تجزیه و تحلیل جدید نشان می دهد ماه اجتماعی فاصله ممکن است مورد نیاز برای جلوگیری از ویروس

بزرگنمایی این تصویر Oculus هاب حمل و نقل در منهتن در روز دوشنبه. فرمانداران نیویورک نیوجرسی و کان

توسط MINERALNEWS در 28 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

Oculus هاب حمل و نقل در منهتن در روز دوشنبه. فرمانداران نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات را ممنوع اعلام کرد تمام تجمعات از 50 یا بیشتر مردم گفت: "میله, رستوران ها, قمار و ورزشگاه باید دید. Gabriela Bhaskar/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Gabriela Bhaskar/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

ایالات متحده در مواجهه با یک گریم معضل: یا به طور موثر تعطیل کردن جامعه برای ماه برای جلوگیری از انتقال coronavirus یا دیدن سیستم مراقبت های بهداشتی غرق افرادی که نیاز به درمان برای عفونت های شدید.

که این نتیجه از نفوذ و تحلیل جدید با احترام گروه در امپریال کالج لندن است که شبیه سازی های کامپیوتری از شیوع بیماری.

یافته های خود قرار داده و سیاست گذاران در یک اتصال آنها به عنوان فکر می کنم در مورد چگونه به حرکت به جلو در هفته پیش رو, هنگامی که وجود دارد هیچ واکسن و یا اثبات شده درمان است.

"این خانه را پیام که در کالج امپریال مدل است که به منظور حفظ از قریب به اتفاق سیستم مراقبت های بهداشتی با موارد شدید ما در حال رفتن به باید بسیار تنگ کنترل در محل انتقال از طریق اجتماعی فاصله. و آن کنترل می شود آنقدر تنگ است که آنها خواهد شد از لحاظ اقتصادی و اجتماعی بسیار مضر می گوید:" مارک Lipsitch, یک متخصص بیماری های عفونی مدلسازی در دانشگاه هاروارد.

"وجود دارد هیچ گزینه واقعا خوب نیست که شامل حداقل یکی از این دو مشکلات," او اضافه شده است. "و در واقع هر دو می تواند اتفاق می افتد اگر ما نیستند بسیار مراقب باشید در مورد چگونه ما مدیریت همه چیز است."

پیش بینی ها از مدل های مانند این یکی به نظر می رسد که تا به حال تأثیر عمده ای بر مقامات بالا تصمیم گیری توصیه می شود که همه آمریکایی ها اجتناب از گروه 10 یا بیشتر مردم دور ماندن از کافه ها و رستوران ها و نه سفر بی ارزش.

"ما تا به حال اطلاعات جدید بیرون آمدن از یک مدل و آنچه که بیشترین تأثیر را در مدل اجتماعی فاصله: گروه های کوچک نمی خواهید در گروه های بزرگ, گفت:" دکتر دبورا Birx که در خدمت به عنوان coronavirus پاسخ هماهنگ کننده کاخ سفید Coronavirus نیروی کار به عنوان کاخ سفید اعلام کرد این توصیه ها در روز دوشنبه.

در روز سه شنبه رئیس جمهور تهمت و گفت: وظیفه نیروی نگاه کرده بود در انواع مدل ها. هیچ مدل خاص او گفت که او را وادار به حرکت به جلو در اجتماعی جدید فاصله توصیه.

"این جایی است که ما قرار بود این چیزی است که ما تا به حال در ذهن" رئیس جمهور نسبت ناروا گفت. "این قدم منطقی بعدی."

مشکل این است که با توجه به کالج امپریال مدل آن مشخص نیست چه مراحل باید پس از این یکی.

محققان پیش بینی کرد که اگر ایالات متحده انجام مطلقا هیچ چیزی برای کاهش گسترش coronavirus حدود 2.2 میلیون نفر می میرند.

محققان پس از آن نگاه در اثر ترکیب های مختلف از مداخلات — از جمله خانه جداسازی افراد آلوده صفحه اصلی قرنطینه برای تمام اعضای خانواده از افراد آلوده اجتماعی فاصله برای تمام سنین و اجتماعی فاصله توسط کسانی که بیش از سن 70.

یکی از گزینه های آنها در نظر گرفته بود نسبتا متوسط محدودیت در فعالیت های اجتماعی است. آن را در ترکیب اصلی جداسازی موارد صفحه اصلی قرنطینه برای اعضای خانواده و اجتماعی فاصله تنها کسانی که بیش از 70. این رویکرد کاهش مرگ و میر به نصف کاهش می یابد و اوج بهداشت و درمان تقاضا توسط دو سوم آنها یافت می شود.

اما آن را هنوز هم منجر به بسیاری از مرگ و میر و ضعف بخش های مراقبت ويژه. شبیه سازی نشان داد که با افزایش ظرفیت بیمارستان ها خواهد بود بیش از حداقل 8 برابر شده است. حتی اگر تمام بيماران تحت درمان, U. S. خواهد بیش از 1 میلیون مرگ و میر.

در مدل نگه داشتن تعداد مرگ و میر پایین و نگه داشتن مراقبت های بهداشتی سیستم کارکرد مورد نیاز اجتماعی فاصله برای کل جمعیت بیش از یک دوره طولانی از زمان.

"آن است که به احتمال زیاد چنین اقداماتی — که مهمترین آنها در مقیاس بزرگ اجتماعی فاصله — نیاز به در محل برای چندین ماه و شاید تا یک واکسن در دسترس می شود" پژوهشگر نیل فرگوسن گفت: در یک بیانیه کتبی ارائه شده توسط دانشگاه. "اثرات آن بر کشور و جهان خواهد بود و عمیق."

این محققان نشان می دهد که از نزدیک نظارت بر روند عفونت ممکن است به لغو بهداشت عمومی اقدامات به طور موقت اما پس از آن دوباره گماشتن آنها اگر تعداد موارد شروع به افزایش است.

"این یک خلاصه خوب از جایی که ما و انتخاب ما می گوید:" Cecile Viboud یک بیماری عفونی طراح در موسسه ملی بهداشت. "مانند هر مدل سازی پژوهش آن است که بسیاری از عدم قطعیت است."

در هفته پیش رو تجربه چین و کره جنوبی می تواند کمک به نشان می دهد که چگونه به آرامی آرامش اجتماعی فاصله مورد نیاز ممکن است از گسترش این بیماری و این که آیا آن منجر به پرتاب ریباند که ممکن است استرس سیستم مراقبت های بهداشتی.

"ما می تواند یادگیری تعداد زیادی از آن. من بسیار امیدوار در مورد کره جنوبی از وضعیت و تجربه" Viboud می گوید و اشاره کرد که کره جنوبی در حال آزمایش های زیادی و جداسازی افراد مبتلا به این ویروس و مخاطبین خود را. "وجود دارد محدود اجتماعی فاصله."

در عین حال اجتماعی فاصله در ایالات متحده در حال خرید زمان برای بیمارستان ها برای افزایش ظرفیت خود و برای آزمایشگاه به سطح شیب دار تا تست تشخیصی. آن را نیز به سیاست گذاران یک فرصت برای سعی کنید به فکر می کنم از روش های جدید برای بحران است که می توانید آنها را از زمان اتصال.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن