نشانه نئون مجموعه درخشان ادای احترام به شهر گذشته

این یک شانس رویت در حالی که در گیر شپشو ترافیک — و در حال حاضر یک قطعه از تورنتو موسیقی تاریخ پیوسته است مجموع

توسط MINERALNEWS در 29 بهمن 1398

این یک شانس رویت در حالی که در گیر شپشو ترافیک — و در حال حاضر یک قطعه از تورنتو موسیقی تاریخ پیوسته است مجموعه رو به رشد از درخشان سنگهای chronicling شهر نئون گذشته است.

در ژانویه موسیقی مورخ نیکلاس جنینگز بود رانندگی شرق در امتداد خیابان ملکه غرب نزدیک رنکسوللس خیابان زمانی که تب و تاب بودن از یک نمای پنجره ناگهان خود را گرفتار چشم. او بلافاصله کشیده و ساخته شده یک تماس فوری به یک دوست قدیمی.

در پنجره کلاسیک صوتی و غرفه در وصل و روشن بود و نشانه ای برای ضبط گوشه وینیل فروشگاه که در عمل در طول 1960s و 1970s و به عنوان یک محل تجمع برای جامائیکا جامعه و طرفداران رگی, جاز, روح و calypso.

جنینگز که نوشته شده است به طور گسترده مورد موسیقی فکر کردم آن را به خوبی مناسب به مجموعه ای از علائم نئون از مونتاژ توسط این مرکز شهر یانگ بهبود کسب و کار منطقه (BIA). مدیر اجرایی علامت جلب موافقت کردند از صمیم قلب.

"رکورد گوشه نشانه ای شد به یاد ماندنی را پیدا کنید. (آن) یک پیروزی بزرگ برای میراث فرهنگی در شهر" گارنر گفت: با توجه به ثبت نام ذخیره شده بود برای چند دهه در زیرزمین فروشگاه که موفق شد رکورد فروشگاه قبل از آن فروخته شد به کلاسیک های صوتی.

برای سال, ثبت نام آراسته رکورد گوشه در 1400 Bathurst Street که باز در سال 1968 و بسته مدتی در 1970s. آن را متعلق به و توسط جامائیکا متولد رگی افسانه جکی Mittoo و خداوند Tanamo و برجسته آثار هنرمندان مانند کلمنت 'آقا Coxsone' Dodd, Leroy Sibbles غریبه کول, Ernie Smith و Carlene دیویس در زمانی که تورنتو به حال بزرگترین رگی موسیقی صحنه خارج از کینگستون, جامائیکا.

نشانه ای می پیوندد مجموعه ای از تقریبا 30 دیگران, جمع آوری بیش از پنج سال گذشته و در حال حاضر ذخیره شده در مکان های مختلف در سراسر شهرستان از جمله BIA را Dundas Street West دفاتر و به عنوان دور به عنوان Orillia آن را به عنوان در انتظار یک مقصد نهایی — دائمی نئون موزه به نمایش گذاشتن تورنتو روشن گذشته است.

"شما پیدا کردن این علائم نئون و آن را مانند" آه خدای من, من به یاد داشته باشید این محل'" گفت گارنر

برخی از مالکیتها جدید شامل ثبت نام برای قناری رستوران در خیابان گیلاس در لبه از غرب به اراضی که بسته شده در سال 2007 و یک شرکت بین هلال کوره که آویزان درب بعدی را به یاد ال Mocambo در Spadina خیابان برای چند دهه.

اخیرا این گروه snagged فرد را در اینجا ثبت نام برای خیابان کینگ غربی رستوران از فرد صاحب Luk بعد از رستوران بسته سال گذشته است.

دریا سلام معروف چینی رستوران در Bathurst و ویلسون — یک بار واقع در Dundas Street West در این شهر قدیمی ترین محله چینی ها در منطقه خواهد شد و ارائه آن نئون متحرک به صورت رایگان به این مجموعه پس از آن درهای خود را بعد از این ماه پس از 59 سال در کسب و کار.

"بسیاری از نشانه هایی است راه ما از آنجا که مردم می خواهند به داستان خانواده یا محل در برخی از ظرفیت" گارنر گفت.

بعدی ؟ کشمکش ثبت نام برای Filmores هتل به جای بدنام باشگاه/هتل در Dundas Street East, که در سال 1980. کسب و کار خواهد شد به زودی حرکت به یک مکان جدید پس از ساخت و ساز فروخته شد به منکز توسعه است.

"ما پس از Filmore ثبت نام. بسیاری از مردم ممکن است آن را دوست ندارم, اما آن را به یاد ورود به Torontonians," گارنر گفت.

BIA نیز به دست آورد دو نشانه از هارد راک کافه در etalk که باز در سال 1978 و بسته در سال 2017.

"The Hard Rock guitar نشانه وزن بیش از یک تن. به حرکت در اطراف و برای قرار دادن آن بر روی صفحه نمایش به یاد ماندنی است. یکی از چیزهایی که من آموخته ام اگر من آموخته ام یک چیز را در پنج سال گذشته است که نئون ارزان نیست" گارنر گفت: با توجه به بسیاری از نشانه ها در این مجموعه نیاز به مراقب باشید و مرمت گران.

نئون روشنایی با استفاده از لوله شیشه ای پر شده با نئون و یا دیگر گازهای بی اثر ساخته شده که اولین آن در سال 1910 در پاریس. علائم نئون در ابتدا مورد استفاده در تبلیغات به زودی شروع به جوانه زدن در مکان هایی مانند نیویورک در میدان تایمز و به حال خود اوج در شهرستانها در سراسر جهان از سال 1920 تا 1960.

به عنوان مجموعه خود را رشد می کند گارنر و معتقد است که او در بر داشت محل ایده آل برای یک خانه دائمی برای چه آزمایشی به نام نئون موزه تورنتو است. این شهرستان سالن که تبدیل شدن به شهر که در آن اصلی مستاجر استانی دادگاه تخلیه ساختمان در پایان 2021.

آزمایشی برنامه های مصوب شورای شهر برای 121 سال نقطه عطفی شامل یک موزه تورنتو تاریخ به عنوان بخشی از توسعه مجدد آن.

"این نقطه. آن را به نقطه" گارنر شاداب در مصاحبه اخیر است.

"به عنوان شهر سالن repurposes به ما 10000 فوت مربع و ما برنامه heck از آن نشانه ها را در وجود دارد و به همه کسانی که داستان. آن را به یک ساختمان نمادین با میراث" گارنر گفت.

"ما به دنبال یک آجر و ملات محل تلاش برای پیدا کردن یک نقطه در پچ ما که Yonge-Dundas محله از خیابان یانگ بود و نمادین ترین محل برای نئون," او اضافه شده است.

یک pop-up موزه سال گذشته در محل اتصال جامعه در کنسرت با Slate.com جلب بیش از 4000 بازدید بیش از سه روز نشان می دهد قوی وجود دارد منافع عمومی گارنر و گفت مذاکراتی با چند تن از توسعه دهندگان ایم که ابراز علاقه در بازی میزبان به آینده pop-ups.

دریافت بیشتر از امروز داستان بالا در صندوق پستی خود را

برای ثبت نام در ستاره صبح, عناوین خبرنامه ایمیل برای یک جلسه از روز بزرگ ،

ثبت نام در حال حاضر

"ما فقط به قرار دادن علامت به ذخیره سازی تا زمانی که ما در نهایت می تواند دریافت که آجر و ملات (محل). در غیر این صورت ما در حال رفتن در آن را با pop-ups" گارنر گفت.

اما یک نشانه آن است که تقریبا به طور قطع نمی شود به احتمال زیاد بخشی از این مجموعه: یکی برای کارخانه گاز افسانه ای rock 'n' roll bar در سمت شرق خیابان یانگ در شمال Wellesley که بسته در سال 1993.

"ما می دانیم که در آن کارخانه گاز امضا شده است اما مالک فعلی می خواهد یک مقدار قابل توجهی از پول برای آن" گارنر گفت.

Bruce DeMara


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب