جدید, آیداهو, قوانین, هدف, نما ساکنان

بزرگنمایی این تصویر کریس Mosier, اولین فرد همجنسگرا را به واجد شرایط برای المپیک محاکمه پیوست معترضا

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

کریس Mosier, اولین فرد همجنسگرا را به واجد شرایط برای المپیک محاکمه پیوست معترضان در بویزی آیداهو را به عقب براند برابر قانون با هدف قرار دادن فراجنسیتی ساکنان. جیمز داوسون/Boise State رادیو عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیمز داوسون/Boise State رادیو عمومی

دو قوانین جدید به اثر رفت در آیداهو این هفته که هدف فراجنسیتی ساکنان. وضع می آید بر روی پاشنه از یک عمده ایالات متحده تصمیم دیوان عالی کشور در ماه ژوئن که تا حد زیادی گسترش تجاوز به حقوق.

یکی از قوانین ممنوعیت تغییر جنسیت افراد از تغییر جنسیت در شناسنامه خود را در حالی که دیگر میله فراجنسیتی زنان و دختران از بازی در تیم های ورزشی که تراز خود را با هویت جنسیتی.

"ما در حال تلاش برای حل یک مشکل که وجود ندارد" گفت: Chris Mosier, اولین فرد همجنسگرا را به واجد شرایط برای المپیک آزمایشی. "ما در حال دیدن گسترده سلطه توسط فراجنسیتی به زنان و دختران است."

در اوایل این سال به عنوان صورتحساب در آمد قبل از آیداهو مقننه معترضان بسیج در خارج از دولت و کنگره آمریکا در بویزی در تلاش برای رعایت نما ، Mosier بود که در آن تجمع در ماه مارس اصرار آیداهو نمایندگان مجلس به رد لوایح.

"این نه فقط در مورد تغییر جنسیت ورزشکاران است. این دروازه به ایجاد تبعیض بیشتر سیاست های افتراقی در برابر ترانس, مردم," او گفت:.

کسب و کارهای بزرگ در آیداهو صحبت کردن بیش از حد. تکنولوژی غول های HP و میکرون و همچنین Clif Bar و ماست ساز Chobani با ارسال نامه ای به قانونگذاران ایالتی گفت: طرح خواهد صدمه دیده خود را استخدام کردند.

"اگر ما قادر به جذب استعداد که در نهایت ما نمی تواند به بهترین نوآوری و این چیزی است که همه ما در حال تلاش برای"گفت: Sharawn Connors, میکرون معاون رئیس جمهور برای تنوع و برابری و شمول است. "در بالا از آن, آن را درست انجام دهید. اما آن را خوب است برای کسب و کار به عنوان به خوبی."

با وجود این کسب و کار لابی و اعتراض مقننه تصویب لوایح و رژیم صهیونیستی است. براد کمی آنها را امضا و به قانون. آنها رفت و به تاثیر ژوئیه 1.

این نما ورزشکار قانون ممنوعیت اولین از نوع خود در کشور است. دولت Rep. باربارا Ehardt سابق دانشگاهی بسکتبال مربی حمایت از آن. در بحث طبقه در آیداهو خانه Ehardt در دفاع از این حرکت به عنوان حفاظت از دسترسی به ورزشی که او خواستار "بیولوژیکی" دختران و زنان است.

"شما ببینید در ورزش ما مورد نیاز است. ما استاندارد است و نه بر اساس احساسات "Ehardt گفت. "ما باید از این به منظور شرکت برای اطمینان از انصاف برای همه است."

تبعیض گسترده درک

قانون در حال حاضر به چالش در دادگاه فدرال. آن چهره یک نبرد دشوار وجود دارد با توجه به دیوان عالی کشور اخیر تجاوز اشتغال تصمیم با توجه به ریچارد Seamon یک قانون اساسی استاد در دانشگاه آیداهو.

"تصمیم دادگاه در حال رفتن برای حمایت از استدلال است که مفهوم تبعیض جنسی باید درک گسترده در تمام مناطق – از جمله امکانات رفاهی – که در آن ممنوع" Seamon گفت.

این قانون که ممنوعیت افراد از تغییر جنسیت در گواهی تولد خود را می آید را به اثر فقط به عنوان الیور جانسون-Waskow در فرایند تغییر جنسیت در هویت اسناد و مدارک.

"نیاز به دیدن من نام و نام خانوادگی یا نام مرده بر روی کاغذ شنیدن آن از طریق تلفن و هر چیزی که آن را واقعا یک ماشه برای من جنس بیقراری" جانسون-Waskow گفت.

جنس بیقراری یک بیماری است که در آن عدم تطابق بین یک فرد جنسیت داده شده در هنگام تولد و جنسیت خود را هویت می تواند مقدار زیادی از اضطراب و استرس است.

حامیان قانون ممنوعیت تغییر شناسنامه استدلال می کنند که اطلاعات حیاتی برای پیگیری مسائل بهداشتی به عنوان مثال آیا مردان و یا زنان بیشتر تحت تاثیر بیماری های خاص مانند بیماری های قلبی یا فشار خون بالا.

اما جانسون-Waskow گفت که اطلاعات به راحتی می تواند ذخیره شده در یک پایگاه داده جداگانه.

"که به نظر می رسد مانند چیزی است که خیلی ساده است به نظر من و چیزی که ما به راحتی می تواند بدون صدمه زدن به این افراد و صدمه زدن به خودم گنجانده شده است."

دو سال پیش یک قاضی فدرال مسدود اداری سیاست در آیداهو است که مانع از نما مردم از تغییر شناسنامه خود را. دولت شروع به پذیرش گواهی تولد تغییرات در سال 2018 اما این قانون جدید که جایگزین سیاست.

همان قاضی به تازگی مجددا او دستور دائم در ماه گذشته است اما حکومت در قانون اساسی از قانون است. در حال حاضر جامعه طرفداران وزن یکی دیگر از چالش قانونی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب