جدید کسب و کار وارتون دین می گوید عدم تنوع ناشی از عدم اولویت

بزرگنمایی این تصویر پردیس از مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا در فیلادلفیا. بث J. Harpaz/AP پنهان ک

توسط MINERALNEWS در 3 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

پردیس از مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا در فیلادلفیا. بث J. Harpaz/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بث J. Harpaz/AP

یکی از کشور های پیشرو در کسب و کار schools — از مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا — هرگز به حال یک زن و یا یک فرد از رنگ به عنوان آن دین پس از آن تاسیس شد و نزدیک به 140 سال پیش است.

تا به حال است.

اریکا جیمز به عنوان وارتون را 15th دین در فوریه و رسما شروع به کار در اوایل این ماه.

دنیای کسب و کار شده است آهسته به منعکس کننده جنسیتی و نژادی آرایشی از امریکا امروز اما جیمز می گوید که به دلیل عدم توانایی آن را اتفاق می افتد.

"من فکر می کنم اگر ما می تواند ایجاد سیستم عامل رسانه های اجتماعی اگر ما می توانید با قرار دادن مردم در ماه و اگر ما می توانیم خود رانندگی اتومبیل وجود دارد بسیار کمی است که ما نمی تواند انجام دهد" جیمز گفت: در طول یک مصاحبه همه چیز در نظر گرفته شود. "بنابراین این واقعیت است که ما هنوز رتبهدهی نشده است ایجاد شده بیشتر و متنوع محیط کار بدان معنی است که ما به سادگی نیست و اولویت بندی آن است."

در این گزیده ای از مصاحبه او در مورد موانعی که زنان و مردم رنگ چهره در بالا رفتن اجرایی نردبان و آینده ای که در آن "فراگیر است و فقط منظور از روز است."

You انجام داده ایم بسیاری از تحقیقات به همین دلیل این خط لوله را ترویج بیشتر زنان و مردم رنگ به موقعیت های رهبری اجرایی. شما می توانید به ما بگویید که در مورد یکی از موانع است که شما شخصا با آن مواجه شده اند که کمک به شما را در درک این چالش ها دست اول?

به وضوح وجود دارد سازه در جایی که آن را دشوار برای زنان و مردم رنگ به قرار گرفتن در معرض فرصت ها در درون سازمان. مردمی از رنگ به طور کلی کمتر دسترسی به مربیان. حمایت از روابط مهم هستند اما مردمی از رنگ به طور کلی نیست حمایت در راه همان است.

آنچه من شخصا نیز یافت می شد نیاز به مسئولیت برای خود من موفقیت و پیشرفت در سازمان است. و برای من چه معنی است که من نیاز به تصور کنید که من تا به حال همه چیز را در آن زمان برای موفق شدن در یک کار و یا یک تکلیف است که ممکن است یک کشش تکلیف و خطر است که ما اغلب بسیاری از مردان را, حتی اگر آنها لازم نیست که تمام تجربه. و من فکر می کنم اغلب زنان بیشتر تمایلی به نقش های جدید مگر اینکه تمام است و نقطه چین و Ts در حال عبور است.

چه پیام خود به دانشجویان ورودی در وارتون در مورد مسئولیت های خود را نه فقط ساخت شرکت های موفق اما برای ساخت را شامل آنهایی است ؟

من نمی دانم که چگونه خیلی بیشتر از یک پیام است که ما نیاز به ارائه دلیل که من آن را ببینید هر نسل در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر حتی آگاه و یا آگاه اما انتظار است که آنها این است که فراگیر است و فقط منظور از روز است. و آنها به دنبال و خواستار فعلی خود را نیروی کار یا مدرسه به صورت فراگیر است. و است که اتفاق می افتد از دانش آموزان از دانش آموزان از رنگ, از زنان, از مردان است. من فقط دیدن آنها یک نیروی رو به رشد که در آن انتظار این است که سازمان آنها وارد خواهد شد متنوع و فراگیر است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن