نتانیاهو اعتماد به نفس " ما را حمایت غرب بانک الحاق

اورشلیم - بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روز یکشنبه گفت که او "اعتماد به نفس" او قادر خواهد بود به ضمیمه ب

توسط MINERALNEWS در 7 اردیبهشت 1399

اورشلیم - بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روز یکشنبه گفت که او "اعتماد به نفس" او قادر خواهد بود به ضمیمه بخش های بزرگی از کرانه این تابستان با پشتیبانی از آمریکا

صحبت کردن به صورت آنلاین جمع انجیلی مسیحی حامیان اسرائیل نتانیاهو گفت: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از سرگرفته خواهد شد پیش بینی تبدیل بیش از اسرائیل ده ها تن از شهرک و همچنین به عنوان استراتژیک دره اردن به اسرائیل کنترل.

"چند ماه از در حال حاضر من مطمئن هستم که که تعهد خواهد بود مفتخر است که ما قادر خواهد بود برای جشن گرفتن یکی دیگر از لحظه تاریخی در تاریخ صهیونیسم" نتانیاهو گفت.

اسرائیل برای الحاق کرانه خاک خواهد بود بسیار بحث برانگیز نقشه کشی گسترده بین المللی condemnations و خاموش کردن هر گونه طولانی به امید برقراری مستقل فلسطین در کنار اسرائیل است.

فلسطینی ها با حمایت بین المللی گسترده ای به دنبال کل بانک غرب به عنوان بخشی از یک دولت مستقل. آنها در حال حاضر تهدید به انصراف از موجود توافقات صلح اگر نتانیاهو حرکت رو به جلو با طرح خود را در حالی که اتحادیه اروپا مسئول سیاست خارجی گفت: الحاق خواهد بود نقض قوانین بین المللی و نیروی بلوک به "عمل درآمده است." سازمان ملل به خاورمیانه فرستاده گفت: چنین اقدامی را "آتش" منطقه است.

اما نتانیاهو و خط پایه مشتاق به جلو حرکت می کند در حالی که تهمت باقی مانده است. الحاق محبوب خواهد بود با مغلوب ساختن پیشی جستن انجیلی پایه به عنوان او به دنبال افزایش حمایت های پیش رو از یک مشکل گشتند نبرد.

نتانیاهو هفته گذشته به یک قدرت هسته ای اصلی خود را رقیب Benny Gantz. اگر چه Gantz سابق نظامی اسرائیل به رئیس داده است تنها ولرم برای حمایت از فلسطینیها و الحاق آنها توافق ائتلاف نتانیاهو اجازه می دهد تا به ارائه این طرح به دولت و مجلس برای پیگیری سریع تصویب.

اسرائیل اسیر غرب بانک در سال 1967 خاورمیانه جنگ و شهرک های یهودی نشین در حال حاضر خانه به برخی از 500,000 اسرائیلی در علاوه بر این به بیش از 200,000 اسرائیلی ها زندگی در اسرائیل-ضمیمه شرق اورشلیم ،

پس از مغلوب ساختن پیشی جستن خود پرده برداری از سرگرفته خواهد شد در ماه ژانویه نتانیاهو متعهد به شروع الحاق خاک بلافاصله. اما برگ برنده دولت به سرعت با تاخیر این طرح و به طرف در راه اندازی یک کمیته مشترک برای تدوین و فرموله کردن یک برنامه با هم.

نتانیاهو خطاب به یک کنفرانس به مناسبت 100 سالگرد کنفرانس سان ریمو پس از جنگ جهانی اول جمع آوری در ایتالیا است که به کمک ذخیره کردن پایه برای اسرائیل تاسیس در سال 1948.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب