جدید اجاره بازپرداخت قوانین می تواند منجر به سیل اخراج طرفداران هشدار

مستاجرها ممکن است در معرض به "لاستیک مهر" اخراج در طول همه گیر به دلیل تغییرات به طرح بازپرداخت قوانین موجود د

توسط MINERALNEWS در 30 تیر 1399

مستاجرها ممکن است در معرض به "لاستیک مهر" اخراج در طول همه گیر به دلیل تغییرات به طرح بازپرداخت قوانین موجود در پیشنهاد انتاریو قانون طرفداران می گویند.

لایحه 184 به حفاظت از مستاجران و تقویت جامعه مسکن عمل معرفی شد و اواسط ماه مارس در شروع COVID-19 بحران که منجر به بی سابقه از دست دادن شغل و سمت چپ هزاران نفر از مستاجران در تلاش برای پرداخت اجاره.

اما با این لایحه نزدیک شدن به نهایی تصویب و به قانون تبدیل مسکن طرفداران می گویند آنها در مورد تغییرات آن را می سازد به طرح بازپرداخت قوانین.

صاحبخانه باید همیشه قادر به رسمی بازپرداخت توافق با مستاجر خود را, اما قانون جدید اجازه خواهد داد که صاحبخانه به درخواست برای اخراج سفارش بدون شنیدن اگر مستاجر نمی تواند دیدار با شرایط بازپرداخت توافق گفت: Dania مجید یک وکیل با وکالت مرکز برای مستاجران, Ontario.

تحت قوانین فعلی حتی اگر مستاجر موفق به ملاقات با شرایط این توافق نامه صاحبخانه باید به موجر و مستاجر هیئت مدیره (LTB) برای یک جلسه برای به دست آوردن اخراج سفارش — drawn-out فرایند است که می تواند ماه به عنوان یک نتیجه از تاخیر ایجاد شده توسط COVID-19.

"من فکر می کنم یک لاستیک ماشین پرس یا رویکرد به این اخراج ترس است و مستاجران مسکن طرفداران" گفت: مجید. "انتظار می رود با حجم کار است که در انتظار LTB زمانی که آن را بازگشایی ما شنیده می شود دولت و مراجع به این لایحه و نیاز به روشن شدن."

مجید همچنین گفت که بر اساس قوانین جدید صاحبخانه می تواند ارائه طرح بازپرداخت — آیا مستاجر می خواهد به مذاکره یکی یا نه — و استفاده از آن در برابر مستاجر در آینده جلسات است که می تواند منجر به اخراج.

قوانین فعلی می گویند صاحبخانه و مستاجر باید به توافق برسند به مذاکره پرداخت.

طرفداران نگران صاحبخانه در حال حاضر خواهد شد "عمدا غیرقابل تحمل" برنامه ای برای مستاجران, دانستن مستاجرها به احتمال زیاد به طور پیش فرض گفت: مجید. مستاجر پس از آن قادر به اعتراف به پرونده خود را قبل از هیئت مدیره و یا آنها را در صورت عواقب آن در آینده شنوایی.

انگیزه ای برای اخراج گفت: مجید است که صاحبخانه می تواند مسئول هر آنچه که آنها آرزو برای خالی واحد با نرخ خالی هنوز هم کم است.

جولی o'driscoll سخنگوی وزیر امور شهری و مسکن استیو کلارک گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه ای اعلام کرد که قوانین جدید نیست یک مسیر مستقیم به سرعت و بلامنازع اخراج.

صاحبخانه هنوز هم باید برای به دست آوردن آنچه به نام یک رضایت منظور از هیئت مدیره به آنها اجازه می دهد به جست و خیز روند دادرسی اگر یک طرح بازپرداخت است نقض گفت: o'driscoll.

اما مجید گفت: اخذ رضایت منظور از هیئت مدیره است که عمدتا اداری. اسناد و مدارک ارائه شده را نشان می دهد نیست که آیا این طرح بازپرداخت به توافق معقول است چرا که جزئیات مستاجر شرایط شخصی از جمله درآمد ماهانه یا تغییر در وضعیت اشتغال.

O'driscoll گفت: "قانون تشویق بازپرداخت توافق به طوری که اخراج می تواند اجتناب شود" و این که نیاز به هیئت مدیره adjudicators را در نظر بگیرید اگر یک مالک اقدام به مذاکره یک طرح بازپرداخت "تقویت به صاحبخانه ضرورت کاوش در بازپرداخت موافقت نامه ها و حفظ tenancies — به جای توسل به اخراج."

تونی ایروین, رئيس جمهور و مدیر عامل فدراسیون اجاره-مسکن ارائه دهندگان انتاریو (FRPO) گفت: لایحه جدید بود به منظور مقابله با تاخیر در هیئت مدیره که به او گفته بود "ضعف" با موارد.

"ما نمی خواهیم کسی به از دست دادن مسکن خود را به خصوص در جهانی همه گیر" گفت: ایروین که سازمان 2,200 اعضای مسئول برخی از 350,000 مستاجر خانواده در انتاریو است.

در ابتدا از همه گیر این استان تحمیل یک مهلت قانونی برای اخراج اما نه در برنامه های کاربردی ساخته شده توسط صاحبخانه به دنبال اخراج مستاجران برای عدم پرداخت اجاره.

تحت پیشنهادی قانون, قوانین جدید برای عدم پرداخت اعمال می شود عطف به ماسبق به 17 مارس است.

Geordie دندانه که سران فدراسیون مترو تورنتو مستاجران انجمن توضیح داده شده در این قانون به عنوان "گیج کننده."

"این واقعیت که آنها در حال کمک به مستاجران با پول در هر راه دشوار است," او گفت: عدم وجود خاص کمک های مالی از استانی یا فدرال دولت برای مستاجران قادر به اجاره.

Coun. جاش Matlow شده است که فشار برای اجاره امداد از دیگر سطوح دولت گفت: تصویب لایحه 184 قرار می تواند مردم را در خیابان.

"داگ فورد گفت مستاجرها که او را به محافظت از آنها را از اخراج در حالی که درخواست آنها را به ماندن در خانه. اقدامات خود را نمی همسان خود عبارت" او در بیانیه ای گفت.

Carly Tisdall که زندگی در یک آپارتمان در نزدیکی ویکتوریا پارک و Danforth راه گفت: این لایحه لرزاند, مستاجران.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"من شگفت زده شد توسط چه مقدار از آن فقط تغییر کل روند اخراج" گفت: Tisdall که حمایت برای خودش و همسایه که در حال تلاش برای پرداخت اجاره.

"بلند مدت این تغییر راه مردم در انتاریو در صورت اخراج و من فکر می کنم عواقب راه گسترده تر از آنچه ما می توانیم در مقابل ما در حال حاضر," او گفت:.

"در یک شهرستان است که در حال حاضر مبارزه با بی خانمانی, ایده ساخت مسکن بیشتر نا امن به نظر می رسد مانند یک انتخاب ضعیف و من می دانم که این باعث می شود افراد در زندگی من و همسایگی من بسیار نگران برای آینده خود را."

Jennifer Pagliaro
جنیفر Pagliaro یک تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش سالن شهر و شهرداری سیاست برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @jpags


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن