فرماندار نوادا: دانشگاه به ماندن بسته از طریق مدرسه سال

CARSON CITY, Nev. - نوادا رژیم صهیونیستی است. استیو Sisolak اعلام کرد او را گسترش بسته شدن مدارس تا پایان سال

توسط MINERALNEWS در 3 اردیبهشت 1399

CARSON CITY, Nev. - نوادا رژیم صهیونیستی است. استیو Sisolak اعلام کرد او را گسترش بسته شدن مدارس تا پایان سال تحصیلی است و نه به آرامش محدودیت با هدف جلوگیری از گسترش coronavirus.

این فرماندار دموکرات امور خارجه و کارشناسان روز سه شنبه گفت که نوادا را یک رویکرد تدریجی برای کاهش تعطیلی کسب و کار و اقامت در خانه, قوانین بدون دادن هر گونه انتظار می رود تاریخ برای چگونه به زودی که ممکن است رخ دهد. Sisolak همچنین گفت که بیش از حد به زودی به می گویند که آیا مدارس باقی خواهد ماند بسته برای شروع سال تحصیلی جدید در پاییز.

نوادا تا به حال کمتر از موارد و مرگ و میر از مدلهای آماری در اصل پیش بینی شده و آنها به نظر می رسد رسیدن به یک فلات. تعداد افراد بستری شده با این بیماری را آغاز کرده است به سقوط Sisolak افغانستان در یک کنفرانس خبری در شهرستان کرسن سیتی.

اما دولت هنوز هم نیاز به حداقل دو هفته روند کاهش در تعداد بستری شدن در بیمارستان و مردم آزمایش مثبت برای این بیماری قبل از دولت می تواند شروع به اینچ باز کردن برخی از محدودیت.

"حتی اگر این مدل نگاه خوب برای نوادا در حال حاضر ما نه از جنگل هنوز" Sisolak گفت.

قبل از تسهیل قوانین دولت نیز باید قادر به تست هر کسی با علائم کروناویروس و مقامات نیاز به قادر به دنبال کردن با هر کسی که آمد در تماس با کسانی که تست مثبت است.

پس از آن نقطه نوادا می تواند شروع به کاهش برخی از قوانین هر چند فرماندار گفت: تیم پزشکی از مشاوران و کارشناسان اقتصادی هنوز در حال بررسی بسیاری از جزئیات آنچه که می خواهم نگاه.

مردم در نظر گرفته شده بالاتر خطر ابتلا به عوارض مانند کسانی که با شرایط بهداشتی اساسی و یا افراد مسن که هنوز هم نیاز به سرپناه در محل. دیگر مردم نیاز به اجتناب از معاشرت در گروه های بیش از 10 اجتماعی را حفظ فاصله و مشاوره سفر تشویق مردم برای به حداقل رساندن غیرضروری سفر باقی خواهد ماند.

مردم هنوز هم می خواسته می شود به استفاده از پوشش صورت در مکان های عمومی, و میله های زندان باقی خواهد ماند بسته شده است. Sisolak گفت: اعضای تیم او هنوز در حال کار برای تعیین اگر رستوران ها و کلیساها و ورزشگاه خواهد بود قادر به باز کردن و این که آیا رویدادهای ورزشی و اعمال جراحی الکتیو می تواند دوباره.

Sisolak گفت: حتی اگر تیم او تصمیم می گیرد یک راه وجود دارد برای مکان هایی مانند رستوران ها و سالن های ورزشی برای بازگشایی در حالی که حفظ اجتماعی فاصله کسانی که صاحبان کسب و کار ممکن است تصمیم می گیرید آن را به ارزش آن را به لحاظ مالی به کار با یک کسری از خود مشتریان عادی.

او آدرس نیست زمانی که دولت معروف قمار خواهد بازگشایی هر چند او گفت: دولت بازی کنترل هیئت مدیره نیاز به تایید برنامه ای برای بازگشایی هر گونه خواص. فرماندار همچنین گفت دفتر او هنوز هم کار به چکش جزئیات آنچه در مراحل بعدی بازگشایی خواهد بود.

نوادا اتحاد پیوست نیست یک ائتلاف غربی فرمانداران در, Washington, اورگان و کالیفرنیا که تصمیم گرفت برای هماهنگ کردن برنامه های خود را به صورت تدریجی بازگشایی. فرماندار در روز سه شنبه جواب نداد سوال در مورد چرا و اینکه آیا او به دنبال پیوستن به عوض کرد و گفت که او را در برقراری ارتباط با دیگر فرمانداران و تصویب برنامه های خود را.

در تحولات دیگر:

— صاحب یک باشگاه است که در عمل در لاس وگاس به طرح دعوی علیه آمریکا اداره کسب و کار کوچک پس از دریافت پول از 2 تریلیون دلار فدرال coronavirus کمک بیل. کمی عزیزان صاحب Jason Mohney می گوید که او تلاش اخذ کمک مالی اضطراری پس از کنگره بندی کسب و کار به آن دسته از عملیات prurient طبیعت جنسی. Mohney استدلال می کند محرومیت است تبعیض آمیز نسبت به یک کلاس از کارگران که انجام قانونی و مشروع خدمات. در فلینت میشیگان بر اساس شرکت 200 رقص عجیب و غریب باشگاه در چند متحده است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

— دکتر فرمین Leguen اقدام منطقه ای ارشد بهداشت افسر در لاس وگاس شهری منطقه گفت که Clark County دیده است اخیر فلات COVID-19 موارد اما هشدار داد وجود دارد هنوز رتبهدهی نشده است سازگار کاهش در مرگ و میر و یا موارد و اجتماعی فاصله و شیوه های مانند پوشیدن ماسک در مکان هنوز هم مهم است.

مرکز پزشکی دانشگاه مدیر عامل شرکت میسون VanHouweling گفت: در همان کنفرانس خبری که در بیمارستان آزمایشگاه در حال کار به سرعت در حال افزایش مقدار آزمون آن می روند. آن را در حال حاضر می تواند فرایند 500 آزمون روزانه است اما این انتظار را قادر به پردازش 10000 نفر در روز در ماه ژوئن 1. این آزمایشگاه نیز باید ضد بدن تست برای ویروس, on May 30, اما مقامات بهداشت هنوز به تعیین خواهد شد که این آزمون و هنگامی که و که در آن آنها رخ خواهد داد.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب