یخ جدید سرکوب در پناهگاه شهرستانها جرقه واکنش در L. A.

لس آنجلس مقامات مجری قانون در حال هل دادن به عقب در برابر جدید مهاجرت فدرال فشار برای اضافه کردن منابع بیشتر د

توسط MINERALNEWS در 26 بهمن 1398

لس آنجلس مقامات مجری قانون در حال هل دادن به عقب در برابر جدید مهاجرت فدرال فشار برای اضافه کردن منابع بیشتر در پناهگاه شهرستانها به عنوان برگ برنده دولت همچنان به هدف قرار دادن آن دسته از مهاجران که وارد آمریکا بدون اسناد قانونی است.

رابطه بین یخ و بسیاری از سازمان های اجرای قانون محلی به مدت طولانی شده است مملو. پس از مغلوب ساختن پیشی جستن آن رشد کرده است تنها شکننده تر به عنوان پلیس دست و پنجه نرم کردن با حفظ ارتباط با یخ در حالی که همچنین متعادل شفافیت با جامعه و رهبران مدنی.

کسانی که تنش ها به خصوص مشهود در کالیفرنیا که در آن اجرای قانون محلی باید پایبند یک "پناهگاه" قانون سنا لایحه 54 که رفت به اثر در سال گذشته به ارائه برای حفاظت از مهاجران در این کشور غیر قانونی است. در L. A., اداره پلیس متوقف درگیر شدن در عملیات های مشترک تصفیه یی را با یخ است که به طور مستقیم درگیر داخلی اجرای مهاجرت و دیگر نقل و انتقال مردم با برخی از جزئی محکومیت های کیفری به یخ بازداشت کرده است.

تبلیغات

در آخرین نقطه اشتعال ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی سخنگوی برنامه ای برای استقرار 50 ماموران مرزبانی و 50 رشته عملیات ماموران گمرک در نه مناطق با توجه به آژانس. افسران تعلیم دیده خواهد شد ارسال به شهرستانها از جمله لس آنجلس و شیکاگو و نیویورک.

اضافی عوامل به شمار می رود ارسال شده به سان فرانسیسکو, بوستون, New Orleans, دیترویت, نیوجرسی و دیگر شهرها با توجه به آژانس. استقرار تیم اجرا خواهد شد از فوریه تا مه.

چه شده است این واکنش در لس آنجلس ؟

شهردار اریک Garcetti و پلیس لس آنجلس رئیس میشل مور منتشر شد تصویری جمعه گفت پلیس محلی نمی خواهد کار با یخ.

تبلیغات

"صرف نظر از وضعیت مهاجرتی خود را, من می خواهم هر Angeleno بدانید که شهر خود را در کنار خود است. در اینجا در لس آنجلس ما اداره پلیس نیست هماهنگ با یخ و یا شرکت در مهاجرت اجرای" Garcetti گفت در توییتر.

"مهاجرت فدرال مهم است. ایمنی پلیس مهم است. و ما قصد داریم به ترکیب آن دو" مور اضافه شده است.

L. A. County Sheriff الکس بیانوبا نیز منتشر شد بیانیه ای در روز جمعه گفت: "من به شدت مخالف این غیر مسئولانه استقرار فدرال SWAT عوامل در لس آنجلس به صورت داخلی اجرای مهاجرت.

"این ضعیف فکر برنامه ریزی می توان تنها به عنوان یک تاکتیک برای ارعاب در حال حاضر جمعیت آسیب پذیر و درایو آنها را عمیق تر به سایه" بیانیه ای گفت:. "ما هر گونه امن تر اگر کل یک بخش از جامعه ما این است که ترس به گزارش جرائم به اجرای قانون محلی است."

س: آیا مهاجرت فدرال مقامات گفت ؟

آداب و رسوم و عوامل گشت مرزی و افسران بودن دقیق به کمک یخ می آیند از بخش های مختلف و موقعیت های شغلی از جمله برخی از آموزش دیده در عملیات تاکتیکی با توجه به آژانس.

"یخ است که با استفاده از CBP, برای تکمیل اجرای فعالیت در پاسخ به این منابع با چالش های ناشی از پناهگاه-شهر سیاست" یخ مدیر متی Albence در بیانیه ای گفت.

Albence گفت: در بیانیه ای که از این اقدام گرفته شد در پاسخ به پناهگاه-شهرستان سازمان های اجرای قانون و نه همکاری با مقامات فدرال با تبدیل بیش از مهاجران برگزار می شود در زندان های محلی. به عنوان یک نتیجه, در این بیانیه ادامه داد: ماموران فدرال "مجبور به در بزرگ بازداشت جنایی بیگانگان که منتشر شده است به جوامع است."

تبلیغات

"این تلاش نیاز به یک مقدار قابل توجهی از زمان اضافی و منابع" Albence گفت. "زمانی که پناهگاه شهرستانها انتشار این مجرمان به خیابان را افزایش می دهد وقوع پیشگیری از جرایم و از همه مهمتر پیشگیری قربانیان است."

تعداد عدم بازداشت موارد از افزایش 2.6 میلیون دلار در سال مالی 2018 به بیش از 3.2 میلیون دلار در سال مالی زیر با توجه به DHS.

"با 5,300 ERO [و اجرای عملیات حذف] مأموران اجرای قانون — برخی از آنها مفصل به مرز یخ آیا منابع کافی به طور موثر مدیریت پایدار و افزایش غیر بازداشت مواردی که تشدید این افزایش از پناهگاه های قضایی" آژانس در بیانیه ای گفت.

آنچه که در مورد حقوق مهاجر گروه ؟

"این است که شفاف اقدامات تلافی جویانه علیه دولت های محلی برای امتناع از انجام این دولت مناقصه" گفت: Naureen شاه ارشد سیاست و وکالت وکیل در مهاجران حقوق برای اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در بیانیه ای گفت:. "آن قرار داده خواهد شد زندگی در معرض خطر بیشتر militarizing خیابان های ما. دولت های محلی باید منتظر عواقب آن برای تمرکز بر نیازهای جامعه محلی و با استفاده از پول مالیات دهندگان مسئولانه به جای کمک به اخراج و بازداشت اعضای جامعه."

طرفداران گفت که واکنش سریع شبکه های که ارائه خطوط تماس ویژه برای مهاجران رو به بازداشت توسط ماموران اداره مهاجرت و اعزام روت حقوقی ناظران به حملات, خواهد شد در آماده باش بیش از آخر هفته.

حمید Yazdan پناه حمایت مدیر مهاجر دفاع طرفداران در منطقه خلیج گفت: این عملیات بخشی از یک الگوی تکرار شده و با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از استفاده از ترس سیاسی برای به دست آوردن: "پناهگاه سیاست های بازتابی از ارزش های مشترک و تار و پود آن جامعه است. این تشدید نمی خواهید برای متوقف کردن آن است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن