نیاز به مبارزه با کروناویروس, L. A. می تواند از دست دادن 50 شستن دست ها-ایستگاه برای افراد بی خانمان

آن را به معنای یک برنامه ساده برای دفع یک coronavirus شیوع بیماری در میان افراد بی خانمان: نصب ده ها بیشتر در

توسط MINERALNEWS در 19 فروردین 1399

آن را به معنای یک برنامه ساده برای دفع یک coronavirus شیوع بیماری در میان افراد بی خانمان: نصب ده ها بیشتر در دست شویی ایستگاه ها و توالت های قابل حمل در خیابان های لوس آنجلس.

سپس یک روز در هفته گذشته طرح پیچیده شده است.

یک کارمند از اندی گامپ, Inc. — یک خانواده متعلق به سرویس بهداشتی قابل حمل اجاره شرکت — انجام شد شغل خود را تخلیه فاضلاب از شستن دست در ایستگاه تاریخی Filipinotown در نزدیکی یک سوزن ارز.

او نقل مکان کرد برای قرار دادن شلنگ به پمپ فاضلاب را به کامیون خود که ناگهان او با چاقو. یک سرنگ, احتمالا, استفاده, بود, بدست ماجرا به شلنگ و او را کردم.

تبلیغات

"سوزن سوراخ خود را از طریق محافظ لاستیکی, دستکش, لاتکس, دستکش او با پوشیدن لباس زیر و از طریق پوست خود را تمام راه را به پایین به استخوان" با توجه به پرونده در دادگاه طرح دعوی در دادگاه فدرال در مورد تعداد بی خانمان ها در لس آنجلس است.

این حادثه باعث شده است تا این شرکت به آن را حذف تمام 50 شستن دست ها-ایستگاه های که آن را به حال قرارداد شده است به نصب — برخورد یک ضربه به این شهر تلاش برای ارائه راه هایی برای افراد بی خانمان برای حفظ بهداشت پایه و جلوگیری از ابتلا به کوروناویروس.

نمایندگان اندی گامپ نمی, پاسخ به تماس های مکرر برای نظر.

کارمند فرستاده شد به اتاق اورژانس و دستور داده شده است به یک میزبان پیشگیرانه مواد مخدر از جمله ضد HIV درمان به مدت شش ماه با توجه به اسناد دادگاه.

تبلیغات

این روشن نیست که از اسناد دادگاه که آیا همه از دست شویی ایستگاه حذف خواهد شد. از جمعه این شهرستان گزارش شده است که فقط پنج شده بود.

"شهر در حال کار با اندی گامپ برای حفظ این صرفه جویی در زندگی و بهداشت و امکانات موجود برای افراد دچار بی خانمانی در حالی که در همان زمان پرداختن به این شرکت مشروع نگرانی در مورد ایمنی از کارکنان خود که استقرار و خدمات این تجهیزات" شهر وکلای گفت: در اسناد دادگاه.

این حادثه به نور پس از ایالات متحده در منطقه قاضی David O. کارتر تور skid row جمعه. او دستور داد L. A. شهر و مسئولان شهرستان به نظر می رسد در دادگاه روز شنبه به دلیل "امکانات بهداشتی در skid row همچنان ناکافی برای دیدار با exigencies COVID-19 سلامت بحران است."

در اسناد دادگاه وی با تشریح تلاش برای استفاده از دست شویی ایستگاه های که کار نمی کند و بازگو صحبت کردن به یک کارمند از اندی گامپ که به او گفت که او دستور داده شده بود برای حذف برخی از ایستگاه های.

هفته گذشته شهردار اریک Garcetti گفت: این شهرستان با داشتن مشکل گرداندن مراکز فساد بیشتر در دست شویی ایستگاه و توالت در میان نگرانی گسترده است که شیوع COVID-19 در جمعیت بی خانمان می تواند عواقب فاجعه بار برای همه, کالیفرنیا.

هفته گذشته یک کارمند اتحادیه ماموریت نجات پناهگاه تایید شد به آن تبدیل شده در مورد ترمز ماشین ردیف.

روز دوشنبه باربارا فرر, مدیر لس آنجلس وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر وجود دارد 12 مورد در بی خانمان جامعه است. او گفت: یک فرد ممکن است اقامت در یک پناهگاه در حالی که به طور بالقوه عفونی است اما می گویند محل پناهگاه.

تبلیغات

با توجه به اسناد دادگاه شهرستان شده است قادر به دست آوردن 50 توالت های قابل حمل و 60 دست شویی ایستگاه به صورت skid row, در علاوه بر این به حدود 360 دست-ایستگاه های شستشو و 120 توالت های قابل حمل با غرق می شود که این شهر به دست آورد و از فروشندگان مختلف در هفته های اخیر.

دفتر شهردار را بلافاصله روشن ارائه اطلاعات در اسناد دادگاه.

بار کارکنان نویسندگان ملانی میسون و امیلی Mathslice ریس کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب