شهر نیویورک مدارس برای باز کردن در پاییز با برخی از فرد آموزش

نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio گفت: این شهرستان در مدارس باز خواهد شد در پاییز اما با ترکیبی از حضوری و

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399

نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio گفت: این شهرستان در مدارس باز خواهد شد در پاییز اما با ترکیبی از حضوری و آموزش از راه دور گزینه های.

این طرح به احتمال زیاد خواهد شد قرار دادن دانش آموزان در مدرسه دو بار در هفته با توجه به بیانیه منتشر شده توسط شهردار و مدارس شهرستان صدراعظم ریچارد کررنزا در روز چهارشنبه. د Blasio همچنین اشاره کرد که 75 درصد از نیویورک خانواده ها خواست خود بچه ها در مدرسه.

"ما بچه ها را به مدرسه موفقیت و با خیال راحت تنها بزرگترین بخشی از راه اندازی مجدد شهر ما" د Blasio در بیانیه ای گفت:. "پدر و مادر را به وضوح صحبت – آنها می خواهند فرزندان خود را در ساختمان مدرسه به بیشترین حد ممکن است. رویکرد ما برای سقوط حداکثر در فرد راهنما در حالی که حفاظت از سلامت و ایمنی دانش آموزان ما و مربیان است."

تماس با استراتژی "حاوی یادگیری" به گفته مقامات شهرستان خواهد شد توزیع بیش از 300 ، 000 iPads ها. آن را نیز ارائه سه حالت مختلف برنامه ریزی مدل برای مدارس به طور بالقوه استفاده از در باز کردن و جدا كردن دانش آموزان به گروه.

در این بیانیه همچنین اشاره کرد که مدارس نیاز اجتماعی فاصله و ماسک و فوق العاده دسترسی به ضد عفونی کننده دست. همچنین اشاره کرد که فضاهای خواهد شد پیکربندی مجدد برای اجتماعی فاصله ناهار برگزار خواهد شد و در کلاس های درس و ساختمان خواهد بود ضد عفونی شبانه.

دیروز ایالت فلوریدا اعلام کرد که آن را باز مدارس به طور کامل در پاییز. این حرکت هم زده برخی از بحث در مورد اعداد در ادامه به بادکنک.

شهر نیویورک شد و یک بار کانون coronavirus همه گیر در امریکا است. اما در هفته های اخیر تعداد کل موارد گزارش شده به طور قابل توجهی کند شده است و مرگ و میر در هر روز را آغشته به تک رقمی. ایالت نیویورک نیز دیده می شود یک شیب بزرگ در coronavirus اعداد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن