شهر نیویورک خط بالا بازگشایی در یک پتانسیل افزایش به کسب و کار محلی

بزرگنمایی این تصویر چلسی صاحبان کسب و کار امید بازگشایی محبوب بالا پارک را بیشتر ترافیک پا به محله.

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

چلسی صاحبان کسب و کار امید بازگشایی محبوب بالا پارک را بیشتر ترافیک پا به محله. درو Angerer / گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
درو Angerer / گتی ایماژ

به عنوان شهر نیویورک COVID-19 اعداد بهبود بیشتر و بیشتر در این شهر بازگشایی. این خط بالا باز می شود پنج شنبه با یکی ورود. آن را یکی از جاذبه های بزرگ برای بازگشایی در این شهرستان است.

بالا خط استفاده می شود به بالا قطار مسیر است. در حال حاضر آن را به یک پارک با هموار گردشگاه نیمکت سبز و نمایشگاه های هنری. هنگامی که شما راه رفتن شمال در خط بالا شما می توانید ببینید رودخانه هادسون به سمت چپ خود و محله چلسی به حق خود را. معمولا چلسی خیابان های شلوغ هستند — بسته بندی شده با مردم در انتظار در خط برای رستوران ها و خرید در بوتیک. آن را به مورد نبوده است به تازگی.

"آن احساس می کند مانند یک یکشنبه شب گفت:" Ivon رودریگز در تابستان weeknight. رودریگز biked به چلسی از بروکلین به چند دلیل — برای دریافت برخی از ورزش به کشف یک محله او تا به حال نشده است به برای مدتی و برای به دست آوردن برخی از, حرکت تند و سریع بال مرغ از یک جامائیکا رستوران دوستان خود را گفت: آنها تا به حال به را امتحان کنید.

خود مایکل فنتون فکر می کند این خط بالا بازگشایی خواهد آورد دیگر ماجراجویان مانند آنها را به محله. "آن را به معنای کسب و کار پس از آن شما به احتمال زیاد به کمک این مردمی انجام دهید خیلی بهتر است."

داخل جامائیکا رستوران رودریگز و فنتون دستور داد از Kone Soumalia مدیریت takeout و وانت. او می گوید: کسب و کار بوده است آهسته برای رستوران و کسب و کار در این نزدیکی هست. او فکر می کند که خط بالا را بازگشایی خواهد شد ارسال یک پیام: چلسی باز است.

جوآن Kwong آشنا است با مبارزه برای مشتریان در طول بیماری همه گیر. او اجرا می شود رودخانه مروارید Mart یک فروشگاه که مبادرت به فروش آسیایی, دکور و هنر است. فروشگاه خود را به یک محل در چلسی.

بزرگنمایی این تصویر

جوآن Kwong آشنا است با مبارزه برای مشتریان در طول بیماری همه گیر. او اجرا می شود رودخانه مروارید Mart یک فروشگاه که مبادرت به فروش آسیایی, دکور و هنر است. فروشگاه خود را به یک محل در چلسی. کامیل پترسن پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کامیل پترسن

او می داند که این محله الگوهای ترافیک به خوبی بسیاری از مشتریان در حال گردشگران و یا کارکنان از نزدیک فضای کاری. به دلیل همه گیر هر دو از این منابع از مشتریان خشک شده اند. و هنگامی که Kwong تلاش برای بازگشایی او چلسی محل وجود دارد فقط به اندازه کافی نیست مشتریان برای توجیه هزینه.

اما Kwong امیدوار است که خط بالا بازگشایی خواهد شد را به یک مشتری جدید برای چلسی — نیویورکر با cabin fever.

"من فکر می کنم زمانی که مردم خانه های خود را ترک در حال حاضر اگر شما در حال رفتن به رفتن به مشکل از قرار دادن ماسک بر روی قرار دادن بر روی دستکش, کار گرفتن در مترو, من فکر می کنم شما می خواهید را به یک بعد از آن را. بنابراین اگر وجود دارد یک جاذبه مانند خط بالا من فکر می کنم مردم می خواهند به صرف کمی از زمان وجود دارد" گفت: Kwong.

او امیدوار بالا خط بازدید کنندگان خواهد ماند به خوردن فروشگاه و صرف پول در چلسی.

جاناتان بولز هدایت مرکز شهری آینده اقتصادی اتاق فکر متمرکز در شهر نیویورک است. او می گوید: موج در coronavirus موارد در سراسر کشور و جهان چیست گردشگران هستند نه آینده را در هر زمان به زودی. کسب و کارهای محلی در حال شمارش در نیویورک جسارت به دیگر محلات — اساسا آمده برای خط بالا, ماندن, برای, حرکت تند و سریع بال مرغ و دکور.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن