد افرادی که واجد شرایط هستند به اداره یک آنتی بادی آزمایش برای تعیین اینکه آیا کسی در حال حاضر این ویروس.

کومو انتقاد اخیر فدرال امداد لایحه برای نامتناسب بودجه متحده با کمتر COVID-19 موارد از نیویورک است. وی با ذکر یک تجزیه و تحلیل توسط قیصر سلامت نیوز به پیدا کردن که نیویورک را دریافت 12000 دلار در هر موردی در حالی که برخی روستایی متحده با دور اعداد کوچکتر از موارد در حال دریافت حدود 300.000 دلار در هر مورد.

"چگونه می تواند باشد؟" کومو گفت. "این می تواند به دلیل در سنا آن را تبدیل به یک بازی سیاسی گوشت خوک و 'من می خواهم به اشتراک گذاری' به عنوان آن نیاز واقعا?" او افزود: "شما می خواهید نیویورک اقتصاد و در حال اجرا نیست و فقط برای خوب از نیویورک اما خوب از ملت است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب