مهاجران جدید صورت چالش های خاص تنظیم به زندگی در B. C. میان COVID-19

جدید مهاجران و پناهندگان در جنوب Okanagan جوامع صورت چالش های اضافی در میان COVID-19 pandemic گفت: گیلاس فرنان

توسط MINERALNEWS در 6 اردیبهشت 1399

جدید مهاجران و پناهندگان در جنوب Okanagan جوامع صورت چالش های اضافی در میان COVID-19 pandemic گفت: گیلاس فرناندز از جنوب Okanagan مهاجر و خدمات اجتماعی (SOICS) در طول یک مجازی تاون هال در روز چهارشنبه.

در طول جلسه هفتگی تسهیل جامعه بنیاد جنوب Okanagan و Similkameen فرناندز نگرانی در مورد مهاجران و پناهندگان در جامعه و تلاش برای به دست آوردن در حالی که در انزوای اجتماعی. او گفت: تقاضا برای خدمات SOICS فراهم می کند در حال رشد است به عنوان مشتریان مبارزه با موانع زبان و کارکنان سعی کنید به حرکت با خدمات آنلاین.

"آنچه که ما پیدا کرده اند این است که افزایش تقاضا وجود دارد. وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات است که در خارج وجود دارد. من فکر می کنم همه در حال تجربه زیادی از اطلاعات را پایمال بنابراین بسیاری از مشتریان ما در حال آمدن به آمریکا درخواست کمک در درک منافع چه هستند و چه شده است که وضعیت در اینجا در کانادا گفت:" فرناندز.

جدید پناهندگان و مهاجران گاهی اوقات لازم نیست انگلیسی صحبت می کنند و یا نمی دانند که حقوق خود را و چگونه جامعه توابع در کانادا گفت: فرناندز که ساخته شده است سخت تر به درک با خیلی جدید اطلاعات شناور در اطراف در هر روز. این است که در آن سازمان در تلاش است تا گام در.

اما فرناندز گفت: به دست آوردن این اطلاعات یک چالش بوده است که کارکنان در حال حاضر باید سعی کنید برای آموزش مشتریان فن آوری های جدید مانند زوم و اسکایپ که آنها به خود. بسیاری از این مشتریان گفت: فرناندز را به شدت محدود دسترسی به کامپیوتر و لپ تاپ و تجربه بسیار کمی با استفاده از آنها.

"شکاف است که ما شده ایم از دیدن تکنولوژی که هر کس به آن دسترسی ندارد و اگر این کار آنها ممکن است در یک خانواده بزرگ از هشت با یک کامپیوتر" او گفت:. "معمولا آن را به فرزندان خود که در مدرسه هستند و نیاز به مدیریت یادگیری از خانه است."

فرناندز گفت این است که چرا جامعه مشارکت بسیار مهم است در حال حاضر به عنوان سازمان است که قادر به ارائه خدمات است که آنها به طور معمول در فرد مگر اینکه مشتریان خود دسترسی به یک کامپیوتر بیشتر منزوی جوامع که در حال حاضر آسیب پذیر است.

یک گروه در جنوب Okanagan جامعه به شدت برای کمک به بازسازی رایانه و اهدا آنها به تازه واردان است. فرناندز گفت: سازمان نیاز به حمایت بیشتر شبیه به این برای حفظ ارتباط با مشتریان خود را در طول بیماری همه گیر در غیر این صورت شکاف خود ادامه خواهد داد و به شکل درون جامعه است.

"بین تلفن و ایمیل و سیستم عامل های آنلاین ما در حال تلاش برای پیدا کردن راه هایی برای اتصال," او گفت:.

یکی دیگر از منطقه است که SOICS دیدن است به عنوان یک مسئله این است که حمایت پدر و مادر که تازه وارد هستند در حال حاضر مواجه با آموزش کودکان خود را در حالی که آنها در حال یادگیری از خانه.

"در حال حاضر که تمام آموزش منتقل شده است به صفحه اصلی مبتنی بر یادگیری ما متوجه شدیم که بسیاری از تازه وارد به پدر و مادر در حال تلاش هستند چرا که آنها نیز آموزش زبان" فرناندز گفت. "و در حال حاضر نه تنها آنها یادگیری زبان آنها نیاز به حمایت از یادگیری کودکان در خانه با استفاده از تکنولوژی آنها ممکن است با آن آشنا شود."

آنها به دنبال در حال توسعه یک تکلیف باشگاه برای کمک به این خانواده ها در مقابله با وضعیت یادگیری. این SOICS نیز تعیین شده حل و فصل کارگر برای کار با معلمان و خانواده ها برای کمک به کاهش انتقال.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"در حال حاضر ما در حال پیدا کردن وجود دارد که شکاف که در آن پدر و مادر نیاز به کمک به کمک به کودکان خود را از طریق تکالیف آنها در حال رفتن را از طریق" گفت: فرناندز. او گفت: بسیاری از مردم جلو آمده و به داوطلب بنابراین این سازمان است که به دنبال راه هایی برای سازماندهی mentorships برای کمک به تازه وارد خانواده ها با این چالش است.

این SOICS همچنان به پیدا کردن راه هایی برای ارائه خود را معمول برنامه های خود را بین نسلی و آشپزی باغبانی کلاس که ارتباط فرزندان با پدربزرگ و مادربزرگ در حالی که تطبیق خدمات برای دیدار با نیازهای مشتری خود را پایه. در حال حاضر گفت: فرناندز این شامل بسیاری از ترجمه COVID-19 اطلاعات به زبان مشتریان خود را درک کنند.



tinyurlis.gdv.htclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن