جدید کالیفرنیا برنامه های امداد برای ثبت نشده ضعف تقاضا

بزرگنمایی این تصویر مسیحی (سمت چپ) و همسرش Monze (راست) گذاشته شد از رستوران شغل در اواسط ماه مارس و

توسط MINERALNEWS در 7 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مسیحی (سمت چپ) و همسرش Monze (راست) گذاشته شد از رستوران شغل در اواسط ماه مارس و واجد شرایط برای دریافت نرخ بیکاری چرا که آنها مهاجران مستند نشده. لیز Hafalia/سان فرانسیسکو کرونیکل از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لیز Hafalia/سان فرانسیسکو کرونیکل از طریق گتی ایماژ

کالیفرنیا برای اولین بار از آن نوع تلاش برای دریافت کمک های نقدی به دست کارگران ثبت نشده متاثر از coronavirus خاموش کردم به یک پر از دست انداز بیش از شروع هفته گذشته.

در سراسر کشور دهها هزار نفر از مهاجران تماس به درخواست مواجه سیگنال مشغول سقوط خطوط تلفن و نا امیدی.

"مردم از جان گذشته در حال حاضر می گوید:" کریستوفر مارتینز ارشد برنامه افسر خیریه کاتولیک شرق خلیج "به همین دلیل آنها در حال رسیدن است. و آنها بسیار نگران هستیم که این بودجه را اجرا خواهد کرد به سرعت. اما ما تنها مردم را به تلاش برای نگه داشتن."

خیریه کاتولیک یکی از ده غیر انتفاعی و مهاجرت گروه های حقوق بشر در ایالت کالیفرنیا با همکاری سعی کنید برای رسیدن به کارگران که در اینجا زندگی می کنند به طور غیر قانونی. بسیاری از در حال انجام کار است که واجد شرایط به عنوان یک کار ضروری اما وضعیت خود را باعث می شود آنها را فاقد شرایط لازم برای فدرال همه گیر امداد به عنوان به خوبی به عنوان بسیاری از دولت های محلی و امداد.

"آنها ارائه خدمات ارزشمند به جامعه ما و به دلیل همه گیر اساسا آنها در درآمد صفر در حال حاضر می گوید:" مارتینز. "آنها بعد ارائه دهندگان مراقبت های تصفیه خانه ارائه نقاشی و یا به طور کلی کار قرارداد."

متقاضیان باید با معیارهای خاصی است. برای کسانی که در حال تصویب برنامه ارائه می دهد مستقیم و پرداخت نقدی از $500 در هر فرد بالغ به 1000 $حداکثر در هر خانواده است.

از آنجا که از virus مربوط به نگرانی های بهداشتی و همچنین اخراج ترس وجود دارد هیچ فرد و یا برنامه های کاربردی آنلاین برای کمک پول است. آن را تقریبا همه فرآوری شده به صورت الکترونیکی و از طریق خطوط تلفن. تماس گیرنده اغلب هیچ توانایی به ترک پیام های تلفن به طوری که خطوط تا کنون همواره پربار.

"من شماره گیری و شماره گیری و شماره گیری و من دریافت یک سیگنال مشغول می گوید:" جیمی مهاجر از السالوادور است که نمی خواهم نام خانوادگی استفاده می شود به دلیل وضعیت خود را. "من احساس می کنم این فرصت از بین می رود و هر روز سرمایه های در حال اجرا پایین در هر روز و هیچ یک میدارد تا من تماس بگیرید."

بودجه در حال doled اول آمده, بر اساس اولین خدمت کرده تا مالیات دهندگان بودجه $75 میلیون گلدان از پول اجرا می شود. یک گروه از بنیادهای خصوصی و خیرین به نام Grantmakers در رابطه با مهاجران و پناهندگان متعهد اضافی $50 میلیون مستقیم کمک های مالی به خانواده های مهاجران مستند نشده.

جیمی می گوید: همسر و دو فرزند در سنین 8 و 5 می ترسم. او با این نسخهها کار ساخت و ساز در جنوب کالیفرنیا نصب گرمایش و تهویه مطبوع واحد است. او می گوید: او پرداخت هر نصب و راه اندازی, اما از ماه مارس کار بوده است پراکنده. دو هفته پیش از آن متوقف شده است.

فرزندان خود را در حال شهروندان ایالات متحده و آنها واجد شرایط برای مواد غذایی تمبر و برخی کمک های دیگر, اما نه برای فدرال coronavirus بودجه امداد هستند زیرا کودکان از کارگران ثبت نشده. جیمی می گوید که او هرگز قبل از در خواست کمک دولت است.

"من همیشه با ارائه کار خود را," او می گوید: با افتخار. اما او نگرانی در مورد آنچه اتفاق می افتد به همه گیر می پوشد ، "من نمی دانم آنچه من انجام می دهند, اما من می دانم که آن را بسیار سخت برای من است."

ایالت کالیفرنیا در حال کار با گروه در حال حاضر شناخته شده و مورد اعتماد در این جوامع توسط افرادی که وضعیت مهاجرت می توانید آنها را به ترس از مقامات.

یک کنسرسیوم از منطقه خلیج خیریه کاتولیک مسئول اجرای برنامه های گسترده تر منطقه است. آن است به طور متوسط حدود 200000 تماس در روز تا کنون. در چند روز تماس حجم سقوط خطوط. این گروه فقط 100 نفر از پاسخ دادن به تلفن.

"از آن صحبت می کند واقعا به چه عظیم نیاز است" مارتینز می گوید. "حتی اگر ما تا به حال 500 عوامل آماده برای پاسخ به تماس های ما به سادگی قادر نخواهد بود برای رسیدن به همه است."

غیرمنتظره خطوط تلفن نه تنها مانع است. برخی از متقاضیان لازم نیست که دسترسی به کامپیوتر. دیگران نیست, راحت دانلود نرم افزار بر روی تلفن های خود را.

"بخشی از این چالش از این فرایند در توزیع امداد رسانی کمک های مالی این واقعیت است که ما مجبور به پیاده روی مردمی از طریق یک فرایند قادر به استفاده از تلفن های خود را به ما اسناد و مدارک و یا داده ها" و به استفاده از تلفن های همراه خود را به صورت e-امضا می گوید دیانا Tellefson-تورس که مدیر اجرایی, ایالات, مزرعه, کارگران, بنیاد یک سازمان مردمی است که پردازش و ارزیابی کمک های کاربردی در دره مرکزی. "است که با اضافه کردن زمان بیشتری برای خدمت به مردمی از طریق تلفن."

او و کارکنان اغلب توصیه به متقاضیان با محدود tech تجربه به کمک طلب کردن از کمک فرزندان نوجوان خود و یا شخص دیگری در خانواده است که بیشتر با تکنولوژی زرنگ و دانا.

با وجود چالش های مهاجران در حال گرفتن کمک کند. برای مثال در هفته اول, Bay منطقه گروه های فرآوری شده بیش از 2500 کارت نقدی به ارزش بیش از 1.2 میلیون دلار, می گوید, سخنگوی مریم کوهن با موسسات خیریه کاتولیک.

California Department of Social Services سخنگوی Jason Montiel کاهش یافته است برای پاسخ به سوالات در مورد این برنامه و آن سنگی rollout. در یک ایمیل فرستاده بیانیه Montiel فقط گفت که "12 سازمان های غیر انتفاعی در حال دریافت تعداد زیادی از سوالات و در حال کار به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است برای پاسخ به مردم درخواست کمک در یک چاه کن همیشه ته چاهه اساس. سازمان های غیر انتفاعی در حال کار برای راه اندازی های اضافی خطوط تلفن برای گسترش ظرفیت."

تقلا بخشی از یک ریاضی پایه مشکل: وجود دارد فقط به اندازه کافی پول برای کمک 250,000 مردم است. اما وجود حدود 2 میلیون کارگر در کشور به طور غیر قانونی به طور بالقوه ترک برخی از 1.75 میلیون نفر در بدون نیاز به کمک.

"ما شده اند به شنیدن نیازها و تروما و استرس از ما ثبت نشده جامعه از این بیماری همه گیر نورد پرسیدن چه اتفاقی می افتد به آنها را اگر آنها مریض می گوید:" لوز Gallegos, جامعه, مدیر برنامه در TODEC مرکز حقوقی مستقر در پرریس کالیفرنیا یکی از سازمان های غیر انتفاعی پردازش برنامه های کاربردی.

گالگوس تصدیق میکند که $500 ممکن است پوشش همه هزینه های اما متقاضیان به او بگویید که آنها با استفاده از پول برای خرید مواد غذایی یا داروها, پرداخت قبض تلفن و یا استفاده از آن برای حمل و نقل.

"این بسیار عاطفی فقط به گوش مردمی که رفته اند را از طریق فرایند و فقط خدا را شکر," Gallegos می گوید.

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام کرد این برنامه در ماه آوریل گفت که او احساس عمیق قدردانی به مهاجران مستند نشده که "هنوز در ترس از اخراج اما هنوز هم پرداختن به نیازهای ضروری از ده ها میلیون نفر از کالیفرنیا."

کالیفرنیا مقامات می گویند مهاجران مستند نشده پرداخت بیش از $2.5 میلیارد دلار در مالیات ایالتی و محلی در سال گذشته است.

قریب به اتفاق تقاضا در این هفته باعث شده است تا برخی از سازمان های خیریه به تماس برای دور دوم از بودجه دولت است. که بعید است با توجه به دولت عظیم بودجه گلایه در این بیماری همه گیر را از خواب بیدار.

این برنامه همچنین تسریع تلاش های سازمان های غیر انتفاعی برای افزایش جمع آوری اعانه خود را برای مهاجران در نیاز.

یک گروه محافظه کار کرده بود شکایت کرد دولت به سعی کنید برای جلوگیری از مالیات دهندگان بودجه به مهاجران مستند نشده. دادگاه عالی ایالت رد دعوی در دادگاه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن