جدید bullet train طرح رنگ تصویر خوش بینانه اما مخالفان همچنان به رشد

هر سال دیگر کالیفرنیا قطار گلوله اقتدار مسائل یک طرح کسب و کار برای حمایت از علت آن و در سال جاری 168-صفحه سند آمد این هفته با کلمات که واضح است در حال حاضر توسط:

“ساختمان کشور اولین بار واقعا با سرعت بالا راه آهن سیستم است که قطعا آسان نیست” گفت: اجرایی برایان کلی در اولین جمله از این گزارش.

کلی می رود می گویند اما با این وجود ارزش این مشکل برای تمام دلایلی که بیان شده است در طول زمان: این امر نشان دهنده کالیفرنیا “رهبری” در یک محیطی و اقتصادی, ساخت, ایجاد میلیاردها دلار در آینده رشد.

بسیاری از قانونگذاران کالیفرنیا متفاوت خواهد بود با هر ایده اما این که توافق خود را با کلی شروع به از هم پاشیدن.

تبلیغات

2020 طرح برای ساختمان لس آنجلس به سان فرانسیسکو قطار گلوله است و ایجاد تردید و مخالفت باز از هر دوسالانه طرح پس از رای دهندگان تصویب $9 میلیارد دلار اوراق قرضه برای تلاش در سال 2008. این نشان دهنده رشد هزینه های طول برنامه و نامتناسب مزایای این پروژه در دهه آینده.

“یک بار دیگر به نظر می رسد با سرعت بالا راه آهن اقتدار منتشر کرده است در سال 2020 پیش نویس طرح کسب و کار, یک پیشنهاد برای آینده آن است که آن را نمی تواند و نمی خواهد در ارائه آنچه وعده داده شده است” گفت: مونتاژ حمل و نقل رئیس کمیته جیم Frazier (D-Fairfield) به شدت افزایش خود ارزیابی منفی از این پروژه است. “هر نسخه از طرح کسب و کار با افزایش هزینه ها و کاهش دامنه و دیگر شبیه چشم انداز وعده داده شده در سال 2008 رای گیری.”

Frazier شد واکنش به یک طرح است که نزول تمام از دولت باقی مانده پول با سرعت بالا راه آهن — حدود 20.5 میلیارد دلار از طریق 2030 — به بخشی از سیستم عامل در حال اجرا از Burbank به مرسد که قرار است به سوخت حمایت عمومی برای سرمایه گذاری بیشتر.

استدلال در برابر راه آهن و سازمان برنامه آغاز شد و در جنوب کالیفرنیا در سال گذشته و در حال حاضر شامل یک راه باریک گسترده تر از قانون گذاران. لس آنجلس حزبی که شامل اعضای مجمع و سناتور از ایالت نوشت: به رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom فقط قبل از طرح کسب و کار درخواست برای یک بحث اساسی در مورد پروژه های آینده به طور ضمنی رد طرح موجود.

تبلیغات

پس از طرح کسب و کار صادر شد یکشنبه بیش از نیم دوجین اعضای مجمع از لس آنجلس و اورنج استان ها با صدور بیانیه و امضا نامه ابراز رزرو و یا مخالفت هدف از این طرح که پور تمام باقی مانده بودجه از طریق 2030 به دره مرکزی.

“ما در حال نا امید است که با سرعت بالا راه آهن اقتدار در حال حرکت به جلو با جایگزین مشخص شده در پیش نویس 2020 طرح کسب و کار” نوشت: پنج کلید قانونگذاران از لس آنجلس و اورنج شهرستانهای رهبری سخنران آنتونی رندن (D-لکوود). “ما نگران آن است که قدرت همچنان به چشم پوشی از گزینه های است که ایجاد منافع بلند مدت برای موفقیت با سرعت بالا راه آهن و از همه مهمتر برای کالیفرنیا سواران.”

در مصاحبه روز شنبه, Assemblywoman لورا فریدمن (D-گلندیل) وجود دارد گفت: بیشتر شک و تردید قانون گذاران که نمی امضای این نامه از جمله کسانی که از مناطق مرکزی و شمال کالیفرنیا.

رندن انداخته است وزن خود را در پشت یک طرح برای منحرف کردن حدود 5 میلیارد دلار 20.5 میلیارد دلار است که رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom می خواهد به نزول به دره مرکزی و سرمایه گذاری آن را به مسافری راه آهن در بخش جنوب و شمال کالیفرنیا. آن بخش در نهایت می تواند مورد استفاده قرار گیرد با سرعت بالا راه آهن, بنابراین آن را نمی خواهد یک انحراف از پول از این پروژه اما یک مرتب سازی مجدد برنامه ریزی ساخت و ساز رندن تأکید کرده است. یک مترولینک گزارش در سال گذشته برآورد شده چنین سرمایه گذاری خواهد دو راه آهن ridership بین کالیفرنیا و لس آنجلس تسکین احتقان در I-5.

اما طرح کسب و کار معتقد است که نگه داشتن پول در دره مرکزی بازده بزرگتر ridership افزایش بیشتر و بهبود کیفیت هوا. کسانی که برآورد ares نه در اصلی گزارش اما حمایت از ویژگی های سند ادعا میکند که ridership خواهد سه گانه در دره مرکزی و در اتصال مسیرهای به منطقه خلیج از آهن های موجود خدمات.

اگر راه آهن اقتدار نبود داشتن بسیاری از مشکلات در اجرای این پروژه آن را نمی ممکن است روبرو آنقدر دوم حدس زدن.

جدید کسب و کار و برنامه ریزی قرار می دهد و در آینده در کل هزینه از لس آنجلس به سان فرانسیسکو سیستم در $80.3 میلیارد دلار است که آن را ادعا میکند که تنها 1.3 میلیارد دلار افزایش دهد. اما این پرش است تنها از تابستان گذشته. 2018 طرح کسب و کار تا به حال هزینه $77.3 میلیارد و ساخت آن 3 میلیارد دلار افزایش و 16 میلیارد دلار جهش از سال 2016.

هنگامی که رای دهندگان مورد تایید راه آهن باند در سال 2008 به آنها گفته شد کل سیستم خواهد بود عامل این سال هر چند در حال حاضر پیش بینی شده در 2033. ساخت و ساز در دره مرکزی گرفتار تقریبا به عنوان به زودی به عنوان اولین قرارداد صادر شد و باقی مانده است بسیار آهسته تر از مورد نیاز برای دیدار آینده مهلت.

تبلیغات

طرح کسب و کار اشاره می کند که ساخت و ساز آن رای بهبود ضربه به طور متوسط هزینه های نرخ از $500,000 در روز در سه ماهه چهارم سال 2019. اما بیش از 1000 روز از طریق پایان سال 2022 قدرت نیاز به صرف هزینه در یک دور سریع تر رای به تکمیل این پروژه است.

این پروژه باید در ساخت 48 سازه در کینگز کانتی برای مثال آغاز شده است و تنها 12 تا از آنها را با توجه به آن تازه ترین گزارش پیشرفت. گرفتن ساخت و ساز رای تا با چالش های بسیاری از جمله صدها نفر از قطعات زمین است که هنوز هم نشده است به دست آورد در طول مسیر.

“با وجود تلاش های خودم و برخی از همکاران من قدرت همچنان به پیشنهاد برق یک بخش از یک خط قطار در دره مرکزی اضافه خواهد شد که میلیاردها دلار به این پروژه و ارائه کمی و یا بدون سود” Frazier گفت.

به نام او به صورت صادقانه “ارزیابی” است که راه آهن اقتدار هرگز ارائه شده است. “هر تکرار از طرح کسب و کار همراه با وعده های جدید و بدون نتیجه است.”

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>