پایتخت کشور با هدف شروع بازگشایی مارس 29

واشنگتن - پس از هفته ها اصرار واشنگتن دی سی منطقه آماده است برای پایان دادن به آن همه گیر ناشی از مستند واشنگت

توسط MINERALNEWS در 2 خرداد 1399

واشنگتن - پس از هفته ها اصرار واشنگتن دی سی منطقه آماده است برای پایان دادن به آن همه گیر ناشی از مستند واشنگتن شهردار موریل Bowser خود در حال حاضر می گوید این شماره ها با اشاره به شروع تدریجی بازگشایی روند در پایان ماه.

Bowser خود در روز پنج شنبه penciled در پنج شنبه, مه 29 به عنوان یک پتانسیل و تاریخ شروع فاز 1, ناحیه کلمبیا, پیشنهاد سه فاز بازگشایی طرح است. که شامل رستوران ها اجازه می دهد پاسیو در فضای باز صندلی های غیر ضروری کسب و کار ارائه منظقه وانت و سالن مو و آرایشگران عامل با تعیین وقت قبلی در ظرفیت محدود.

Bowser خود با تاکید بر تدریجی طبیعت از روند و شهروندان هشدار داد به انتظار زندگی آنها تا به حال در ماه فوریه به بازگشت کامل در هر زمان به زودی.

"اجازه دهید روشن است آنچه در این است و آنچه در این نیست" Bowser خود گفت. "این است که کلید on-off."

Bowser خود قبلا مجموعه پایتخت کشور در یک جدول زمانی که آن را شروع به بازگشایی در تاریخ 8 ژوئن در اولین. که بعد از بسیاری از حوزه های قضایی در سراسر کشور و در تضاد کامل با حس ضرورت به بازگشایی آمدن از کاخ سفید است.

"شهردار رویکرد محافظه کارانه تر ... است راه حق" گفت: النور هولمز نورتون, واشنگتن دی سی, غیر-رای گیری نماینده به مجلس نمایندگان.

اگر چه وجود داشته است یک یا دو تظاهرات به بازگشایی DC سریعتر نورتون گفت "وجود ندارد میل قریب به اتفاق در بخشی از منطقه کلمبیا ساکنان به باز کردن."

تعداد تازه شناسایی شده عفونت دارای نوسان روز به روز. اما Bowser خود و در بخش بهداشت و درمان رئیس دکتر LaQuandra Nesbitt می گویند آنها بیشتر ایمان شاخص که پیگیری دقیق شروع علائم به عنوان یک بهتر متریک برای تعیین دولت از جامعه انتقال است. تعداد کسانی که به آنها گفته شده است روند مثبت 11 روز در حال حاضر. اگر این روند همچنان ادامه دارد از طریق آخر هفته Bowser خود گفت که او احتمالا تجدید نظر او زمان اجرایی اقامت-صفحه اصلی سفارش است که در حال حاضر مجموعه ای به پایان می رسد ژوئن 8.

Bowser خود را به طور کلی مشغول به کار در هماهنگی با همسایه شهرستان در ویرجینیای شمالی و جنوبی مریلند. اگر چه بقیه ایالت ویرجینیا شروع بازگشایی در اواسط ماه مه در شمال استان ها خودداری کردند و درخواست تاخیر. در حال حاضر آنها در همان مارس 29 برنامه به واشنگتن است.

تغییر باید مورد استقبال واشنگتن بسیاری از صاحبان رستوران شده اند که ضربه سخت مجبور به بسته شدن. اندی شلال صاحب Busboys و شاعران رستوران های زنجیره ای گفت: او می خواست این شهر را به حرکت سریع تر.

"اگر شما را ترک آن را به حرفه ای بهداشت و درمان آنها بگویید شما را به نزدیک به دو سال" شلال گفت. "من از این طرز فکر که ما نیاز به باز کردن به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

شلال خدمت در بازگشایی DC کمیته به عنوان بخشی از رستوران فرعی. او گفت: این کمیته نمی توصیه می کنیم هر تاریخ خاص به Bowser خود صرفا تخمگذار از یک چارچوب پيشنهادي و اجازه دادن به او را در زمان. "این هم یک تصمیم سیاسی. آن را نه فقط بر اساس آمار سلامت."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اگر چه او شده است یک منتقد از Bowser خود در گذشته و فرار در برابر او برای شهردار در سال 2014 شلال ابراز همدردی و موقعیت خود را در میان همه گیر.

فرمانداران و defacto فرمانداران مانند Bowser خود "در حال گرفتن آن را از همه طرف," او گفت:. "او یک سیاستمدار خوب اما این است که واقعا دشوار است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب